Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kiala miserie!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kiala miserie!

Pakje vandaag aangekomen (juist afgehaald) en in heel goede staat.
    Volgende keer wordt het Bpost, zoveel is zeker.
    Wie tevreden is over Kiala blijft er, ik ben al altijd heel tevreden geweest van Bpost en blijf er voortaan ook.
    Voilà, dat was het.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Volgende keer wordt het Bpost, zoveel is zeker.
      Maar dan wel minstens met Taxipost Secur en niet TaxiPost24u, zodat de ontvanger moet tekenen voor ontvangst.

Extrafilm stuurt tegenwoordig zijn boekjes en foto's via Taxipost24u, dus met track&trace (maar dus zonder te moeten tekenen voor ontvangst).
      Een boekje dat ik verwachtte kreeg status "Pakket uitgereikt op ronde" maar ik heb het nooit ontvangen en postbode heeft het nochtans "in de bus gestoken"...
      Waartoe dient die track&trace dan ?
      Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
        Maar dan wel minstens met Taxipost Secur en niet TaxiPost24u, zodat de ontvanger moet tekenen voor ontvangst.
        Op 04/01 een aangetekende brief verstuurd met ontvangstbewijs, volgens t&t afgeleverd op 06/01 maar heden 14/01 nog steeds het kaartje niet teruggekregen.
        Wat ben ik met een screenshot van t&t zonder handtekening van de ontvanger?
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          Enige tijd geleden een lichttent besteld bij "lichttent.be" (is gewoon de be. site van een Nederlandse winkel in Amsterdam).
          Besteld en direct betaald met Mastercard.
          Er stond op hun site als je voor 12h00 bestelde de waar s'anderdaags besteld zou worden.
          Voor klanten uit België zou het 1 à 3 dagen duren.
          Geloof het of niet, 's anderendaags rond 10h00 belde TNT aan de deur met de doos.
          Mocht het de eerste keer zijn dat ik zolang moest wachten op een pakje van Kiala zou ik nog niet zo direct hier mijn klacht posten, maar het is nu toch al de derde keer van de vier.
          Nee, bij mij hebben ze afgedaan, de maat is vol, 't is welletjes geweest.

Grtz, RF
          De meeste mensen klagen hier over TNT, maar al mijn pakjes werden altijd de dag na de versturing geleverd. Eentje was 2 dagen later.
          Bij kerstmis een klein pakje van ongeveer 30x30cm en 10cm hoog naar Duitsland gestuurd via Bpost. Dat heeft mij 19 euro gekost. Mijn levering van 4 winterbanden op velg uit Duitsland heeft mij 26 euro gekost via DPD.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Op 04/01 een aangetekende brief verstuurd met ontvangstbewijs, volgens t&t afgeleverd op 06/01 maar heden 14/01 nog steeds het kaartje niet teruggekregen.
            Wat ben ik met een screenshot van t&t zonder handtekening van de ontvanger?
            Eigenlijk lachwekkend dat het bewijsje van ontvangst wellicht met de gewone post teruggestuurd wordt en dat dan (evt) verloren gaat...

By the way, met Taxipost secur kan je de "handtekening voor ontvangst" online bekijken en sta je toch iets steviger in je schoenen in geval van problemen...

En als ik het zo even vlug bekijk kost het evenveel (of minder) als een aangetekende zending met bericht van ontvangst...
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
              By the way, met Taxipost secur kan je de "handtekening voor ontvangst" online bekijken en sta je toch iets steviger in je schoenen in geval van problemen...
              De volgende aangetekende brief steek ik in een doos.

En ja, de post is inderdaad mijn kaartje kwijtgeraakt!
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

boek is netjes aangekomen bij kiala punt
                op kleine week zal ik zeggen dus valt dat best mee
                netjes verpakt in 2 dikke karton omslagen

over het boek zelf, netjes, werk van gemaakt, niets dan lof

grts
                korandoke
                Last edited by korandoke; 28 januari 2011, 12:20.
                je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                www.korandoke.be

Comment

Mijn BoF2010 is volgens Kiala beschikbaar op dinsdag 25-01-2011 om 12:50.
                  Helaas hebben ze het vandaag nog steeds niet gevonden
                  Ik kan vanuit het Kialapunt ook geen enkele info krijgen.
                  www.photo-rudi.be

Comment

Working...
                  X