Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Niet vergeten om ze wijs te maken dat ze hun camera op "auto" moeten zetten als ze autos willen fotograferen e
En op dat groen kotje om groen geschilderde deuren of ramen te fotograferen HAHAHAHA
Of bak bier HAHAHA
Tv om hun programma op TV op te nemen ROFL
Voor A heb ik nog niets, de M moeten we ook nog eens over denken.
Misschien ongepast voor een nieuw iemand hier. Het grapje op zich is niet erg en ik til daar ook niet zwaar aan. Had wel een vermoeden dat dit ergens zou gebeuren
Als nieuwbakken gebruiker probeer ik om niet tegen schenen te schoppen en dat is vaak schipperen als je wat wil actief meedoen. Waar ik toe wil komen is de weinige reactie op de andere foto's dan in de beginners hoek. Daar verwacht men echt commentaar op de gemaakte foto's. Het kriebelt gewoon om ook daar op zijn minst te zeggen dat je het mooi vind. Ik versta wel dat de fotograaf daar niet veel hulp aan heeft om het beter te doen. Zou wel een blijk van waardering voor het werk kunnen zijn volgens mij.
Groetjes,
Anaisje
Ik ben geen fotograaf, ik probeer wel een foto te maken van wat ik zie.
Juist, maar bij beoordeling blijf je dikwijls veel langer op de eerste pagina staan en toch blijven de reacties uit.
omdat in beoordeling er min of meer wordt verwacht, dat men wat inhoudelijker op de/een opname in gaat, en dat is voor vele kijkers een net te grote stap, of net te veel moeite.
grt,bouk.
Even een bedenking..
Ben ik nu zelf veel te kritisch geworden of gaat het er in de beginnershoek écht minder kritisch aan toe? Ik vraag mij dat de laatste tijd wat af....
Comment