Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezellige drukte!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Oorspronkelijk geplaatst door Tini
    Even een bedenking..
    Ben ik nu zelf veel te kritisch geworden of gaat het er in de beginnershoek écht minder kritisch aan toe? Ik vraag mij dat de laatste tijd wat af....
    Ik dacht ook dat de commentaren net iets braver en opbouwender waren als een paar jaar geleden. Toen werden veel nieuwkomers gewoon afgeschoten als loslopend wild, als ze 'n iets mindere foto durfden te plaatsen.

    Wel zie ik in bepaalde andere rubrieken, waar je toch wel serieuze comments zou mogen verwachten, heel vaak "het is weer een mooie", of "knap", of nog meer van die comments opduiken... Wat ik persoonlijk toch geen positieve tendens vindt.

    mvg,
    Bart
    Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

    Comment


    • #17
      Re: gezellige drukte!

      gaat nu wel erg snel hoor.
      er hebben er gisteravond een topic geopend en.... staan nu al onderaan op pagina 2.
      waar gaat dat heen?
      als je dat als nieuw/beginnend lid overkomt, lijk me dat geen aanmoediging.
      steeds meer (al reeds gevestigde leden) hebben nl de weg naar de beginnershoek gevonden, vanwegen de milde en vaak behulpzame comments.
      maar voor de echte beginners is dat toch een nadeel, die geraken als reeds geschreven al (tè) snel op een volgende pagina.
      vind dan ook, dat sommige leden die hier al een tijdje meelopen,. beter in beoordeling kunnen plaatsen en beginners meer voor echte beginners te laten.
      let wel: tis vrij aan een ieder waar te plaatsen hoor.......maar toch?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #18
        Re: gezellige drukte!

        Het gaat er soms wel erg gezapig aan toe in die hoek. Alsof een paar liefhebbende opa's of
        oma's de kleinkinderen teder over de bol aaien, die dan ook niet meer kunnen doen dan
        hun lipjes lankmoedig op hun ouwe, taaie wangen te drukken en te fluisteren: ik houd ook
        van u.
        Af en toe een beetje oorlog, zou Stijn zingen.

        Comment

        Working...
        X