Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ipod touch of andere?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ipod touch of andere?

    Hello,
    ik ben dus op zoek naar een nieuwe mp4 speler want men ipod classic 80gb werkt niet goed meer enzo!
    ik zoek iets met voldoende geheugen (minstens 30Gb)
    het moet muziek fotos en films kunnen afspelen en een goede batterij hebben!
    Ik ben zeer veel met muziek bezig en nu zie ik dat je honderden apps hebt voor de ipod touch (piano,gitaar,...) dus dat is zeker ook een voordeel voor mij!!
    grtz alvast bedankt

  • #2
    Re: Ipod touch of andere?

    Ik heb een ipod touch, ben er heel tevreden van, maar gebruik hem nu al 3 maanden niet meer... Gewoon omdat ik een nieuwe gsm heb die ook mp3's kan afspelen zonder dat ik daarvoor itunes of eender wel programma moet gebruiken.

    Ik doe hem dus weg, maar ik vrees dat er niet genoeg geheugen inzit voor jou noden (8gb). Dit is wel aardig wat muziek, maar films kan je er natuurlijk geen 10 op kwijt...

    Verder een aardig ding als je er eentje met meer geheugen zou kopen...

    Yannick

    Comment


    • #3
      Re: Ipod touch of andere?

      bedankt voor het aanbod maar ik zoek inderdaad veel meer geheugen!
      nog opmerkingen ove ipod touch (of andere mp4 spelers?)
      voor en nadelen?
      bedankt alvast

      Comment


      • #4
        Re: Ipod touch of andere?

        Slechts één oplossing waar ik me in kan vinden: iPod Classic 160GB. Ik had er eentje van 80GB maar die is intussen te klein (ik heb graag al mijn muziek op één drager) en heb 'm dus nog maar net vervangen door zijn grote broer. Een gewone muziekspeler met veel geheugen vind je tegenwoordig niet meer: 't is al direct met touch-screen, video, foto, games, telefoon en weet ik wat nog allemaal voor rommel die ik niet nodig heb. De iPod Classic is het beste compromis op de markt!

        Palladio

        PS: PM gerust mocht je interesse hebben in mijn iPod Classic 80GB: prima conditie!
        You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

        Comment


        • #5
          Re: Ipod touch of andere?

          uhu ipod 80 Gb vol? xD dan heb jij 20000 liedjes? en meer als 1000cds?

          Comment


          • #6
            Re: Ipod touch of andere?

            Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk bericht
            uhu ipod 80 Gb vol? xD dan heb jij 20000 liedjes? en meer als 1000cds?
            Hangt er een beetje vanaf in welke kwaliteit je ze opslaat natuurlijk! Maar als je erom vraagt: momenteel exact 16401 nummers, waarvan 1056 volledige cd's.
            You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

            Comment


            • #7
              Re: Ipod touch of andere?

              amai hoe stockeer jij die cds thuis ? xD

              Comment


              • #8
                Re: Ipod touch of andere?

                Kijk: da's nu het mooie aan digitalisering. Je hoeft geen cd's te stockeren, want de muziek past gewoon op een simpele iPod. Toch heb ik nog ongeveer de helft van de cd's op m'n iPod in de kast staan. Handig systeem met schuiven en rubber matje, zodat je net als in de platenwinkel snel kan zoeken wat je nodig hebt.
                You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

                Comment


                • #9
                  Re: Ipod touch of andere?

                  ah k ik ben regelmatig djs en stokeer al men cds in dj kistjes 100cds per kistje en er staan hier 3 kistjes en dan nog losse cd's xD gelukkig maar dat deze grotendeels geript zijn xD

                  Comment

                  Working...
                  X