Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe job, ja...., maar hoe...?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nieuwe job, ja...., maar hoe...?

Zei ze haar baas al dat de situatie niet houdbaar is zo? Misschien kunnen ze onderling toch iets overeen komen. Als ze de job zelf altijd met plezier deed kan het tij misschien nog keren.

Dus ik zou eerst en vooral de baas aanspreken en de pijnpunten bespreken. Ik zou ook zoals eerder gepost werd aangeven dat ze op zoek gaat naar iets anders als ze niets ondernemen. Op tijd nee zeggen is ook belangrijk. Elke mens heeft maar evenveel uren in een dag.

En ondertussen uitkijken naar een nieuwe job. Eender welke richting, waarom niet. Wie niet waagt niet wint. Af en toe kan een sprong in het diepe geweldige resultaten opleveren. En met een sollicitatie of een brief versturen heb je nog geen bruggen opgeblazen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
      ik vind het niet gek, heb zelf al negatieve ervaring met de vdab, ze hebben mij daar al eens tot 3x toe gezegd dat ze me niet konden helpen
      @ts er zijn al interessante zaken genoemd maar stap ook eens naar je syndicaat met het probleem.
      suc6

kunnen ze je wel, daar kan je niks aan veranderen. ts vriendin is bediende en dat is niet hetzelfde als arbeider
      hoe lang is de opzegtermijn als ik
      Die 6 maand is enkel geldig als je minder dan 30000€ per jaar (premies, vakantiegeld, 13emaand inbegrepen).
      Als een werkgever oneigenlijk gebruikt maakt hiervan (bv je 6 maand laat komen om niets te doen), dan kan een rechter dit te niet doen. Een vakbond zal je wel helpen.

Mijn advies: een goed en open gesprek met de baas, en kijk dan eens wat er uit de bus komt. Niemand verliest graag goed personeel.

Comment

Ik ben ook voor het voorstel van Lut.

Het is verder een "duivels" dilemma.
        Ik weet niet wat haar baas van plan is en ik ken haar baas niet.
        En als uw vriendin haar voorstel kenbaar maakt dan weet de baas direct wat er gaande is. Maar mijn 2de regel van deze paragraaf is er ook nog he. (plannen v/d baas?)
        Wat de baas wél wil is méér werk voor hetzelfde geld.
        Het kan ook zijn dat de baas uw vriendin gewoon wil "buiten" krijgen.
        (sorry he, maar ik bedoel het goed en wil iets duidelijk maken)

Ik zei al dat het een dilemma is.
        Je kan ziek zijn MET geld (het loon) en ook ziek worden ZONDER die centen.
        Wat kan je doen?
        Even doorbijten en proberen aan te passen aan de nieuwe werkomstandigheden?
        In het andere geval zit je zonder centen en dan?
        Je kan je een paar weken opgelucht voelen dat die zaak achter de rug is.
        Maar dan? Mirakels bestaan niet en als uw vriendin geen financiële hulp krijgt?

Wat ik nooit zou doen is zelf ontslag nemen.
        Probeer die baas maar te doen bloeden
        Hij is de oorzaak en hij wil de verandering en hij wil winnen.
        NOGMAALS: ik ken die baas niet he. Misschien valt er met hem te praten?

De rode draad in uw verhaal is: wat kunnen we het beste doen?
        De VDAB verschilt van streek tot streek. Die mensen doen hun best maar zitten
        tot over hun oren in het werk.
        Daarom zou ik zeker de vakbond aanspreken.
        Die heeft ook veel werk maar ook veel ervaring plus allerlei diensten die kunnen helpen.
        Hun personeel is ook gemotiveerd.
        (zijn ook mensen die in privé-dienst zijn)

Tegenwoordig lees ik veel dat vakbonden meer kapot maken dan goed doen.
        Gelukkig weet ik wel WIE dat zegt.
        Meestal rechts-populistische creaturen waarvan de meeste dom geboren zijn.

Dus, pak het verstandig aan.
        Denk aan uw eigen en aan uw vriendin.
        De rest is bijzaak.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Ik lees daar dat hij allerlei kosten besparende maatregelen heeft doorgevoerd,nu mijn vraag is daar ook ECONOMISCHE WERKLOOSHEID BIJ ? want dan word het simpel, in dat geval kan je de volgende dag al weg zonder opzeg,het is maar een vraag,ken natuurlijk het bedrijf en zijn structuur niet,maar je kan ook om met het zicht op een andere job nu een erkende opleiding volgen en je kredieturen opnemen tijdens die cursus,zelfs in dagonderwijs, en je baas moet je dan een bloot loon betalen zonder extra's,je kan zelfs bij de vakbond sociale opleidingen volgen op een univ in het samenwerkingsverband tussen univ's en het middenkader, je zit dan een jaar 2 dagen p/w op de school,dat geeft je dan heel wat minder stress en perspectieven om wat anders te doen,Mvg
          https://ggpics.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido.g Bekijk bericht
            Ik lees daar dat hij allerlei kosten besparende maatregelen heeft doorgevoerd,nu mijn vraag is daar ook ECONOMISCHE WERKLOOSHEID BIJ ? want dan word het simpel, in dat geval kan je de volgende dag al weg zonder opzeg,het is maar een vraag,ken natuurlijk het bedrijf en zijn structuur niet,maar je kan ook om met het zicht op een andere job nu een erkende opleiding volgen en je kredieturen opnemen tijdens die cursus,zelfs in dagonderwijs, en je baas moet je dan een bloot loon betalen zonder extra's,je kan zelfs bij de vakbond sociale opleidingen volgen op een univ in het samenwerkingsverband tussen univ's en het middenkader, je zit dan een jaar 2 dagen p/w op de school,dat geeft je dan heel wat minder stress en perspectieven om wat anders te doen,Mvg
            Guido, die baas heeft ook zijn bronnen he
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door foto4fun Bekijk bericht
              Dat is één van de grootste fabel die er bestaan, men kan je wel ontslaan
              Ontslagen worden als u ziek bent: het kan!

en dan nog iets lees ts post nog eens goed
              ze heeft wel 6 maanden inkomen
              mijn wijsheid is misschien meer als 20 jaar, maar idd je kan achter 6 mnd ontslagen worden. mijn fout('n arbeidscontract wordt blijkbaar niet goed gelezen)....m'n ex heeft zich zo laten ontslagen in de tijd dat H. Decroo nog minister was van het spoor.
              Het was haar keuze door langdurig ziek te zijn....alleen de reden die opgaf was ver gezocht.

ik ben ook via telefoon ontslagen (wat normaal niet kan), maar ik kende als ex mijnwerker goede afgevaardigen...

Het begon door mezelf te bellen voor 'n mooi jobke, maar eerst moest ik in 'n fabriek tijdens shut down het onderhoud doen.
              Zoveel mogelijk uren kloppen liefst 12h....money voor de koppelbaas.
              achter iets meer dan 'n week zei ik :"mijn acht uren plus reisvergoeding volstaan"
              Payday: geld kreeg ik niet en reed zelf naar mijn werkplaats.

ik naar het syndicaat, binnen de week had ik bijna 40.000 bef op de rekening
              heb je ooit 'n papier getekend voor proef? ....nee....simpel dan heb je achter week 'n contract van onbepaalde duur.
              Man waren die razend, ik had amper 10 dagen gewerkt.

mijn raad is dus, ga naar 'n vakbond, liefst abvv of bbtk voor bediende.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                Haar huidige diploma zal waarschijnlijk niet meer volstaan om in die sector te werken.
                In deze zin zit je denkfout.

Het enige wat nodig is, is de wil om in die bepaalde sector aan de slag te blijven, en een CV dat aantoont dat men ervaring heeft in die sector. Eenmaal een loopbaan gestart, maakt het initieel behaalde diploma nog bitter weinig uit.
                Zet je oogkleppen af, maak die leiband los, en ga met opgeheven hoofd de firma binnen waar men de job positie heeft die jij begeert.

Ik spreek hier als manager van een IT firma met 12 mensen op de payroll. Een aantal mensen die ik binnen bracht bij de groep (waar mijn firma deel van uitmaakt) hebben alleszins het verwachte diploma. Er is bvb een ex-kok bij, eentje heeft Germaanse gedaan, enz...
                Er is er ook ene bij met de naam "Mohamed". Je zou kunnen verwachten dat - als er 2 kandidaten zijn voor dezelfde opdracht - zijn kandidatuur opzij zou worden geschoven, in 't voordeel van een kandidaat genaamd "Johan" (bvb). Niks is minder waar; zijn CV en zijn doorzettingsvermogen zijn genoeg om onze klanten te overtuigen hem de opdracht te geven. Met succes. Hij is intussen één van de beste consultants die we hebben.

Eveneens als "werkgever" moet ik toegeven dat ik de reactie van de VDAB ("zorg dat je ontslagen wordt") walgelijk vind. Werknemers zouden dringend eens moeten afstappen van het beeld van "de werkgever als boeman". Dat de VDAB dit beeld nog mee helpt versterken is ongehoord.
                Stel dat je ervoor zou kunnen zorgen dat je ontslagen wordt. Dan zou het bvb best kunnen dat dat voor de werkgever een financiële domper is die zelfs zijn weerslag kent op de andere personeelsleden. Ik zou dus toch maar eens denken aan je (ex-)collegas vooraleer zo'n stunt uit te halen. Vergeet niet; het geld van jouw ontslagpremie komt altijd van ergens. En ook al is de firma misschien groot; ergens, ooit, zal het iemand tot nadeel zijn.

Idem met dingen aanraden als "zet jezelf lange tijd ziek". Ook dit is een serieuze kost, met idem gevolgen. Nogmaals: een werkgever is een mens, geen onmens. Is de werkdruk te hoog, dan is dat niet noodzakelijk zijn fout, maar misschien gewoon de marktsituatie. Onterecht ziekteverlof nemen lost die fout niet op, dialoog zal sowieso beter zijn (ALS er mogelijkheden zijn).
                @doudeke; denk aub eens na vooraleer je zo'n extreme standpunten inneemt en zo'n raad geeft. Per toeval zag ik dat je in een andere thread BDW gelijkstelde met een dictator. Van waar al die haat??

Mvg,

J.
                http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht

Het enige wat nodig is, is de wil om in die bepaalde sector aan de slag te blijven, en een CV dat aantoont dat men ervaring heeft in die sector. Eenmaal een loopbaan gestart, maakt het initieel behaalde diploma nog bitter weinig uit.
                  Zet je oogkleppen af, maak die leiband los, en ga met opgeheven hoofd de firma binnen waar men de job positie heeft die jij begeert.

Ik spreek hier als manager van een IT firma met 12 mensen op de payroll. Een aantal mensen die ik binnen bracht bij de groep (waar mijn firma deel van uitmaakt) hebben alleszins het verwachte diploma. Er is bvb een ex-kok bij, eentje heeft Germaanse gedaan, enz...
                  Er is er ook ene bij met de naam "Mohamed". Je zou kunnen verwachten dat - als er 2 kandidaten zijn voor dezelfde opdracht - zijn kandidatuur opzij zou worden geschoven, in 't voordeel van een kandidaat genaamd "Johan" (bvb). Niks is minder waar; zijn CV en zijn doorzettingsvermogen zijn genoeg om onze klanten te overtuigen hem de opdracht te geven. Met succes. Hij is intussen één van de beste consultants die we hebben.

Eveneens als "werkgever" moet ik toegeven dat ik de reactie van de VDAB ("zorg dat je ontslagen wordt") walgelijk vind. Werknemers zouden dringend eens moeten afstappen van het beeld van "de werkgever als boeman". Dat de VDAB dit beeld nog mee helpt versterken is ongehoord.
                  Stel dat je ervoor zou kunnen zorgen dat je ontslagen wordt. Dan zou het bvb best kunnen dat dat voor de werkgever een financiële domper is die zelfs zijn weerslag kent op de andere personeelsleden. Ik zou dus toch maar eens denken aan je (ex-)collegas vooraleer zo'n stunt uit te halen. Vergeet niet; het geld van jouw ontslagpremie komt altijd van ergens. En ook al is de firma misschien groot; ergens, ooit, zal het iemand tot nadeel zijn.

Idem met dingen aanraden als "zet jezelf lange tijd ziek". Ook dit is een serieuze kost, met idem gevolgen. Nogmaals: een werkgever is een mens, geen onmens. Is de werkdruk te hoog, dan is dat niet noodzakelijk zijn fout, maar misschien gewoon de marktsituatie. Onterecht ziekteverlof nemen lost die fout niet op, dialoog zal sowieso beter zijn (ALS er mogelijkheden zijn).
                  @doudeke; denk aub eens na vooraleer je zo'n extreme standpunten inneemt en zo'n raad geeft. Per toeval zag ik dat je in een andere thread BDW gelijkstelde met een dictator. Van waar al die haat??

Mvg,

J.
                  De tranen staan me in de ogen Jochen

Neen serieus nu: jouw mentaliteit en manier van doen werkt dus.
                  Maar ik vrees dat je een uitzondering bent tussen veel tegengestelden

Het behoud van winsten en nog meer winst maken, heeft al veel kapot kapot gemaakt.
                  Daarom ben ik altijd geïnteresseerd in het ware verhaal van de werkgever.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Dan ben jij nog een van de weinige werkgevers die nog zo denkt . Ik spreek uit ervaring, zonder diploma en toch tonnen ervaring, je komt er niet meer mee deze dag.
                    Heeft je vriendin al met de bazen gesproken? Want dat is toch de allereerste stap. Misschien weten zij wel niet dat ze er onderdoor zit en omdat je vriendin telkens 'ja' zegt, denken zijn waarschijnlijk dat ze dat met veel plezier doet. Het is ook haar recht om 'nee' te zeggen. Als werknemer mag je ook op je strepen staan.
                    https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Er zijn in dergelijke situatie eigenlijk maar 2 opties.
                      - als de "baas" echt te veeleisend wordt, dan is gaan babbelen met die persoon en een uitweg (lees compromis) zoeken een mogelijkheid. Op een bepaald ogenblik is die citroen inderdaad leeg, en dan moet je zoeken naar middelen om die terug "vol" te krijgen. Dat lukt echter enkel als er tussen "baas" en werknemer nog voldoende wederzijds vertrouwen is...
                      - Als ik je titel bekijk is vorige optie blijkbaar al verloren. Diploma is echt niet belangrijk als je er al een redelijke loopbaan hebt opzitten. Ik heb zelf een aantal jobs doorlopen. Voor je eerste is dat diploma inderdaad belangrijk (omdat dat het enige is wat op je CV verschijnt), maar naarmate je je CV kan vullen met andere zaken, gaat de "aanwerver" dat lijntje diploma een pak minder belangrijk vinden. De manier waarop je jezelf "verkoopt" echter des te meer.
                      Als je het echt niet meer ziet zitten (en optie 1 ook niet je optie is), is de enige oplossing ander werk zoeken, en ontslag nemen als je dat gevonden hebt.

Ik denk echter niet dat het verstandig is, om optie 1 eerst uit te proberen, als je meer neigt om ander werk te zoeken !!!

PS : De 3e optie (je ziek melden) zou ik persoonlijk niet gebruiken. Stel dat je tijdens een solicitatie moet uitleggen waarom je de laatste "6 maanden" niet meer werkt is dat heel moeilijk te verantwoorden...
                      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                        Dan ben jij nog een van de weinige werkgevers die nog zo denkt
                        Oorspronkelijk geplaatst door Theokus
                        Maar ik vrees dat je een uitzondering bent tussen veel tegengestelden
                        Neen, daar zijn jullie fout in. Echt waar zenne. Het is zo dat...
                        - als je maar één "baas" (*) hebt, en da's niet de meest aangename persoon, dan focus je daarop en denk je wss dat ze allemaal zo zijn.
                        - personen die hier geneigd zijn om hier te schrijven over hun baas zijn waarschijnlijk mensen die het niet getroffen hebben wat betreft management. Mensen met een "goede" werkgever gaan daar zelden over schrijven: het is niet één van hun zorgen. Da's de aard van het beestje hee; we focussen op het negatieve.

De meeste werkgevers doen echt hun best vor hun mensen. Of beter gezegd; pogen dat te doen met de middelen die hen gegeven worden. Dat laatste vergeten de mensen ook vaak.

Mvg,

J.

(* ik haat dat woord, en de meeste managers/teamleads/werkgevers die ik ken ook)

Comment

Neen, daar zijn jullie fout in. Echt waar zenne. Het is zo dat...
                          - als je maar één "baas" (*) hebt, en da's niet de meest aangename persoon, dan focus je daarop en denk je wss dat ze allemaal zo zijn.
                          - personen die hier geneigd zijn om hier te schrijven over hun baas zijn waarschijnlijk mensen die het niet getroffen hebben wat betreft management. Mensen met een "goede" werkgever gaan daar zelden over schrijven: het is niet één van hun zorgen. Da's de aard van het beestje hee; we focussen op het negatieve.

De meeste werkgevers doen echt hun best vor hun mensen. Of beter gezegd; pogen dat te doen met de middelen die hen gegeven worden. Dat laatste vergeten de mensen ook vaak.

Mvg,

J.

(* ik haat dat woord, en de meeste managers/teamleads/werkgevers die ik ken ook)
                          Een andere omschrijving van een "baas" maakt die mens niet beter of niet slechter Jochen.
                          Het woord "baas" klinkt niet lekker he
                          Het woord baas heeft een geladen verleden dat ook niet al te "lekker" is of was.
                          Synoniemen schonen het op, doen het anders en possitiever klinken.
                          Ze horen ook thuis in wat ik de "nieuwe woordenschat" heet.
                          Tussen haakjes: ik haat al die Engelse termen.
                          Niet de taal Engels.
                          De naam wordt en klinkt anders maar de inhoud blijft gelijk, evenals de portemonnee
                          met wat geluk maar meestal is dat minder in puur centen.
                          Het is een bel van schone schijn....
                          Vroeger was een leurder een leurder en nu??

Die goede werkgevers Jochen? Dat is prima he, dat is geen probleem.
                          En het is inderdaad jammer dat die weinig of geen aandacht krijgen.
                          Al de rest krijgt wel die aandacht en maar goed ook.
                          Zonder wetgever, zonder organisaties zoals vakbonden, leefden en moesten we
                          werken zoals in de tijd van Daens in Aalst.

We leven ook in een tijd dat de zaken fijner en geraffineerder aangepakt worden.
                          Alles lijkt zo vanzelfsprekend en wordt gelaten ondergaan Jochen.
                          Als ik nu bijv. lees dan men gehandicapten en zieken aan het werk wil zetten
                          en tegelijkertijd men minder administratie wil en men werknemers zonder
                          problemen snel moet kunnen ontslaan...
                          Zijn toch merkwaardige oplossingen die steeds werknemers treffen of zwakken
                          in de maatschappij.

Je zegt "met de middelen die hen gegeven worden".
                          Ik weet wel wat je bedoelt en dat de "baas" soms niet "anders kan".
                          Ik weet ook niet welke middelen je bedoelt.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Theokus,
                            Nog nooit gehoord over de "war for talent".
                            Als je goed bent in je job, en ook eens iets extra wil en kan doen, dan heb ik nog niets anders gezien dan dat dit beloond wordt. (en meestal nog deftig ook, als je niet op het laagste niveau blijft).

Als je attitude zo is dat je baas altijd een boeman is, en je altijd maar moet proberen om zo weinig mogelijk te doen voor zo véél mogelijk geld, dan zal je altijd gefrustreerd geraken, en je baas zal inderdaad proberen om je zo weinig mogelijk te betalen.

Ik geloof nog altijd is open communicatie met mijn baas. Als iets niet goed is, dan zal ik het hem op een beleefde en correcte manier voorleggen, en meestal vinden we wel een vergelijk.
                            Als je shopmanager bent, dan sta je niet meer op het allerlaagste echelon. Als je er dan voor zorgt dat jouw shop vlot draait, dan zou een goede baas ook wel naar je luisteren.

Anderzijds, als je baas echt onaanspreekbaar is en blijft, zoek dan iets anders. Voor goede mensen zijn er altijd mogelijkheden.
                            Het slechtste wat je kan doen, is gefrustreerd rondlopen, en tegen iederen en overal blijven zagen over hoe slecht je wel behandeld wordt, en wat voor een slechte baas je hebt. Na de tweede keer nemen ze dat toch niet meer au serieux, en dan ondergraaf je je eigen positie.

Comment

Thx Tommie. Jij snapt het. En de juiste attitude ook.

Theokus, ik snap jou ergens ook maar het lijkt me eerder een arbeidersmentaliteit. Die is in deze discussie niet op zijn plaats denk ik. Het gaat om een positie als shopmanager!

Mvg, J.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk bericht
                                Theokus,
                                Nog nooit gehoord over de "war for talent".
                                Als je goed bent in je job, en ook eens iets extra wil en kan doen, dan heb ik nog niets anders gezien dan dat dit beloond wordt. (en meestal nog deftig ook, als je niet op het laagste niveau blijft).

Als je attitude zo is dat je baas altijd een boeman is, en je altijd maar moet proberen om zo weinig mogelijk te doen voor zo véél mogelijk geld, dan zal je altijd gefrustreerd geraken, en je baas zal inderdaad proberen om je zo weinig mogelijk te betalen.

Ik geloof nog altijd is open communicatie met mijn baas. Als iets niet goed is, dan zal ik het hem op een beleefde en correcte manier voorleggen, en meestal vinden we wel een vergelijk.
                                Als je shopmanager bent, dan sta je niet meer op het allerlaagste echelon. Als je er dan voor zorgt dat jouw shop vlot draait, dan zou een goede baas ook wel naar je luisteren.

Anderzijds, als je baas echt onaanspreekbaar is en blijft, zoek dan iets anders. Voor goede mensen zijn er altijd mogelijkheden.

Het slechtste wat je kan doen, is gefrustreerd rondlopen, en tegen iederen en overal blijven zagen over hoe slecht je wel behandeld wordt, en wat voor een slechte baas je hebt. Na de tweede keer nemen ze dat toch niet meer au serieux, en dan ondergraaf je je eigen positie.
                                Laatste paragraaf. Dat kan kloppen.

En wat hebben we gezien bij al die pesterijen de laatste maanden
                                De "baas" wist van niks.
                                En de persoon in kwestie maar zagen en zagen, ja ja.
                                En als je dan met een stel onderkruipers te maken krijgt op het werk
                                ja, dat ondergraaf je je eigen positie, regelrecht het graf in dus.
                                Ik respecteer iedere mens, of die nu zaagt of niet.
                                Het minste wat je dan kan doen is eens even luisteren.

O ja, voor goede mensen zijn er altijd mogelijkheden en voor goede mensen die
                                willen werken is het zeker dat ze werk zullen vinden.
                                Als je als ingenieur bereid bent om te werken als A2-er... doe maar he.
                                Arbeiders die jaren het werk deden van bedienden maar niet navenant betaald werden.
                                Goeie werkgever he.
                                Kijk maar wat er gaande is bij onze "bpost".

En als je slecht behandeld wordt moet je dan zwijgen?

Ik bekijk een "baas" niet als een boeman.
                                Ik zou in godsnaam niet weten waarom.
                                Wat is dan het probleem van de vriendin van TS?
                                Schrik. Dat is het en niet meer.
                                Schrik dat ze het werk niet aan kan en schrik dat haar baas haar zou kunnen afdanken.
                                Als ze gaat praten dan kan dit een oplossing zijn die zekerheid kan geven.
                                Hangt er wel van af wie "wint" he
                                Nogmaals: ik ken die baas niet he.
                                Wat ik wel weet is dat praten iets zal opleveren, negatief of positief voor haar.
                                Zij doet dat werk graag, ze heeft zich opgewerkt, dus ik denk niet dat zij haar
                                job graag wilt opgeven. Maar dat gaat haar "kosten", niet de baas.
                                Dus praten is de boodschap en alles op tafel gooien

Waarom wil die baas nu plots meer van haar??
                                Zijn er foutjes gemaakt langs beide zijden?
                                Kende zij de job-inhoud niet?
                                Als dat technisch of organisatorisch is of wat dan ook, dat haar huidige kennis
                                niet impliceert dan kan ze na overleg met de baas bijscholing gaan volgen he.
                                En misschien heeft de baas daar wel oren naar, hopelijk.
                                Wie verliest nu graag een goede werkkracht.... lees ik hier op een paar plaatsen.
                                Wil de baas in haar investeren? Zij is er toch geraakt op eigen krachten niet?
                                Anders was ze niet geraakt tot "shop manager".

Ik ga het hier even bij laten tommie
                                Die extra's interesseren mijn ook wel
                                (overuren, verlofdagen enz. enz.)
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X