Re: Matrassenkoning
Hier een update van je review want er is wat veranderd én ik heb uitgevist hoe je ze bij matrassenkoning WEL kan laten reageren.
Voorgeschiedenis: 1 bestelling op de "the belgian days" actie. een simpel 200*140 mm matras €183 besteld op 12/3/2020
Er kwam een lange periode van stilte en er werd niks geleverd. Ik ondervond dat ze bij matrassenkoningen op social media niet veel kennis hebben van vermeldingen van sites enzo (fout gespeld en verkeerde url) Daar heb ik m'n zoektocht dan ook gedaan en heb daar eigenlijk wat vuil gespeeld. Op de NL-afdeling van hun FB-prikbord reageren haalde niks uit, daar kan je schrijven wat je wil men reageerde niet.
Maar op de FR-afdeling van matrassenkoning hun FB-page.. daar wordt wel gelezen.
Ik kreeg door er te regearen en dit meteen ook in hun messenger-deel te delen WEL ineens reactie wanneer m'n bestelling zou geleverd worden, voorlopig zonder naam. "Binnen de week ontvangt u uwe bestelling" in slecht NL's ja. Het was toen 2/8/2020
Dus, ik wacht even en laat hen de tijd. De week gaat bijna voorbij (7/08/2020) en er werd niks ontvangen.
Ik maakte snel screenschots van m'n correspondentie, in wat die persoon schreef en postte dit op de franse afdeling van Matrassenkoning.
Eh binnen de 2 uur kreeg ik een panic-mail met 'Meneer, Uw matras vertrekt vandaag van onze pakhuis.'
getekend Amandine Pingaux.
Dit alles deed ik omdat in Juli de Solden waren begonnen en men sprak van "overstock". Mijn reaktie daarop klinkt op hun page alsof men er de niet geleverde matrassen in de solden aan het plaatsen was, terwijl klanten nog wachten. Die redenering was blijkbaar juist want daardoor is men in paniek gaan mailen naar me en wordt alles nu meteen verzonden.
Als je dus ook zo'n problemen hebt, want ze zijn er nog steeds te zien op sociale media, ga dan naar hun franse afdeling. Daar hoef je niet in het frans te reageren want er is een flinke vertaler op Facebook. Post je communicaties openlijk op en tussen de posts van de solden of alweer andere acties, die ziet men het heel opvallend staan. Let er wel op dat je je eigen email-adres niet publiek maakt.
Er is in het depot in noord-frankrijk waarschijnlijk maar 1 iemand bezig met de boekhouding, die helemaal de soep in draait met een berg achterstand en dat is aan degene die reageerd dus Amandine Pingaux.
Dit zijn bedrijven die gedoemd zijn om overkop te gaan en waarvan er een paar zijn die denken er nog munt uit te slaan terwijl klanten wachten.
Dus even logisch redeneren. De bestelling blijven staan, betalingen zijn gedaan en waar het geld heen is mag iedereen 1 maal raden als men te hebberig is.
Hier een update van je review want er is wat veranderd én ik heb uitgevist hoe je ze bij matrassenkoning WEL kan laten reageren.
Voorgeschiedenis: 1 bestelling op de "the belgian days" actie. een simpel 200*140 mm matras €183 besteld op 12/3/2020
Er kwam een lange periode van stilte en er werd niks geleverd. Ik ondervond dat ze bij matrassenkoningen op social media niet veel kennis hebben van vermeldingen van sites enzo (fout gespeld en verkeerde url) Daar heb ik m'n zoektocht dan ook gedaan en heb daar eigenlijk wat vuil gespeeld. Op de NL-afdeling van hun FB-prikbord reageren haalde niks uit, daar kan je schrijven wat je wil men reageerde niet.
Maar op de FR-afdeling van matrassenkoning hun FB-page.. daar wordt wel gelezen.
Ik kreeg door er te regearen en dit meteen ook in hun messenger-deel te delen WEL ineens reactie wanneer m'n bestelling zou geleverd worden, voorlopig zonder naam. "Binnen de week ontvangt u uwe bestelling" in slecht NL's ja. Het was toen 2/8/2020
Dus, ik wacht even en laat hen de tijd. De week gaat bijna voorbij (7/08/2020) en er werd niks ontvangen.
Ik maakte snel screenschots van m'n correspondentie, in wat die persoon schreef en postte dit op de franse afdeling van Matrassenkoning.
Eh binnen de 2 uur kreeg ik een panic-mail met 'Meneer, Uw matras vertrekt vandaag van onze pakhuis.'
getekend Amandine Pingaux.
Dit alles deed ik omdat in Juli de Solden waren begonnen en men sprak van "overstock". Mijn reaktie daarop klinkt op hun page alsof men er de niet geleverde matrassen in de solden aan het plaatsen was, terwijl klanten nog wachten. Die redenering was blijkbaar juist want daardoor is men in paniek gaan mailen naar me en wordt alles nu meteen verzonden.
Als je dus ook zo'n problemen hebt, want ze zijn er nog steeds te zien op sociale media, ga dan naar hun franse afdeling. Daar hoef je niet in het frans te reageren want er is een flinke vertaler op Facebook. Post je communicaties openlijk op en tussen de posts van de solden of alweer andere acties, die ziet men het heel opvallend staan. Let er wel op dat je je eigen email-adres niet publiek maakt.
Er is in het depot in noord-frankrijk waarschijnlijk maar 1 iemand bezig met de boekhouding, die helemaal de soep in draait met een berg achterstand en dat is aan degene die reageerd dus Amandine Pingaux.
Dit zijn bedrijven die gedoemd zijn om overkop te gaan en waarvan er een paar zijn die denken er nog munt uit te slaan terwijl klanten wachten.
Dus even logisch redeneren. De bestelling blijven staan, betalingen zijn gedaan en waar het geld heen is mag iedereen 1 maal raden als men te hebberig is.
Comment