Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Welke provider gebruik je voor je email? Bij telenet is de SMTP server enkel toegankelijk vanaf het telenet netwerk (belgacom vermoedelijk ook). Dit houdt dus in dat je via WiFi kunt mailen, maar via GPRS niet...
De oplossing is dan om voor je mail account de SMTP server van mobistar in te stellen.
Beste,
Ik had dat probleem ook met mijn telenet mail account op mijn iphone.
In je instellingen van je mail account van telenet ga naar uitgaande post en daar heb ik ingesteld
gprsmail.mobistar.be
gebruikersnaam leeg
wachtwoord leeg
gebruik ssl af
identiteitscontrole wachtwoord
serverpoort 25
Hopenlijk ben je hier mee vooruit.
Laat me maar iets weten.
grtz
Comment