Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hoe makkelijkst mp3 speler verbinden bij vaste ingebouwde radio/cd in wagen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Hoe makkelijkst mp3 speler verbinden bij vaste ingebouwde radio/cd in wagen ?

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
    Is de eenvoudigste oplossing niet om dit eens na te vragen in een peugeot-garage ?
    Je kan nooit weten of er misschien toch een mogelijkheid is om een bijkomende AUX aansluiting te voorzien...
    Heb mijn radio ook laten monteren bij mijn garage, omdat het bedrijf waar ik mijn autoradio gekocht heb, het niet zag zitten om deze te monteren (met het canbus systeem van mijn auto was dat blijkbaar te ingewikkeld). Dat bedrijf is trouwens geen kleintje...
    Een goeie garage moet daar toch een antwoord op kunnen geven. Het aantal personen die een MP3 speler willen kunnen aansluiten is toch behoorlijk groot...
    Dat gaat zoals ik hierboven ook al schreef maar das ook verre van goedkoop.
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Re: Hoe makkelijkst mp3 speler verbinden bij vaste ingebouwde radio/cd in wagen ?

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
      Dat gaat zoals ik hierboven ook al schreef maar das ook verre van goedkoop.
      Tsjah : die combinatie, goed EN goedkoop is 1 die zelden werkt... Persoonlijk zou ik dat ook graag anders zien .
      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
        Tsjah : die combinatie, goed EN goedkoop is 1 die zelden werkt... Persoonlijk zou ik dat ook graag anders zien .
        Ja maar als je bv een RD3 in uw 307 hebt staan kost de extra aansluiting te veel voor wat de RD3 waard is want dat is nu niet echt een goeie radio.
        Bij die radio's zitten er vanachter een aantal pennen waar een kabel in kan geplugd worden en je zo een aansluiting krijgt.
        De functies van die verschillende pennen zijn onbekend dus zelf wat rommelen gaat niet, bovendien moeten de functies geactiveerd worden door de Peugeot dealer.
        Dus je betaald een dure kabel en werkuren om alles te laten werken.
        Als dat een kwaliteitsradio is dan is het dat waard maar dat is het niet als er zoals in de meeste gevallen een RD3 in staat, dan kan je beter een andere radio plaatsen die beschikt over wat je wil.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Working...
        X