...paniek gisteren avond..
De moeder van de buur kwam gisteren avond aanbellen in alle paniek.
"Mijn zoon is juist gevallen" en hij beweegt niet meer...
Ik mijn sloefen aan en rennen naar daar.
Hij lag daar op de grond bewusteloos.
Ik voelde een pols en ademhaling maar geen reactie van Glenn.
Heb zijn benen hoger gelegd dan het hoofd en constant tegen hem gepraat...geen reactie.
In alle koelbloedigheid de 100 gebeld met spoed.
Zijn adem verminderde en de polsslag was zeer zwak..Heb dan nog eens gebeld om de ambulance aan te porren dat ze snellen moesten komen..
Uiteindelijk waren ze toch daar...en na een half uur kon mijn buur op zijn benen staan om mee te nemen naar het ziekenhuis van Genk.
Als ik er niet geweest was dan was hij er waarschijnlijk niet meer geweest..
Gelukkig was de moeder op bezoek bij hem..maar zelf niet meer instaat om de hulpdiensten te bellen..en zo slim om mij te komen halen.
De reden was pijn in de borst van liefdesverdriet..omdat hij zich niet over de breuk met zijn vriendin kan zetten die een paar maanden geleden er einde maakte aan hun relatie...
Liefde kan inderdaad iemand zijn hart doen breken..
De moeder van de buur kwam gisteren avond aanbellen in alle paniek.
"Mijn zoon is juist gevallen" en hij beweegt niet meer...
Ik mijn sloefen aan en rennen naar daar.
Hij lag daar op de grond bewusteloos.
Ik voelde een pols en ademhaling maar geen reactie van Glenn.
Heb zijn benen hoger gelegd dan het hoofd en constant tegen hem gepraat...geen reactie.
In alle koelbloedigheid de 100 gebeld met spoed.
Zijn adem verminderde en de polsslag was zeer zwak..Heb dan nog eens gebeld om de ambulance aan te porren dat ze snellen moesten komen..
Uiteindelijk waren ze toch daar...en na een half uur kon mijn buur op zijn benen staan om mee te nemen naar het ziekenhuis van Genk.
Als ik er niet geweest was dan was hij er waarschijnlijk niet meer geweest..
Gelukkig was de moeder op bezoek bij hem..maar zelf niet meer instaat om de hulpdiensten te bellen..en zo slim om mij te komen halen.
De reden was pijn in de borst van liefdesverdriet..omdat hij zich niet over de breuk met zijn vriendin kan zetten die een paar maanden geleden er einde maakte aan hun relatie...
Liefde kan inderdaad iemand zijn hart doen breken..
Comment