Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 't is weer van dat, iPhone software hapert weer.

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
    daarom: EEN GOD POLSHORLOGE MET ALARMFUNCTIE !
    Amen !

Comment

Ik heb 3 wekkers klaarliggen 's morgens.

Tjah dat komt ervan als je dagelijks in high-availability en redundant omgevingen werkt, dan neem je dat mee naar huis

Maar ik vind dat Apple hier toch met de billen bloot komt te staan. Een wekker functie is zowat het gemakkelijkste te programmeren in heel die iPhone..

Zonde hoor..
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Als ik op tijd MOET zijn, dan zet ik altijd twee wekkers! Dat is een kwestie van zeker spelen!

Op een GSM zou ik NOOIT of te nimmer echt 100% rekenen als het zeer belangrijk is dat je ergens moet op tijd komen!
        Gewoon het ontvangst dat wegvalt van het GSM-signaal en uw toestel gaat continu op zoek naar een singaal waardoor op korte tijd (vaak minder dan een nacht) uw batterij plat is ... batterij plat is ook wekker plat!
        Of ge moet hem natuurlijk continu aan de lader hangen.

Ook met mijn klokradio heb ik al gehad dat die niet wekte ... sprong gewoon niet op en de dag erna dan weer wel.
        Met gewone GSM (Nokia) al verschillende keren gehad dat die niet op het geplande uur een alarm gaf maar wel daarna stipt om middernacht.

Niets is onfeilbaar, zeker niet de menst ... en zolang de mens alles maakt zal daar wel altijd iets aan schelen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
          We zitten momenteel in Barcelona en als je pas om 10u30 wakker wordt en het ontbijt tot 11u kan, dan is het REPPEN!!!!!!!!!!
          Is dat dan niet eerder omdat je de dag ervoor te veel op stap geweest bent? Dan horen er veel hun wekker niet hoor.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Zolang mijn "eigen wekkertje" maar goed blijft tikken en me elke morgen weer wekt, is er niets aan het handje

Comment

ik ben zelf de wekker.....
              elke dag word ik om 6 uur wakker........
              gebruik nooit een wekker, nog nooit te laat geweest op het werk....

groetjes aline
              groetjes aline

Comment

Working...
              X