Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Die galerijen waren inderdaad interessant, maar gaan verdwijnen door het 'one photo' systeem. Veel duurder natuurlijk en de oude galerijen die al op je site staan gaan verdwijnen. Mettertijd.
Dat zal toch niet waar zijn zeker
Pffff,... Dit was toch prima.
Ik heb mijn eigen server zodat ik alles zelf in de hand heb, maar dit is natuurlijk niet voor iedereen zo vanzelfsprekend.
Ik host een paar sites voor zelfstandigen en verenigingen, maar aan de tarieven van bedrijven als Neostrada kan ik niet beginnen. Daar tegenover staat dat ik mijn server niet zo vol mogelijk moet proppen om rendabel te zijn... (Mocht iemand meer info willen kan je me natuurlijk contacteren )
Voor mijn foto's gebruik ik Koken. Is gratis met verschillende templates en heeft vooral een handige plugin voor Lightroom. Zo kan ik rechtstreeks albums maken en mijn foto's opladen.
Vroeger heb ik bij enkele goedkope hostings geweest, vaak downtime, vaak dubieuze resellers,... en geregeld miserie.
Nadien maar voor iets deftig gekozen, toen was ik bij Priorweb, vrij duur in vergelijking met de anderen... Maar heel snelle hosting, in België, zonder downtime en goeie service.
Intussen reeds enkele jaren gestopt met de boel. Nu heb ik enkel nog een mini webstekje als hobby... (ik ben namelijk geen professioneel bedrijf), op de gratis server van Telenet (users.telenet.be/...gebruikersnaam).
Zonder domeinnaam, zonder PHP, niet meer dynamisch, niet meer interactief (vervangen door sociale media), niet web 2.0, slechte SEO
Met de gratis webruimte van 50 mb heb ik meer dan voldoende, ik gebruik amper 4 mb.
Ik snap niet dat je gigabytes aan webruimte nodig hebt.
Foto's stockeer ik gratis bij Flickr, zonder reclame, waar ik 1 TB ruimte heb.
Streaming muziek stockeer ik gratis bij SoundCloud, en kan ik ook perfect embedden in een site.
Vroeger heb ik bij enkele goedkope hostings geweest, vaak downtime, vaak dubieuze resellers,... en geregeld miserie.
Nadien maar voor iets deftig gekozen, toen was ik bij Priorweb, vrij duur in vergelijking met de anderen... Maar heel snelle hosting, in België, zonder downtime en goeie service.
Intussen reeds enkele jaren gestopt met de boel. Nu heb ik enkel nog een mini webstekje als hobby... (ik ben namelijk geen professioneel bedrijf), op de gratis server van Telenet (users.telenet.be/...gebruikersnaam).
Zonder domeinnaam, zonder PHP, niet meer dynamisch, niet meer interactief (vervangen door sociale media), niet web 2.0, slechte SEO
Met de gratis webruimte van 50 mb heb ik meer dan voldoende, ik gebruik amper 4 mb.
Ik snap niet dat je gigabytes aan webruimte nodig hebt.
Foto's stockeer ik gratis bij Flickr, zonder reclame, waar ik 1 TB ruimte heb.
Streaming muziek stockeer ik gratis bij SoundCloud, en kan ik ook perfect embedden in een site.
Hoi,
met het Telenet systeem moet je natuurlijk gaan werken met links naar andere 'opslag' zoals bijvoorbeeld Flickr of..... Je moet je beeldmateriaal toch ergens kwijt en dat is al gauw enkele gigabyte, althans bij mij. Mijn beelden zijn natuurlijk verkleind, maar alles bij elkaar zit ik nu al aan +/- 11 giga.
Of bezie ik het verkeerd?
Met one.com kon ik toch makkelijk werken, ik had 15 giga opslag, de huur was niet duur, de service voor mij zeer goed. Maar met wat ze nu willen gaan doen, zal de prijs drastisch stijgen, niet meer verantwoord voor een hobbyfotograaf, die enkel zijn beelden wil tonen naar kennissen, vrienden en.....
Op Facebook wil ik ze ook niet zetten, misschien inderdaad wel spijtig dat BD geen betalende webhosting doet, zoals hier al eens werd aangehaald in vorige berichten.
Ik ben al jaren klant bij 1-eurohost.com maar deze firma is sinds kort overgenomen door Easyhost.be
Altijd zeer tevreden geweest bij 1-eurohost.com, zeer snel in antwoorden als ik probleempje had, hopelijk is Easyhost.be ook zo goed.
Ps: heb enkele domeinnamen geregistreerd alsook webhosting.
Comment