Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moet je veranderen van nummerplaat bij verhuis nu

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Moet je veranderen van nummerplaat bij verhuis nu

Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
    even verduidelijken ik woon nog steeds in belgié en ben in dezelfde gemeente gebleven alleen een paar straten verder dan waar ik voordien woonde .

Ik ga me morgen voor alle zekerheid maar eens extra informeren bij de politie dienst hier in het dorp over de papieren ,inzake inschrijvingsbewijs .

Groetjes

Ardesign
    Als de wijkagent langs is geweest krijg je een paar weken later een uitnodiging om op het gemeentehuis je identiteitskaart te laten aanpassen.
    In die uitnodiging staat in welke documenten je allemaal moet meebrengen. Een van die documenten is ook je inschrijvingsbewijs.
    Op je inschrijvingsbewijs wordt je nieuwe adres bijgeschreven en je oude geschrapt.

Vroeger moest je naar het politiebureau om je adreswijziging op je inschrijvingsbewijs te vermelden. Sinds ik weet niet wanneer wordt dit ook op het gemeentehuis gedaan zodat de mensen maar 1 adres meer moeten aandoen.
    En nu ga ik nog wat foto's proberen maken...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cookie Bekijk bericht
      Als de wijkagent langs is geweest
      Ik heb die ooit gevraagd waarom ie niet langskwam: "Vreemden doen de deur niet open".

Comment

Mijn fotowebsite : www.filover.be

Comment

Het kan een beetje van gemeente tot gemeente afhangen.
          Dus even langs politie/gemeentehuis is de enige oplossing.

Sommige gemeenten zullen alle papieren ineens aanpassen. Bij andere zal het voor een stuk door het gemeentehuis en een stuk door de politie moeten gebeuren.

In sommige gemeenten zal eerste de politie moeten langskomen om vast te stellen dat je er effectief woont en in andere zal dat niet nodig zijn.
          Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Working...
          X