Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TNT levering...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: TNT levering...

    Neen, het was 100% zeker een man van TNT ...

    Comment


    • #32
      Re: TNT levering...

      dat valt nog mee vergeleken met Bpost... ik ben sinds 15 december (bestelling) aan't wachten op een "kerstcadeautje" voor mijn vrouw...

      de tracking zegt het volgende (vandaag actuele status, d'r is nog steeds niets geleverd)

      Datum Tijdstip Laatste Status Plaats
      23/12/2010 08:04 Pakket onderweg voor distributie LEUVEN MAIL
      18/12/2010 17:43 Uw pakket werd gesorteerd ANTWERPEN X Sector sorting
      17/12/2010 16:31 Pakket aangenomen in netwerk WILRIJK BIST
      15/12/2010 02:08 Aankondiging van een zending LCI

      met andere woorden... 't ligt een week in antwerpen, dan meer dan een week in leuven...

      overmacht noemen ze het en hierbij proberen ze het uit te spelen dat de klant niet kan reclameren... ze redeneren als volgt... nu doen we de nieuwe pakjes eerst, want die andere zijn toch al over tijd en die waren toch door overmacht (lees sneeuw) niet beboet binnen de SLA...

      Onzin natuurlijk

      als klap op de vuurpijl blijkt de ombudsdienst van de post geen toegang te hebben op de tracking, dus zij "nemen aan" dat het intussen al lang geleverd is...

      oh, by the way... 't is een taxipost 24h dienst...
      Last edited by d_oracle; 3 januari 2011, 10:13.
      some pictures: www.vaita.be, some info www.strobistfotografie.be, workshops: strobistworkshops
      Stel je vragen hier in het BD-forum... Ik kan ze niet via persoonlijke mail beantwoorden!

      Comment


      • #33
        Re: TNT levering...

        Oorspronkelijk geplaatst door d_oracle Bekijk bericht
        dat valt nog mee vergeleken met Bpost... ik ben sinds 15 december (bestelling) aan't wachten op een "kerstcadeautje" voor mijn vrouw...

        de tracking zegt het volgende (vandaag actuele status, d'r is nog steeds niets geleverd)

        Datum Tijdstip Laatste Status Plaats
        23/12/2010 08:04 Pakket onderweg voor distributie LEUVEN MAIL
        18/12/2010 17:43 Uw pakket werd gesorteerd ANTWERPEN X Sector sorting
        17/12/2010 16:31 Pakket aangenomen in netwerk WILRIJK BIST
        15/12/2010 02:08 Aankondiging van een zending LCI

        met andere woorden... 't ligt een week in antwerpen, dan meer dan een week in leuven...

        overmacht noemen ze het en hierbij proberen ze het uit te spelen dat de klant niet kan reclameren... ze redeneren als volgt... nu doen we de nieuwe pakjes eerst, want die andere zijn toch al over tijd en die waren toch door overmacht (lees sneeuw) niet beboet binnen de SLA...

        Onzin natuurlijk

        als klap op de vuurpijl blijkt de ombudsdienst van de post geen toegang te hebben op de tracking, dus zij "nemen aan" dat het intussen al lang geleverd is...

        oh, by the way... 't is een taxipost 24h dienst...
        Heb ik ook al eens gehad ongeveer met de post vroeger!
        De Bpost is idd niet veel beter!

        Hopelijk komt het bij jou ook goed dan gelijk bij mij!

        Comment

        Working...
        X