Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

nieuwe hifi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: nieuwe hifi

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Hier een 3-2-1 systeem van Bose, niet het goedkoopste, maar je kan er ook je DVD's in draaien, en het is een virtueel suround systeem met slechts twee speakers en een subwoofer, allerlei aansluitingen mogelijk, ook optisch, heel tevreden daarvan. KLIK PRIJS
    Ik heb hier hetzelfde systeem, buiten dvd's zit er ook een radio in. Uiteraard ook cd's en je kan er jouw iPod op aansluiten. Mijn tv is er ook op aangesloten.
    Prachtige klank.
    D90 - D70 - F80 + glas

Comment

Ik heb over een tijd terug een suroundversterker willen kopen en toen die hoorde met wat ik nu speel wou die me er zelfs geen meer verkopen.
      D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

vandaag versterker even uit elkaar gehaald ... potmeter best moeilijk bereikbaar ... tijdje afwissellend met lucht geblazen en contactspray gespoten en ding doet het weer ... die contactspray is niet zo goed voor potmeters schijnt maar had toch weinig keuze dus ... zien hoe lang het goed blijft ...

Comment

Waarschijnlijk 6 maanden, en je kan opnieuw beginnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yoep Bekijk bericht
            die contactspray is niet zo goed voor potmeters schijnt maar had toch weinig keuze dus ... zien hoe lang het goed blijft ...
            Het is en het blijft een noodoplossing, maar het komt terug, wees daar maar zeker van, nu weet je ondertussen hopelijk welke potmeter het is, weerstandswaarde liniair of logaritmisch, dubbel of enkel. aan de hand daarvan kan je ondertussen een andere bestellen. KLIK

Comment

Working...
            X