Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afscheid van Noname

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Afscheid van Noname

Ik heb Jan niet gekend maar toch krijg ik de rillingen. Eergisteren is bij mijn broer maagkanker vastgesteld, zijn dochtertje van 12 heeft in minder dan 5 jaar haar beide grootouders en haar enige broer verloren, en nu dit.
    Dit overlijden is veel te vroeg. Ik zou zeggen : als God bestaat dan maakt hij er toch een rotzooi van
    Sterkte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht
      EDIT : nog een foto gevonden van de SD Den Bosch anno 2003...
      Al een paar jaar dat hij er niet meer is dus. De tijd gaat snel.

Lang geleden dat ik hem zag (de meeste van de oude garde, overigens). Zal begin 2000 geweest zijn of zo.
      Ik denk dat ik hem maar één of twee keer ontmoet heb. Toffe ket.

PS. Ik herken ook Jacky, echtgenote van Erik Mansvelders.
      Last edited by Jochen; 25 november 2013, 09:07.
      http://www.theafricabug.com

Comment

De laatste keer dat ik hem heb gezien was bij de "oude knoken-bijeenkomst" van BD tijdens de AV in Diest.
        Een heel leuke en fijne ontmoeting, maar nooit gedacht dat het toen de laatste zou zijn ...

Jaja
        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
          .....Toffe ket.....
          Zo heb ik hem ook gekend, als een toffe ket met fijne humor en hopen om ideeën te delen.

Noname op de stoel van de burgemeester van Dendermonde, met zijn typische humor EN zijn fotojasje. 20 maart 2005 - SD Dendermonde

Last edited by Skitch; 25 november 2013, 21:17.
          " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Ja, Jan heb ik goed gekend en herinneringen voelen goed, alleen een leegte blijft altijd voelbaar.
            Helaas, naast Jan zijn er meerdere BD-leden die het forum onverwacht, verwacht voorgoed verlaten hebben en waar ik ook hier eens wil op duiden.
            Om er een paar uit de vuist op te geven ...
            JazzAddict
            bennyboy
            FireFox
            Tozumi
            jderoye
            Pie

Allemaal prachtige mensen...
            Daarnaast hebben we dan nog de oh zoveel familieleden, vrienden die in de 13 jaar de revue passeerden. Ja revue, heel cru gezegd en laat ons het houden bij treurnis.
            En we spreken dan nog niet over die verdoken heengaans waar niet werd over gesproken omdat men dat liever binnenshuis houdt...
            Aan iedereen die zich gelaten voelt en betrokken is door één of ander heenhaan wil ik ook wel aandacht schenken. Je hebt er die erover willen spreken, anderen dan weer niet. Hoe dan ook, allen verdienen een aandacht
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

Comment

Jammer dat de één veel vroeger moet gaan dan de andere, je mag er niet aan denken.
              Degenen die jij hier opnoemt Purlut, amai in kan er alle namen van herinneren, maar heb er geen een persoonlijk gekend,
              sta er wel van versteld, dat doet een mens toch eens nadenken over het leven.......
              Last edited by Guest42; 26 november 2013, 10:20.

Comment

Ik denk ook aan kodachrome.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht

PS. Ik herken ook Jacky, echtgenote van Erik Mansvelders.
                  Inmiddels uit elkaar
                  Z900
                  Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Noname zegt mij ook iets uit de eerste jaren van BD.
                    Alvast mijn oprechte deelneming!
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                    X