Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eindelijk weer iets om elke week naar uit te kijken ;-)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eindelijk weer iets om elke week naar uit te kijken ;-)

Naast alle "nonsens" op de TV heden ten dage (denk maar aan: dubbelleven, god en klein pierke, de pappenheimers, duts, de allerslimste mens, ...) heb ik toch weer een programma gevonden dat een niet onaanzienlijke meerwaarde aan het leven geeft:
    "Oh Oh Cherso"
    (Thuis blijf ik er niet voor, maar Ik neem het wel op zodat ik alvast kan kijken zonder reclameblokken.)

eigenlijk moet je die programmamakers <zie "reden voor aanpassing"> bewonderen dat ze het hebben klaargespeeld om, zo kort na beauty and the nerds, weeral een set specimen bijeen te sprokkelen, die geen besef heeft van het feit dat ze "gebruikt" worden.

En dan die "woordenschat" jongens... waanzinnig gewoon!
    Last edited by dréten; 16 december 2010, 11:59. Reden: <van VTM> verwijderd

Re: eindelijk weer iets om elke week naar uit te kijken ;-)

Euh, dit is geen VTM programma hoor, hebben ze gewoon gekocht van een Nederlandse zender...
    Tommy
    My homepage : www.digitalviolence.be

Comment

tja....... dat hebben we hier allang gehad hoor.
      alle 10 afleveringen, en tis geen VTM hoor(zouden ze wel willen).
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        tja....... dat hebben we hier allang gehad hoor.
        alle 10 afleveringen, en tis geen VTM hoor(zouden ze wel willen).
        grt,bouk.
        Of het nu om VTM gaat of niet doet weinig ter zake, mijns inziens.
        Laat ons even bij de "essentie" blijven, ja.
        ('k Heb het alvast toch maar aangepast hoor, hierboven)
        Last edited by dréten; 16 december 2010, 11:53.

Comment

Mag ik even een teiltje

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dréten Bekijk bericht
            Naast alle "nonsens" op de TV heden ten dage (denk maar aan: dubbelleven, god en klein pierke, de pappenheimers, duts, de allerslimste mens, ...) heb ik toch weer een programma gevonden dat een niet onaanzienlijke meerwaarde aan het leven geeft:
            "Oh Oh Cherso"
            (Thuis blijf ik er niet voor, maar Ik neem het wel op zodat ik alvast kan kijken zonder reclameblokken.)

eigenlijk moet je die programmamakers <zie "reden voor aanpassing"> bewonderen dat ze het hebben klaargespeeld om, zo kort na beauty and the nerds, weeral een set specimen bijeen te sprokkelen, die geen besef heeft van het feit dat ze "gebruikt" worden.

En dan die "woordenschat" jongens... waanzinnig gewoon!
            Even gekeken wat dit "oh oh" eigenlijk is.
            Dus weer een reality-ding. Dus weer een zinloos ding.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

deze berichten op dit forum ?

Comment

Tja, dan leg ik mijn voeten op de vensterbank, zwaai eens naar de buurvrouw, die even
                terug glimlacht en knikt. En denk: al die nullen achter de kijkcijfers.

Comment

Deze gasten zijn nog dommer dan Hoeveel eieren in een dozijn? !

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door miosotis Bekijk bericht
                    deze berichten op dit forum ?

Blog van Valerie Droeven.
                    Het zit al in haar achternaam
                    "De opzet van deze realityreeks is eenvoudig. Acht lekker platvloerse Hagenezen delen
                    twee weken lang een villa in Chersonissos op Kreta. Ze komen er om te feesten, te neuken en te zuipen"
                    "Pretentieloze televisie, zeg maar, maar zo verdomd verslavend. Wij geven toe dat we
                    de hele reeks al gezien hebben. In een ruk uitgekeken. Zoveel domheid, zoveel drank
                    en zoveel platte praat. Je kan het je niet voorstellen, man. Maar zo geweldig leuk in
                    beeld gebracht. Bij wie het niet werkt vanaf de eerste aflevering, zal het ook de
                    komende weken niet werken. De anderen kunnen alleen maar sympathie kweken voor
                    deze - ondertussen legendarische - Nederlanders."

Ik ben niet zo'n hypocriet die beweert vies te zijn van een week feesten in een warm
                    land met zon en zee.
                    Denk dat alles is samengevat in: " Maar zo geweldig leuk in beeld gebracht".
                    Plat en ongegeneerd is het motto.
                    Zegt me veel over de kijkers.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
                      Tja, dan leg ik mijn voeten op de vensterbank, zwaai eens naar de buurvrouw, die even
                      terug glimlacht en knikt. En denk: al die nullen achter de kijkcijfers.
                      En de bankrekening van de deelnemers
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        En de bankrekening van de deelnemers
                        Die hebben ze niet. Moet je voor kunnen lezen en schrijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                          Die hebben ze niet. Moet je voor kunnen lezen en schrijven.

Het is toch eigenaardig wat veel mensen tegenwoordig willen: binnen kijken bij
                          iemand anders want daar komt het toch op neer bij dit soort programma's.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Wat te denken van "Boer zoekt vrouw". Daar zitten wekelijks bijna 4 miljoen Nederlanders zich aan te vergapen.

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
                              Wat te denken van "Boer zoekt vrouw". Daar zitten wekelijks bijna 4 miljoen Nederlanders zich aan te vergapen.

Jan
                              Valt onder dezelfde categorie als het voorgaande Jan.
                              Sex, eten en drinken
                              Heeft ook te maken met dit feit: welke vrouw wil nog met een boer trouwen?
                              Denk aan al dat werk op zo'n boerderij, stank en str...., weinig of geen vakantie
                              kunnen nemen.
                              Het leven van een boer tegenwoordig is ook niet zonder risico's.
                              En het summum is natuurlijk als het bovendien nog een mooie vrouw wordt.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Working...
                              X