Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Wanneer ik een filmpje wil openen,krijg ik een korte zwarte flits waar je het beeld verwacht.Geen beeld.De klank komt wel door.Vroeger werkte dit wel.
Iemand een suggestie om dit probleempje op te lossen ??
PC al eens volledig herstart?
Cache van browser eens ledigen, nieuwe pc kopen, geen filmpjes meer bezien, ... oplossingen genoeg.
Je was weer in het zwart aan het kijken hé ... geef maar toe!
PC al eens volledig herstart?
Cache van browser eens ledigen, nieuwe pc kopen, geen filmpjes meer bezien, ... oplossingen genoeg.
Je was weer in het zwart aan het kijken hé ... geef maar toe!
En ook bevestigen dat je +18 bent
perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Door de zeer nuttige tot minder nuttige suggesties (btw ik ben 107),en er niet direkt een duidelijke oplossing uitsprong,heb ik niets ondernomen.Zwart kijken kon ik nog altijd via m'n laptop,voor de rest was er ook geen probleem.(107)
Je kunt het niet geloven,maar mijn filmpjes over oa photoshop etc. worden terug perfekt afgespeeld.
Besluit:hoe meer er geluld wordt als antwoord,onderneem niets.Het lost vanzelf op.(Was dat maar altijd waar).
Bedankt mannen en nog beste wensen voor 2011.
Kan het geen "conflict" zijn met Adobe Flash Player ????
Probeer dat eens uit te schakelen.
Het is niet direct een oplossing, maar dan weet je ten minste wat de boosdoener is.
”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
Si non, on devient bonbon
Et les gens nous mangent !"
Comment