Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar printer cartridge bestellen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Waar printer cartridge bestellen

    Oorspronkelijk geplaatst door Tomenjerry Bekijk bericht
    Ik bestelde vroeger ook bij 123inkt.nl.
    Ik ben echter onlangs overgeschakeld naar een Belgische concurrent van hen: http://www.printgoedkoop.be.

    De service is even goed, de prijzen zijn lager, EN het is Belgisch... meer moet dat niet zijn voor mij
    Als de site nu eens moest opengaan zou ik direct eens vergelijken, helaas blijkt dat niet te lukken ( Maandag 07/02/2011 om 10.45h )
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #32
      Re: Waar printer cartridge bestellen

      Printgoedkoop.be, inderdaad lage prijzen. Maar zijn dit originele cartridges ?

      Edit : laat maar, zijn gerecycleerde.

      Hmm, 9,50 euro bij collishop of 6 euro voor gerecycleerd. Heb cyaan, geel en magenta nodig.
      Collishop = 9,5 x 3 = 28,50 euro voor origineel van Canon, afhalen doe ik bij bezoek aan Colruyt.
      Printgoedkoop : 6 x 3 = 18 euro + 4 euro verzending = 22 euro voor recycled.

      Ga 'k geen spijt hebben dat ik geen 6 euro meer heb uitgegeven ?
      Last edited by Kaneda; 7 februari 2011, 10:27.
      Panasonic Lumix FZ2000

      Comment


      • #33
        Re: Waar printer cartridge bestellen

        @ Franciskine: dat de site niet werkt, da's minder natuurlijk. Ben ik nog niet tegengekomen, maar goede reclame is het alvast niet.

        @ Kaneda: ik hoorde ook al over de slechte reputatie van gerecycleerde cartridges (vooral vroeger dan), en heb ook een tijd getwijfeld. Zelf had ik er nog geen problemen mee, maar mocht dat gebeuren, post ik het zeker! Opmerking over Colruyt is trouwens terecht: het is altijd een afwegen.

        Comment


        • #34
          Re: Waar printer cartridge bestellen

          Het schijnt dat bij de nieuwere Canonprinters men de tussentijdse reinigingscycli drastisch heeft verhoogd, zogenaamd om verstopping tegen te gaan. Volgens mij is de echte reden, gekoppeld met de behoorlijk kleiner geworden patronen (9 ipv van de vroegere 13 ml) en dat ook nog eens voor een vergelijkbare prijs, om de klant sneller te laten terugkeren naar de winkel. In gewone mensentaal: extra omzet en winst maken.

          Printers zoals de MP 540, 980 etc staan bekend als inktzuipers (dus die de PGI-520 en CLI-521). Ik heb dit o.a. gelezen op de websites van www.nifty-stuff.com/forum en www.dpreview.com en dat vooral bij navullen zonder een resetter te gebruiken (dus uitschakelen inktniveaumeter) dan de printer dit herkent en zal het extra reinigingscycli te pas en te onpas gaan uitvoeren, waardoor men soms na 10-15 foto's al een daarnet nog volle patroon moet vervangen, omdat de inkt ondertussen letterlijk op de bodem van je printer is gesproeid.
          Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

          Comment


          • #35
            Re: Waar printer cartridge bestellen

            Oorspronkelijk geplaatst door stefaand Bekijk bericht
            Printers zoals de MP 540, 980 etc staan bekend als inktzuipers (dus die de PGI-520 en CLI-521). Ik heb dit o.a. gelezen op de websites van www.nifty-stuff.com/forum en www.dpreview.com en dat vooral bij navullen zonder een resetter te gebruiken (dus uitschakelen inktniveaumeter) dan de printer dit herkent en zal het extra reinigingscycli te pas en te onpas gaan uitvoeren, waardoor men soms na 10-15 foto's al een daarnet nog volle patroon moet vervangen, omdat de inkt ondertussen letterlijk op de bodem van je printer is gesproeid.
            Ik druk nooit foto's af, zelfs bitter weinig in het algemeen, de scanner wordt wel veel gebruikt. Eigenlijk is het een toestel dat m'n ma had gekregen voor haar pensioen van haar collega's samen met nog wat andere computeraccessoires.
            Ik had een Pixma ip3000 en ze heeft me de MP540 gegeven in ruil voor mijn printer omdat ze toch de scanner nooit gebruikt. Had ik het geweten wat voor een inktzuiper die mp540 is, had ik mijn oude Agfa 1212u scanner en ip3000 gehouden. Anders wel handig, die copierfunctie op zo'n multifunctional...
            Panasonic Lumix FZ2000

            Comment


            • #36
              Re: Waar printer cartridge bestellen

              Ik koop al jaren mijn toners bij http://www.cartridge-online.be goedkoop en super snel geleverd

              gr

              Dominique

              Comment


              • #37
                Re: Waar printer cartridge bestellen

                Hoe zit het met MVCD ? ik bestelde mijn patronen daar ,print niet zoveel meer het laatste jaar .Vind het raar dat niemand deze vermeld ,of bestaat deze intussen niet meer ?

                Mvg wingske

                Comment


                • #38
                  Re: Waar printer cartridge bestellen

                  Iemand nog andere ervaringen of ideeën? Kan ik ondertussen alweer ergens goedkoper bestellen?

                  Comment


                  • #39
                    Re: Waar printer cartridge bestellen

                    123 heeft verleden jaar een verkeerd type cartridge gestuurd naar een collega van mij. Ze hebben dat zeer snel met de meeste excuses gratis rechtgezet en ze hebben zelfs nog een presentje bijgevoegd als bijkomend excuus.
                    Zijn reeds meerdere malen gekozen als webwinkel van het jaar.

                    Comment


                    • #40
                      Re: Waar printer cartridge bestellen

                      Oorspronkelijk geplaatst door wingske Bekijk bericht
                      Hoe zit het met MVCD ? ik bestelde mijn patronen daar ,print niet zoveel meer het laatste jaar .Vind het raar dat niemand deze vermeld ,of bestaat deze intussen niet meer ?
                      Ik heb daar een 2tal jaar geleden nog willen bestellen maar ik dacht dat ze gestopt waren (kan de mail niet meer terugvinden). Ik koop nu bij vivanet.be .
                      bye, Maurice
                      https://on4bam.com/
                      Nikon D7500

                      Comment

                      Working...
                      X