Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bruikbaarheid telefoon uit engeland.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Bruikbaarheid telefoon uit engeland.

Wil ivm groot prijsverschil met hier Nederland, in Engeland een Siemens Gigaset C595 quad gaan kopen. Vraag me echter af of ik deze telefoon hier in NL wel kan gebruiken.
    Kan namelijk nergens vinden dat de bekabeling hetzelfde is of te veranderen is.
    Heb uiteraard internet al afgezocht echter niets gevonden. Misschien zijn er hier mensen die hier enige ervaring in hebben....neem aan dat de Ned. en Belgische telefoons dezelfde bekabeling hebben.

Re: Bruikbaarheid telefoon uit engeland.

Oorspronkelijk geplaatst door Mullie Bekijk bericht
    Wil ivm groot prijsverschil met hier Nederland, in Engeland een Siemens Gigaset C595 quad gaan kopen. Vraag me echter af of ik deze telefoon hier in NL wel kan gebruiken.
    Kan namelijk nergens vinden dat de bekabeling hetzelfde is of te veranderen is.
    Heb uiteraard internet al afgezocht echter niets gevonden. Misschien zijn er hier mensen die hier enige ervaring in hebben....neem aan dat de Ned. en Belgische telefoons dezelfde bekabeling hebben.
    Dat gaat niet werken, he. Ze spreken daar links en hier rechts, de microfoon staat aan de verkeerde kant.

Ik heb even de pdf manual beken en het lijkt aan de telefoonkant een standaard rj11 connector te zijn, de aansluiting aan de andere kant ziet er anders uit maar de kans is groot dat je met een kabeltje met 2 rj11 connectoren een werkend apparaat hebt. De stroomkabel zal ook een andere plug nodig hebben (UK = 3pin).
    bye, Maurice
    https://on4bam.com/
    Nikon D7500

Comment

Dus een de kabels van de huidige telefoon erin en het zou moeten werken.....

Ja en dat links gedoe van die Engelsen....heb ik geluk dat ik linkshandig ben maar dat die microfoon links zit wordt weer een ander probleem

Dank voor reactie

Comment

100% technisch gezien is het om problemen vragen, de reden is dat de gebruikte belspanning en lijnweerstand iets anders is in de UK.
        In de praktijk maken de fabrikanten hun toestellen natuurlijk zo dat ze op alle netwerken kunnen werken en is er geen probleem.
        Zelf heb ik ook een siemens gigaset die zowel op pstn(analoog telefoon) als op voip (internet telefoon) staat en ben er behoorlijk tevreden van (en ik ben geen gemakkelijken in technische dingen zun )
        Raar maar waar, de mijne heb ik ook gekocht in de de UK
        Ik zit ter titel van info op het belgische netwerk.
        Wat wel een GROOT verschil is, is dat de UK stekkers voor netspanning anders zijn dan hier!! je moet dus een verloopstekker erbij kopen dan extra.

Comment

Working...