Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Draadloos netwerk achter D-link Telenet

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Draadloos netwerk achter D-link Telenet

Hoi,

Even een update.

Ik heb ondertussen mijn SSID broadcasting weer opstaan, dat werd bij de install afgeraden, maar hij staat nu weer op, ook heb ik het default kanaal van 6 naar 1 gezet.

Ik kan nu met de laptop verbinding maken, maar na een minuut of 10 lukt het niet meer om te surfen. Aan de verbinding is echter niets te zien, die staat nog altijd verbonden op volle kracht. Als ik dan de stekker 10 sec uit de WiFi router haal, dan lukt het weer wel.

Het bizarre is als ik op het Internet kan, dan kan ik niet aan de router met zijn IP-adres. Als ik niet meer op Internet geraak, dan kan ik weer wel aan de router via het IP adres.

Ik heb intussen ook een netbook (Packard Bell), die geraakt wel op de router, maar niet op Internet, ik heb daar wel ubuntu op gezet, want Win7 gaf de hele tijd Blue screens, dat heb ik niet voor met Ubuntu.

De D-link van Telenet is trouwens, in tegenstelling tot wat ik eerder zei, geen hub, maar wel degelijk een switch.

Greetz,
    Peeke
    ~ Never be afraid to try something new. Remember that a lone amateur built the Ark. A large group of professionals built the Titanic ~

Comment

Re: Draadloos netwerk achter D-link Telenet

Oorspronkelijk geplaatst door Peeke Bekijk bericht

De D-link van Telenet is trouwens, in tegenstelling tot wat ik eerder zei, geen hub, maar wel degelijk een switch.

Greetz,
      Peeke

Nog eens: Ik zou post 7 toch eens herlezen (anderen zeggen ook ongeveer hetzelfde).
      Tenzij je wil blijven vechten tegen de bierkaai.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Working...
      X