Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk produkt heeft...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Welk produkt heeft...

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
    Ik ook niet. Vege sedert 1974. Toen smaakte alles naar gehakt.
    Ik sinds 2 jaar, respect voor mensen die het al zo lang zijn hoor
    Ik begrijp niet dat sommige mensen na bijvoorbeeld 10 jaar ineens terug vlees beginnen eten (zoals een kennis van me dus gedaan heeft).

Yannick

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
      Ik sinds 2 jaar, respect voor mensen die het al zo lang zijn hoor
      Ik begrijp niet dat sommige mensen na bijvoorbeeld 10 jaar ineens terug vlees beginnen eten (zoals een kennis van me dus gedaan heeft).
      Dank je. Het volhouden hangt denk ik voor een groot deel af van het waarom. Waarom
      is iemand vegetariër geworden. Voor mij is het heel simpel. Ik eet niks op dat ouders
      heeft.
      Verder heb ik nooit mijn eetmanieren of zo aangepast. Ook ben ik nooit op zoek gegaan
      naar weet ik veel wat voor vervangers voor dit en dat. Of klop ik me op de borst om een
      vegetariër te zijn. Ik vind het doodgewoon en heel normaal dat ik geen vlees of vis eet.
      Mensen willen wel eens hun best doen om toch iets lekkers voor je klaar te maken als ik
      kom eten. Zoiets weiger ik. Geef me maar gewoon dezelfde prak als de anderen, maar
      dan zonder het vlees of de vis.
      En dat werkt prima voor mij. Gewoon doen. Geen gedoe.

Comment

Dank je. Het volhouden hangt denk ik voor een groot deel af van het waarom. Waarom
        is iemand vegetariër geworden. Voor mij is het heel simpel. Ik eet niks op dat ouders
        heeft.
        Verder heb ik nooit mijn eetmanieren of zo aangepast. Ook ben ik nooit op zoek gegaan
        naar weet ik veel wat voor vervangers voor dit en dat. Of klop ik me op de borst om een
        vegetariër te zijn. Ik vind het doodgewoon en heel normaal dat ik geen vlees of vis eet.
        Mensen willen wel eens hun best doen om toch iets lekkers voor je klaar te maken als ik
        kom eten. Zoiets weiger ik. Geef me maar gewoon dezelfde prak als de anderen, maar
        Mooi gezegd Mij is het net zo, ik krijg hier thuis wel vleesvervangers voorgeschoteld en eet ze dan uiteraard wel op, maar mij hoor je er niet achter vragen hoor, 't kan ook perfect zonder...

Comment

de smoothy is er ook goed op vooruit gegaan
          nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            de laatste 40 jaren (ongeveer) enorme opgang gemaakt?
            't Gaat over voeding
            De "kant en klare" diepvriesmaaltijd, op te warmen in de "mricro-wave".
            Jan Akkermans
            (BD1097BE)
            Fujifilm GFX 100S, X-T5, X-T3, X-Pro3 en wat glas

Comment

Dat kan ik me goed indenken, voor mij hoeft dat speciale ook niet altijd. Ik maak mijn eigen eten (Ben alleen), en soms gooi ik wel tofu of des of quorn door gerechten als bami/nasi/pasta, maar ik vind gewoon eten zonder vlees of vis erbij ook prima. Als het maar goed smaakt, tegenwoordig kun je voldoende biologische en biologisch-dynamische produkten kopen. Er is meer te koop dan in de jaren "80, wat dat betreft kun je prima zonder vlees en vis leven, ik snap eigenlijk niet meer waarom mensen vlees en vis willen eten, heeft dat alleen met de smaak te maken? Waarschijnlijk wel.
              Enfin, iedereen doet maar, je bent wel baas over eigen buik.
              Met vriendelijke groeten
              Paul

Comment

Working...
              X