Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sms spam

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: sms spam

Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
    Na email spam nu ook al een ganse (lees 2jaar) tijd last van ongewenste reklame van het nummer 0475161621. Meestal reklame van "La Gomera" . Dit tot 2,3 keer per week.

Berichtjes met "STOP" helpen ook al niet Ondertussen al veel zin gehad om die gsm tegen de stenen te smijten en er een paar keer goed op te springen

Robinson lijsten en gsm provider werken ook al niet mee

Iemand een gouden tip
    Ik heb hetzelfde probleem aan de hand, ook de reclame van La Gomera net hetzelfde twee a drie maal per week.
    Ondertussen al twee a drie jaar dat ik dit krijg. Heb eens naar mijn provider gebeld (mobistar) om te klagen en die zeggen gewoon niks van aantrekken de sms-sen zijn gratis. allemaal simpel! is niet omdat ik de sms niet moet betalen dat ze me niet storen hé. STOP, STOP SMS enz heb ik ook allemaal al geprobeerd maar helpt niet. zelf heb ik nooit naar een nummer ofzo iets gezonden dus hoe die mijn nummer hebben weet ik niet. één iets weet ik wel, het hangt al lang mijn kl uit.
    Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
      Nog even verder gezocht...Ze zijn van Affligem. Hun website lagomera heeft een gastenboek en wat lezen we daar...
      Als ik hun site bezoek en naar het gastenboek ga krijg ik gewoon een leeg wit veld
      Nikon D70, D40, 18-55mm 1:3.5-5.6, 55-200mm1:4-5.6, 70-300mm 1:4-5.6G, Tamron 90mm F 2,8 DI Macro 1:1, SB600...

Comment

Op het gastenboek stonden vroeger enkele klachten over die SMSen. Ze zullen dat allemaal weg gedaan hebben zeker

Als je provider niet meewerkt dien dan het klacht in bij de ombudsman telecom. Ik heb dat een 2-3 tal jaar geleden ook eens gedaan (werd lastiggevallen door proximus die mij een "goedkopere formule" wou aansmeren). Een paar weken later telefoon gehad van proximus met excuses, nooit meer last van gehad.

Het bewijst nogmaals dat spammers dom zijn. Waarom zou je potentiële klanten ergeren?
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

Comment

vrijdag mail gezonden naar hun en eens men gedacht gezegd, gisteren antwoord gehad;

hiervoor onze excuses maar wij hebben dat systeem zo aangekocht met al die nummers erin , wij kunnen wel proberen van u nummer te verwijderen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Verbruggen Bekijk bericht
            hiervoor onze excuses maar wij hebben dat systeem zo aangekocht met al die nummers erin , wij kunnen wel proberen van u nummer te verwijderen
            PROBEREN!?! Het is hun verdomde plicht. Opt-out is trouwens verboden in België, je moet toelating geven om opgenomen te worden in hun "spamlijst".
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

Comment

Daarnet weer een berichtje gekregen. Opnieuw van NOXX, een club in Antwerpen waar ik 3 jaar geleden een enkele keer moest zijn voor een fotografieopdracht. Buiten mijn frustratie hier op 't forum te gooien valt er niks aan te doen, waarschijnlijk?

pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                PROBEREN!?! Het is hun verdomde plicht. Opt-out is trouwens verboden in België, je moet toelating geven om opgenomen te worden in hun "spamlijst".
                Yep, wijs hen maar eens op hun wettelijke verplichtingen inzake het bijhouden van je persoonlijke gegevens en meer in het bijzonder zoals vastgelegd in de wet op de privacy van 1992.

Je kan ook eens proberen contact op te nemen met de privacycommissie.

In afwachting het nummer in je gsm als ongewenst nummer instellen, zodat alle communicatie van dat nummer direct de vuilbak in verdwijnt.

Ann
                Sony Nex6 - Powerzoom 16-50mm - SEL18-200mm

Comment

Working...
                X