Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onze beste wensen en een goed 2011...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Onze beste wensen en een goed 2011...

Neen, ik heb een beter idee : KLIK

Oorspronkelijk geplaatst door dubbel Bekijk bericht
    Zulk een draadje van: 'happy new year' etc...reeds in november posten vind ik een comisch draadje...volgend jaar, zal je zien dat deze wensen reeds in oktober worden overgebracht, en 't jaar daarna ...september ?
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

Comment

Ik heb wel geen appels weg te geven, en mijn twee mandarijntjes zijn eigenlijk meer als
      gezelschap bedoeld dan om op te peuzelen, maar toch ook van mij voor jou en allen die je
      dierbaar zijn, en allen die je lief hebt, en allen die je graag ziet, en allen die af en toe
      naar je glimlachen, en allen die je troosten met een vriendelijk woordje, en allen die hun
      hand opsteken om je een goede dag te wensen...een wondermooi 2011. Moge het zo zacht
      zijn als het snikken van een kindje, en zo teder als een warme hand op je koude wang die
      met een duim een traan van geluk uit je ogen wist.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
        Ik heb wel geen appels weg te geven, en mijn twee mandarijntjes zijn eigenlijk meer als
        gezelschap bedoeld dan om op te peuzelen, maar toch ook van mij voor jou en allen die je
        dierbaar zijn, en allen die je lief hebt, en allen die je graag ziet, en allen die af en toe
        naar je glimlachen, en allen die je troosten met een vriendelijk woordje, en allen die hun
        hand opsteken om je een goede dag te wensen...een wondermooi 2011. Moge het zo zacht
        zijn als het snikken van een kindje, en zo teder als een warme hand op je koude wang die
        met een duim een traan van geluk uit je ogen wist.
        Mooi Doudeke..Dank je.
        Mvg, Pascal,Schoonspikke
        Als je schiet..schiet dan raak!
        500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Heel mooie kerstboom
          ...en voor jou en de ganse familie eveneens een schitterend jaar toegewenst.
          Groet.
          Gil

Comment

Hi Pascal,
            Ik wens jou, miss Spikke en de rest van je familie een schitterend Nieuw Jaar!
            Een goede gezondheid(geen tekebeten meer), nieuw werk en nog heel veel fotoplezier!!
            Ik heb genoten van je foto's, van ons gezellig daguitstapje....en je kritische maar opbouwende commentaren waar ik enorm van geleerd heb!!
            Blijf zoals je bent.....!!!
            Gr Pascale
            Ps....ik wist wel dat Limburgers traag waren....maar denk dat jij toch een uitzondering bent!!
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

Comment

Working...
            X