Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Afgedankte pc wat mee doen?
Collapse
X
-
-
Re: Afgedankte pc wat mee doen?
Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk berichtMaak er een server van door Windows Home Server erop te zetten.
Een nieuwe harde schijf of 2 en je hebt een mooie backup en storage server...
Er zijn inderdaad een aantal mogelijkheden zoals weggeven aan een goed doel. Of je kan er eens linux opzetten. Misschien debian eens proberen met fluxbox als windowmanager.
http://www.fluxbox.org/
Een gaming systeem voor de kindjes kan eventueel ook nog. Ok, het gaan niet de laatste spelletjes zijn, maar hier zitten ook nog wat pareltjes tussen.
http://www.abandonia.com/en/game/all
Misschien best de pc eens opnieuw installeren om er weer wat leven in te krijgen.
Comment
-
Voorlopig ga ik hem moeten houden want ik krijg niet veel van mijn software aan het draaien op windows7.
Mijn oude pc staat windows xp op.
Ik ga eens een forum opzoeken voor computerhulp!
bedankt voor het meedenkenGroeten Sensor
Comment
-
De meeste "bekende" programma's kennen toch wel ergens een update om compatibel te zijn met Windows 7 als ze dat nog niet waren, al kan dat bij sommige wel een betalende nieuwe versie zijn natuurlijk.
Nu ja, er is wel altijd iets dat ze niet meer aanpassen.
Best is wat meegaan met je tijd en per gelegenheid een en ander updaten.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk berichtVoorlopig ga ik hem moeten houden want ik krijg niet veel van mijn software aan het draaien op windows7.
Sommige software moet je als administrator starten of in XP compatibilty mode.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk berichtMaak er een server van door Windows Home Server erop te zetten.
Een nieuwe harde schijf of 2 en je hebt een mooie backup en storage server...ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtKan je hem niet "cadeau" doen aan een of andere basisschool ?
Comment
-
Ik heb steeds mijn vorige PC in een doos zitten voor als ik hem nog eens nodig moest hebben als de huidige in panne moest vallen.
Ik heb twee laptops, en een desktop in huis plus een desktop in de doos plus een boel onderdelen waar ik er nog wel ene mee kan maken.
In de praktijk echter word die oudere PC nooit meer gebruikt en beland die bij de onderdelen want na een tijdje maak ik toch weer een nieuwe.D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk berichtIk heb steeds mijn vorige PC in een doos zitten voor als ik hem nog eens nodig moest hebben als de huidige in panne moest vallen.
Ik heb twee laptops, en een desktop in huis plus een desktop in de doos plus een boel onderdelen waar ik er nog wel ene mee kan maken.
In de praktijk echter word die oudere PC nooit meer gebruikt en beland die bij de onderdelen want na een tijdje maak ik toch weer een nieuwe.Groeten Sensor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
Zet er Linux op en je zal verbaasd zijn over de snelheid van dat oude beestje
Hij beleeft nu zijn tweede jeugd
Groeten,
WistofusNikon D5000 - Nikkor18-200 VR II, Nikkor AF-S DX 35/1.8G, Speedlight SB700, Lumix FZ-18
iMac 24" 2.93Ghz 4Gb ram 640Gb Hd,
Zannata U6.2 Roadracer Campa"Daytona", Garmin Edge605
Comment
Comment