Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iphone flitspalen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: iphone flitspalen

    Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
    Doe zoals ik; koop een goede slijpschijf. Zo help je alle anderen ook.
    Ahja, want de kostprijs van een nieuwe paal wordt vooral niet met belastinggeld betaald, dat ook voor andere dingen gebruikt had kunnen worden.

    Comment


    • #17
      Re: iphone flitspalen

      Fel bedankt voor jullie tips .

      PS: Het moet me van het hart...in de beginne was ik niet zo "pro" apple...doch na enige tijd met dit ding gespeeld te hebben moet ik mijn mening toch grondig herzien

      Gtr,
      Herman
      Holga 120N / Brownie Box / Canon T70 / Pin01 / Nikon D300

      Comment


      • #18
        Re: iphone flitspalen

        Oorspronkelijk geplaatst door JanMetDePet Bekijk bericht
        Fel bedankt voor jullie tips .

        PS: Het moet me van het hart...in de beginne was ik niet zo "pro" apple...doch na enige tijd met dit ding gespeeld te hebben moet ik mijn mening toch grondig herzien

        Gtr,
        Herman
        Hier hetzelfde, de i-photo4 is een superding. Een lijvige prijs maar waar voor het geld. Volgens mij is er geen concurentie in deze niche.
        En als klap op de vuurpijl ga ik nu ook nog adieu zeggen aan mijn Windows systemen want ik heb mij een top MacBook Pro besteld. Ik sta al te popelen. Welkom Apple !!
        Leeft en LAAT LEVEN !

        Comment


        • #19
          Re: iphone flitspalen

          Vreemd hoe mensen die vroeger niets van Apple moesten hebben, laat staan ervan gehoord hadden, nu toch allemaal de overstap maken, terwijl ik na 11 jaar Mac eerder de andere richting uit ga...
          Last edited by Kaneda; 25 november 2010, 22:12.
          Panasonic Lumix FZ2000

          Comment


          • #20
            Re: iphone flitspalen

            Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Vreemd hoe mensen die vroeger niets van Apple moesten hebben, laat staan ervan gehoord hadden, nu toch allemaal de overstap maken, terwijl ik eerder de andere richting uit ga...
            Ja ..., inderdaad, de wereld zit vol vreemden
            Leeft en LAAT LEVEN !

            Comment

            Working...
            X