Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IPAD topic

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: IPAD topic

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Met Oplayer heb je geen i-tunes nodig, hoe zit dat met de vlc player, werkt die zonder i-tunes?
    Als je bv wat avi bestanden op de ipad zet dan hoef je alleen maar de vlc app te openen en de filmjes komen vanzelf tevoorschijn, werkt perfect
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
      Komt begin volgend jaar al een nieuwe uit , 7 inch met meer mogelijkheden, en makkelijker om foto's op te loaden
      Ik denk het niet, want Apple had al gereageerd op de concurrentie tablets dat 7 inch niet handig is. Dus lijkt het er niet op dat ze ook in die boot gaan stappen.
      Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
        Ik denk het niet, want Apple had al gereageerd op de concurrentie tablets dat 7 inch niet handig is. Dus lijkt het er niet op dat ze ook in die boot gaan stappen.
        Ik denk dat die galaxy zo iets van 7 inch is. Heb daar gisteren eens een tijdje mee kunnen spelen, en dat formaat is voor mij waardeloos, vis noch vlees. Dan zou ik eerder de iphone nemen.
        Een van de enorme plussen aan de ipad voor mij is net het formaat. Hopelijk blijft dit zo met de ipad 2, of komen er 2 versies, iedereen tevreden.

Comment

7" is willen maar niet kunnen imo, het enige wat ik mis is een camera, dat zal de versie 2 wel brengen. Alles komt toch op het net.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
            7" is willen maar niet kunnen imo, het enige wat ik mis is een camera, dat zal de versie 2 wel brengen. Alles komt toch op het net.
            Een camera op een tablet van 10" lijkt me niet handig.
            of er moet een 70-200 op passen
            Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
              Een camera op een tablet van 10" lijkt me niet handig.
              of er moet een 70-200 op passen
              Wijsneus, een webcam is ook een camera, en die 70-200 zit in je rechteroog dan.

Comment

Wijsneus, een webcam is ook een camera, en die 70-200 zit in je rechteroog dan.
                jaja, was maar een geintje

Comment

Mij lukt het dus niet om met chello mijn mail op te halen.

Mijn instellingen:

Pop account gegevens:
                  naam: mijn naam
                  adres: mijn emailadres
                  Beschijving: idem

Inkomende post:
                  hostnaam: pop.upcmail.nl
                  gebruikersnaam: bekend
                  wachtwoord: bekend

uitgaande post:
                  hostnaam: mail.chello.nl
                  gebruikersnaam: leeg gelaten
                  wachtwoord: leeg gelaten

Iemand enig idee?

bovenaan staat er ook nog IMAP en POP, welke moet ik hebben?
                  Als ik pop aanzet kan ik op bewaren drukken en als ik op imap druk en volgende doe krijg ik de melding geen verbinding via SSL, wilt u de account zonder SSL configureren?
                  bij nee gebeurd er niets en bij ja is het mislukt
                  Last edited by KvP; 5 december 2010, 10:00.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KvP Bekijk bericht
                    Mij lukt het dus niet om met chello mijn mail op te halen.
                    Ik heb ook geprobeerd mijn mail handmatig te configureren. Dat lukte wel met Gmail, maar niet met mijn mailaccounts die over mijn server lopen.

De snelste, eenvoudigste en beste manier om je mail te configureren, is je iPad aan te sluiten op je laptop of computer waar je iTunes op draait. En via iTunes kan je oa. je mail op je iPad configureren. De iPad neemt de instelling netjes over. Binnen enkele minuten ben je klaar. Je kan eveneens Safari op deze manier instellen op je iPad, met overname van je bookmarks etc. 't is echt een fluitje van een cent.

Gr. Paul.

Comment

Kan je een iPad laten blokkeren? Een vriendin heeft gisteren ongwenst bezoek gehad ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                        Kan je een iPad laten blokkeren? Een vriendin heeft gisteren ongwenst bezoek gehad ...
                        AiAiAi, ik vrees van niet.
                        Stond er geen mobile me accout op? Dan kan je hem wel terugvinden hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
                          AiAiAi, ik vrees van niet.
                          Stond er geen mobile me accout op? Dan kan je hem wel terugvinden hé.
                          ik denk het niet, anders had ze de vraag waarschijnlijk niet gesteld. Zal haar in ieder geval de tip doorspelen, bedankt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                            Dat zou gekund hebben... Je kan op je iPad een codeslot instellen. En dat kan je zo instellen dat na 10 foutieve pogingen alle gegevens op je iPad gewist worden. Daarmee heb je je iPad niet terug, maar toch... Alles hierover vind je in de iCreate uitgave 20.

Maar het kalf is ondertussen al verdronken....

Gr; Paul.

Comment

Als die op MobileMe aangemeld werd kan je er een boodschap op laten verschijnen, of leegmaken, en dus ook localiseren op de kaart.

Comment

Als die op MobileMe aangemeld werd kan je er een boodschap op laten verschijnen, of leegmaken, en dus ook localiseren op de kaart.
                                Zou moeten maar werkt dat ook bij een gestolen toestel?
                                Om het te activeren moet je dat instellen op je iPAD. Stel dat die persoon een herstel doet van iOS, dan staat dat terug af. Werkt het dan ook nog?
                                Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Working...
                                X