Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bijna dagelijkse kost.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bijna dagelijkse kost.

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    OK, maar los je het probleem daar mee op?
    de meeste ongelukken waar er sprake is van drank, is dat er te veel gedronken is.
    een nultolerantie helpt niet veel hoor.
    men rijdt toch wel met drank op, nultolerantie of niet.
    zie meer in een drankslot.
    grt,bouk.
    zoals in australie en in scandinavie , zeer strenege controles en boetes die niet alleen een beetje geld kosten..

geen onbemande camera's , maar op heterdaad betrappen.. en rijbewijs ter plekke in beslag nemen ... zoals in de US ... dit heeft meer effect...fikse boete + zie maar dat je weggeraakt + wegtakelen voertuig + soms herexamens + .... dat is pas effectief ...auto terug bij afhalen rijbewijs ( uw auto niet? das jammer en uw probleem )

ik heb al veel rondgereden in de US , en daar heerst een heel andere dissipline in het verkeer .. akkoord , heethoofden zijn er overal , maar die leren het daar wel...
    ik weet maar weinig landen waar men uit disipline stopt en stilstaat aan een stopbord , ook al is er niemand in de buurt .. en dan dedoel ik ook STOPPEN hee ...

man , wat is europa toch achterlijk..

en eerlijk gezegd , ik maak ook wel eens een zonde , maar probeer er sterk op te letten dat het niet gebeurd..
    maar het is soms pure frustratie als ik dan de reacties zie van sommigen..
    grts Peter
    BD1754BE / Body & glass

Comment

brrr, da ze dees hier maar es uitzenden
      nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
        brrr, da ze dees hier maar es uitzenden
        en hier...
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Dat was me een zwaar filmpke.. ik kan alleen maar zeggen dat ik ook voor nultolerantie ben.
          Sinds m'n vrouw gestorven is aan kanker dit jaar rij ik met onze dochters altijd midden het rijvak op weg naar school als we met de fiets gaan. Als je aan de rand blijft fietsen dan scheren ze je midden een woonwijk aan 70/uur voorbij.
          Menige randdebiel zoeft je nog vlugger voorbij. Dus blokkeer ik de boel maar, met veel plezier.

Dus ja, nultolerantie graag. In fout + dodelijk slachtoffer=doodslag, punt. Geen gezeik van pech en 'de dader is al gestraft' door schuldgevoel, blablabla.. wie heeft er gezegd dat het leven fair is? En voor wie, voor de schuldige? En het slachtoffer dan??
          Degene die ons kind(eren) van de weg zou maaien in het verkeer krijgt de rechtbank zelfs niet te zien, dat weet ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Aeolis Bekijk bericht
            Dat was me een zwaar filmpke.. ik kan alleen maar zeggen dat ik ook voor nultolerantie ben.
            Sinds m'n vrouw gestorven is aan kanker dit jaar rij ik met onze dochters altijd midden het rijvak op weg naar school als we met de fiets gaan. Als je aan de rand blijft fietsen dan scheren ze je midden een woonwijk aan 70/uur voorbij.
            Menige randdebiel zoeft je nog vlugger voorbij. Dus blokkeer ik de boel maar, met veel plezier.
            Hoe kun je het nu plezierig vinden van andere weggebruikers te hinderen ?

Toch wel wat egoÏstisch hoor...
            Last edited by Wimpy; 23 november 2010, 14:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Ik ook.
              En strenge controles en boetes die gevoeld worden.
              Drinken kan je voorkomen, pech niet...
              Pech waarbij roekeloos rijgedrag een rol speelt, kan je eveneens voorkomen .
              Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                Hoe kun je het nu plezierig vinden van andere weggebruikers te hinderen ?

Toch wel wat egoÏstisch hoor...
                zijn volste recht ... een fietser is tegenwoordig een even volwaardig weggebruiker als er geen fietspad is ... daar heb ik me jaren geleden ook al bij neergelegd en tegenwoordig denk ik wel een beetje anders .. spijtig van het snelheidsverschil ---> niks aan te doen dan zelf ook te fietsen !
                grts Peter
                BD1754BE / Body & glass

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                  Pech waarbij roekeloos rijgedrag een rol speelt, kan je eveneens voorkomen .
                  Haha, jaja
                  Mensen veranderen als ze voor het stuur zitten van hun auto.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peter EOS-500D Bekijk bericht
                    zijn volste recht ... een fietser is tegenwoordig een even volwaardig weggebruiker als er geen fietspad is ... daar heb ik me jaren geleden ook al bij neergelegd en tegenwoordig denk ik wel een beetje anders .. spijtig van het snelheidsverschil ---> niks aan te doen dan zelf ook te fietsen !
                    Ieder zijn gedacht hé, ik rij ook veel met de fiets, en probeer daarbij niemand doelbewust te hinderen, dat is ook best mogelijk, laat staan dat ik er plezier zou in scheppen anderen te hinderen, dat is wel een klein beetje 'gestoord'.
                    Last edited by Wimpy; 23 november 2010, 15:01.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                      Ieder zijn gedacht hé, ik rij ook veel met de fiets, en probeer daarbij niemand doelbewust te hinderen, dat is ook best mogelijk, laat staan dat ik er plezier zou in scheppen anderen te hinderen, dat is wel een klein beetje 'gestoord'.
                      Wimpy, je moet hem ook proberen te begrijpen he.
                      We zijn doorgaans niet "gestoord" maar soms maakt men ons zo
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Nu nog zo'n filmpje over gsm'en (bellen en sms'en) achter het stuur en dan bedoel ik niet handsfree
                        https://www.tinicleemputfotografie.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Wimpy, je moet hem ook proberen te begrijpen he.
                          We zijn doorgaans niet "gestoord" maar soms maakt men ons zo
                          Tja, dat is een mes dat langs twee kanten snijdt hé...

Ik blijf het niet normaal vinden dat je er plezier in schept anderen te hinderen in het verkeer...
                          Last edited by Wimpy; 23 november 2010, 15:51.

Comment

Ter alle verduidelijking, ik schep plezier in het feit vooral, dat ik me niet meer opjaag als er auto's ongeduldig achter me aan rijden. Zodra er even geen tegenligger is voor hen, gaan ze je alsnog voorbij en zitten ze zo weer terug op snelheid... Het ander alternatief is dat je helemaal niet op het gemak kan fietsen uit constante onrust om aangereden te worden, ook als je mooi aan de zijkant blijft.

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door Tini Bekijk bericht
                              Nu nog zo'n filmpje over gsm'en (bellen en sms'en) achter het stuur en dan bedoel ik niet handsfree
                              Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                                krachtig filmke weeral...
                                moet onze jeugd zeker eens bekijken..
                                maar ja .... bij hen gebeurt zoiets niet..
                                grts Peter
                                BD1754BE / Body & glass

Comment

Working...
                                X