Weet iemand waarom Telenet GSM van simkaart verandert ? Zouden ze van provider (Mobistar) overstappen ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Telenet gsm
Collapse
X
-
-
Re: Telenet gsm
Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk berichtWeet iemand waarom Telenet GSM van simkaart verandert ? Zouden ze van provider (Mobistar) overstappen ?Groeten , VDSDigit@l
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rohnnyeos400D Bekijk berichtHeb je hier verdere uitleg over , want wij hebben ook elk een GSM van telenet.
Comment
-
M'n vrouw zit ook bij Telenet (sinds kort) en vorige week was er een dag dat ze geen ontvangst had. Toen ik naar haar nummer belde hoor ik de tune van Mobistar ipv de voice mail van Telenet. Vreemd.
Ze heeft in elk geval nog geen bericht gekregen wat betreft haar simkaart...Panasonic Lumix FZ2000
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk berichtM'n vrouw zit ook bij Telenet (sinds kort) en vorige week was er een dag dat ze geen ontvangst had. Toen ik naar haar nummer belde hoor ik de tune van Mobistar ipv de voice mail van Telenet. Vreemd.
Ze heeft in elk geval nog geen bericht gekregen wat betreft haar simkaart...
Voor de rest is daar niets speciaal aan, Telenet Mobile is Mobistar netwerk.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtTelenet heeft vorige week in bepaalde omgevingen wat algemene problemen gekend maar dat was een menselijk foutje.
Voor de rest is daar niets speciaal aan, Telenet Mobile is Mobistar netwerk.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtTelenet heeft vorige week in bepaalde omgevingen wat algemene problemen gekend maar dat was een menselijk foutje.
Voor de rest is daar niets speciaal aan, Telenet Mobile is Mobistar netwerk.Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
http://www.stevevandegaer.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk berichtToch niet helemaal. Vriend van mij heeft telenet en regelmatig geen internet verbinding waar ik met mobistar wel ontvangst heb.
GSM van Telenet is Mobistar netwerk.Last edited by VerSeg; 22 november 2010, 12:38.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk berichtHet gaat hem over GSM-abonnement Telenet (mobiele telefonie), niet internet!
GSM van Telenet is Mobistar netwerk.Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
http://www.stevevandegaer.be
Comment
-
Telenet wijzigt niet van netwerk, maar vervangt de simkaartjes door simkaartjes met Telenet reclame/logo heb ik ergens gelezen. Heb zelf geen Telenet/Mobistar simkaartje, maar ik veronderstel dat het momenteel kaartjes zijn van Mobistar?
Edit: artikel terug gevonden: http://telenet.be/2909/0/1/nl/thuis/...tsimkaart.html
Sinds 2006 biedt Telenet mobiele diensten aan. Bij de start gebeurde dit in nauwe samenwerking met Mobistar. Telenet stond daarbij in voor verkoop, marketing en aanrekening van de mobiele diensten. In 2009 besliste Telenet om een eigen mobiel netwerk uit te bouwen. Mobiele diensten worden nu eenmaal steeds belangrijker in het totale dienstenaanbod.
Op 11 oktober 2010 was het zover… de lancering van het mobiele Telenet-netwerk. Telenet beheert nu zijn mobiele diensten volledig zelf, behalve het antennepark (dat blijft in samenwerking met Mobistar). Concreet betekent dit:
•Telenet beheert behalve televisie, internet en vaste telefonie, ook mobiele diensten;
•Telenet garandeert een geïntegreerde mobiele dienstverlening;
•Telenet kan zich competitief opstellen in een veranderende mobiele Telecom-markt.--
Quidquid latine dictum sit, altum videtur!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sven Bekijk bericht
Comment
-
Ben ook telenet mobile klant (al een jaar of 2 - 3).
Geen melding gehad over andere sim. Gans deze voormiddag al geen netwerk...
Leuk... Ben benieuwd wat er van komt.Canon EOS400D - Canon EF-S18-55mm - Canon EF50mm f/1.8 MkII - Sigma 18-125 f/3.8-5.6 OS HSM
Comment
Comment