Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ipad of blackberryPad of anchor10

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ipad of blackberryPad of anchor10

Aan iedereen bedankt om een reactie te gegeven en yeps had nog de oude prijs in mijn gedachten ,natuurlijk hebben sommige onder jullie wel gelijk een mogelijkheid tot printen zou heel fijn zijn ,maar eigelijk niet echt nodig voor mij .

Ga maar beter dan ook de Ipad kopen denkt dat het de beste oplossing is voor mij ,want ik heb al en paar dingen van Apple en kan ik alles met elkaar in verbinding zetten .

Bedankt iedereen .

Groetjes

Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
      Ik heb een iPad 32 giga met wifi en 3G, die trouwens 699 Euro kost en geen 750 zoals door TS gepost. Voor een gebruik als digitale portfolio is dit het beste wat ik al gezien heb, als je der dan nog de mogelijkheden buiten het tonen van beelden bijtelt, dan krijg je waar voor je geld.

MVG, Jeff c.
      tot je een flash-website tegenkomt
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ardesign Bekijk bericht
        Hans deze week staat de anchor 10 in de makro in promotie voor 299 8 gb

Grtz

Ardesign
        het is Archos he ipv anchor en dat is een vet toestelletje

299 is niet echt een promotie want zoveel kost ie overal
        With Canon, I can (or at least try)
        Photastic.be ~ Passion for the picture
        Nieuwe site

Comment

Ipad of blackberryPad of anchor10

Voor een portfolio, mailen en surfen zou ik zeker voor de iPad gaan. Negatieve puntjes zijn voor mij, geen flash ondersteuning en dat je op de ipad je foto's niet kan indelen. Voor de rest een super ding !

Comment

Meeste flash sites zijN te bekijken doormiddel van frash.

Voor de iPad is er een camera connection kit te koop. Dit geeft je de mogelijkheid om SD kaartjes in te lezen en Bijvoorbeeld een USB kaart lezer aan te sluiten. Werkt hier uitstekend foto's zijn direct van de memory kaart af te lezen zonder importeren.

Airprint zal in iOS 4.2 een aantal printers ondersteunen.

Zelf heb ik de iPad voorzien van een jailbreak. Nee niet om illegale apps te installeren, maar om meer vrijheid te hebben, zoals lockinfo, iFile en het aanpassen van uiterlijk. Bijvoorbeeld de Dock verwijderd onhandig ding

Comment

BlackBerrypad zal Playbook heten... (toffe naam voor hardware van een fabrikant die vooral de zakelijke markt aanboort)

meer info:
              ZDNET news and advice keep professionals prepared to embrace innovation and ready to build a better future.
              Mijn Blog
              D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Biohazard79 Bekijk bericht
                BlackBerrypad zal Playbook heten... (toffe naam voor hardware van een fabrikant die vooral de zakelijke markt aanboort)

meer info:
                http://www.zdnet.be/news/120762/blac...t-pc-playbook/
                Heeft die 3 G ?
                De iPad ligt dan nog een streepje voor
                Kijk of lees hier
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

En nu ook vingeren met de iPad

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                    tot je een flash-website tegenkomt
                    Ja geen flash op de iPad, maar aangezien een iPad, een onderdeel vormt van je ganse systeem is dit niet echt onoverkomelijk hoor.
                    MVG, jeff C.
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                      Ja geen flash op de iPad, maar aangezien een iPad, een onderdeel vormt van je ganse systeem is dit niet echt onoverkomelijk hoor.
                      MVG, jeff C.
                      Veel flash sites werken hier prima op de iPad met behulp van de app Frash

Comment

zijn er tablets waar je een gewone internetkabel in kan steken? Voor zover ik zie zijn die nogal van draadloze toestanden afhankelijk en dat heb ik niet. Heb pas verbouwd en in mijn huis een 100m utp kabel getrokken om overal internet te hebben. en ben nu niet van plan draadloos te installeren (zolang het gezondheidsrisico niet volledig uitgesloten wordt zeker niet).
                        The Knight That Says Ni...kon

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door putor Bekijk bericht
                          zijn er tablets waar je een gewone internetkabel in kan steken? Voor zover ik zie zijn die nogal van draadloze toestanden afhankelijk en dat heb ik niet. Heb pas verbouwd en in mijn huis een 100m utp kabel getrokken om overal internet te hebben. en ben nu niet van plan draadloos te installeren (zolang het gezondheidsrisico niet volledig uitgesloten wordt zeker niet).
                          off topic even:
                          gebruik jij een microgolf oven?
                          een gsm?
                          draadloze telefoon thuis?
                          een radio?
                          staan er huizen direct in je omgeving met een draadloos netwerk?
                          allemaal radiogolven net zoals een draadloos netwerk.
                          dat van gezondheidsrisico is dikke zever, sluit u dan op in een kooi van faraday he

Comment

De apple boys en girls keken dan best niet naar Volt gisteravond...waar een media expert vertelde dat apple's laatste aanbiedingen bijna niet te verkrijgen zijn en bovendien door de concurrentie bijgebeend en zelfs voorbijgestreefd zijn aan betere prijzen.

ps. Zo werd de iphone4 onderuit gehaalt met een android toestel.
                            Last edited by dubbel; 18 november 2010, 11:00.

Comment

Ik beschouw mezelf geen fanboy, want er zijn Apple produkten met hopen waar ik niet geïnteresseerd in ben. Maar toch reageer ik graag hierop.

Het valt me op dat veel van deze vergelijkende tests de nadruk leggen op de technologie. Welnu, dan is het normaal dat Apple niet haantje-de-voorste is. Het is bvb toch ook geweten dat hun laptops "te duur zijn voor de gebruikte technologie"?

En toch zit ik er op eentje te tikken. Wat de meesten dan ook vergeten op te nemen in de vergelijking zijn dingen als gebruiksgemak, stabiliteit, enz...

Ik heb een iMac staan thuis die intussen vijf jaar oud is. Al ontieglijk veel soft op geinstalleerd en gedesinstalleerd. Dat ding crashte nog nooit, en start nog steeds op 22 seconden op. Je mag er je stopwatch komen tegen houden. Applicaties crashen wel ...maar enkel die van MickySoft.

Idem met de iPad en zijn concurrenten. Wat maken technische specs (en zelfs de prijs) nu uit als je moet kiezen tussen enerzijs een produkt met een supergroot app-aanbod (ook kwalitatief) en anderzijds een - soms obscuur - produkt dat misschien dezelfde basisbehoeften vervult (of zelfs iets meer) maar dat dan einde verhaal is?

Ook wordt er steeds gefocust bij zo'n tests op één produkt of produktsoort. Maar over integratie met andere produkten spreekt men niet. Ook hier is Apple een kei in (weliswaar binnen zijn eigen merk).

---

Ach, los van dit alles: het lijken steeds non-Apple gebruikers die het nodig vinden om dit soort vergelijkingen te gaan maken. Waarom toch?

Mvg,

J.
                              http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gert1971 Bekijk bericht
                                off topic even:
                                1. gebruik jij een microgolf oven?
                                2. een gsm?
                                3. draadloze telefoon thuis?
                                4. een radio?
                                5. staan er huizen direct in je omgeving met een draadloos netwerk?
                                6. allemaal radiogolven net zoals een draadloos netwerk.
                                7. dat van gezondheidsrisico is dikke zever, sluit u dan op in een kooi van faraday he
                                1 nee
                                2 ja
                                3 nee
                                4 ja
                                5 nee
                                6 Ja. U vergeet dan de intensiteit van de golf. De intensiteit van een radiogolf is verwaarloosbaar in vergelijking met die van de andere zaken die u opsomt
                                7 gezondheidsrisico is bevestigd door de WHO. verhoogd risico op leukemie bij kinderen. Heeft in alle kranten gestaan.

maar hebben die dingen een gewone aansluiting voor internet door kabel?
                                Last edited by putor; 18 november 2010, 12:32.
                                The Knight That Says Ni...kon

Comment

Working...
                                X