Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gamen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gamen

Eventjes niet helemaal on-topic: vandaag op stage kinderen aan de hand van spelletejes op het smartboard rekenoefeningen laten maken, en met succes. Dat ze nu nog maar eens zeggen dat spelletjes niet thuis horen in de klas

Yannick

Comment

Hier wordt uitsluitend deze game gespeeld: klik!
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
        Dat ze nu nog maar eens zeggen dat spelletjes niet thuis horen in de klas
        En of !
        Afgezien van de voordelen van een smartboard, is het bewezen dat kinderen die actief gamen sneller iets aanleren en een veel betere oog/hand coördinatie hebben.
        Gaming is good for the mind and the body ! (natuurlijk, zoals met alles, met mate...)

Edit : Eens leuk om te horen dat gamen niet altijd des duivels is, als zou het verslavend zijn, aanzetten tot geweld, enz. Sommige moraalridders gaan soms flink tekeer en 'k heb dan altijd goesting om op hun bakkes te slaan (en dit agressief gedrag spruit niet voort uit het spelen van een gewelddadige game )
        Last edited by Kaneda; 19 november 2010, 11:45.
        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
          En of !
          Afgezien van de voordelen van een smartboard, is het bewezen dat kinderen die actief gamen sneller iets aanleren en een veel betere oog/hand coördinatie hebben.
          Gaming is good for the mind and the body ! (natuurlijk, zoals met alles, met mate...)
          Een tijdje geleden was er op de radio een prof die tegen educatieve games op school was, omdat deze lineair opgebouwd zijn met de bedoeling je in één bepaalde richting te duwen om naar een oplossing te komen. Hij vond het beter om commerciële games te gebruiken in de scholen omdat daar vaak meerdere mogelijkheden hebt om tot een oplossing te komen en de situaties vaak veranderen. Neige prof

Enfin, mijn nieuwe pc is besteld. Ik zit niet meer op school, maar ga de raad van die professor wel opvolgen

Comment

Jaren een echte game versalving gehad. Al een geluk dat fotografie tussenbeide is gekomen.
            Wat allemaal gespeeld: Soldier of fortune 1 + 2; battlefield 1942, battlefield 2 met uitbreidingen, guild wars, en World of warcraft.
            Ga waarschijnlijk op het gemak terug eens kijken naar GW. Maar weet men login gegevens niet meer.

Binnenkort Guild Wars 2, kan zijn dat ik deze eens van korter bij ga bekijken. Guild Wars was toch een pak minder intensief als WoW. Wat er voor zorgt dat je jezelf minder "verplicht" voelt om te spelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
              En of !

Edit : Eens leuk om te horen dat gamen niet altijd des duivels is, als zou het verslavend zijn, aanzetten tot geweld, enz. Sommige moraalridders gaan soms flink tekeer en 'k heb dan altijd goesting om op hun bakkes te slaan (en dit agressief gedrag spruit niet voort uit het spelen van een gewelddadige game )
              Ook ontwikkel je met sommige games snellere reflexen en ja als de mannekes er iets mee bijleren, waarom niet eh

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                Ook ontwikkel je met sommige games snellere reflexen en ja als de mannekes er iets mee bijleren, waarom niet eh
                Daar moet je mij niet van overtuigen. Man ik verschiet nog altijd van m'n reflexen als iets op punt staat op de grond te vallen.
                pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                  Daar moet je mij niet van overtuigen. Man ik verschiet nog altijd van m'n reflexen als iets op punt staat op de grond te vallen.
                  of als men iets onverwacht naar me gooit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                    In 't buitenland of in 't binnenland?
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Working...
                    X