Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gamen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Gamen

wauw, waar vinden jullie toch allemaal de tijd om naast fotograferen ook nog fanatiek te gamen

Ik heb zelf vroeger (wel, tot een jaar of 5 geleden) veel Call of Duty (en II) online gespeeld, in clan-verband. (dus online clan-competities e.d.). Daarna nog een hele periode WoW.... en toen kreeg ik mijn eerste kind en bovendien greep het fotografie-virus mij big time.... en dus was het al vrij snel gedaan met gamen...

Ik heb nog wel een PS3 maar die gebruik ik voornamelijk voor het streamen van mkv files. De enige game die ik eigenlijk nog heb gespeeld in de laatste jaren is GTA4...
    www.indetailfotografie.nl

Comment

geef mij maar een ps3(sony gaat boven alles)van de ps1 tot ps3 en psp en in 2012 ps4
      overlaatst BLUR gekocht en mag zeggen dat hij voor mij wel geslaagd is...mariokart maar dan met echte wagens en deftige graphics(gewoon een fun-game)
      nu ook aan het w8en tot 26 november als GT5 uitkomt,dan word het weer gamen geblazen en de drive licences weer halen
      anders speel ik nog infamous,oblivion(the elder scrolls IV),prince of persia en andere rpg games
      aan WOW begin ik gewoonweg niet...het moet een beetje binnen de perken blijven ;-)

grtz ventri
      Last edited by ventri; 14 november 2010, 02:00.
      Nikon D90 18-105 VR kitlens
      Verba docent, exempla trahunt...woorden onderwijzen,voorbeelden doen navolgen
      grtz ventri

Comment

Sinds Doom ben ik verlekkerd op de FPS games. Op dit ogenblik staat Crysis en Crysis Warhead beide van Crytec nog regelmatig te draaien. Volgend jaar komt er een nieuwe uit. FarCry, de eerste, het debuut van Crytec ook zot gespeeld (wel met cheats). FarCry 2 (Ubi Soft) toch een teleurstelling (2 keer uitgespeeld) het vuur is wel een leuke toevoeging.

Een andere top game, qua sfeer vind ik STALKER. De game is ontwikkeld door een team uit Kiev en speelt zich af rond Chernobyl. Ze hebben de zone natuurgetrouw nagebouwd alleen jammer dat we een jaar moesten wachten op een technisch werkende versie. Maar de sfeer, de geluiden en steeds een ander verloop (een tiental keer uitgespeeld) klik de laatste foto was direct herkenbaar

De Need For Speed reeks vooral Most Wanted en Underground 2 draaien nog heel regelmatig en TrackMania, gisteren nog met de dochter en enkele van haar vrienden online aan't racen geweest

Ben ondertussen al een jaar of 30 ne gamer gestart met een Atari console en nadien een Commodore64. Elite was toen mijn favorite game.
        Rudy,

Hier vind je meer Astrofotografie werk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
          Ah chance anders kreeg je van mij toeken op Uw mulle.

Ik zit op Veknilash, waar zit jij?

(Wel al een maand ni gespeeld. Wacht op de addon.)
          Zelfde Maar ik kom veel te weinig aan spelen. Ik heb het op mijn laptop staan om zo in hotels te kunnen spelen als de snelheid het toelaat.
          Geef me eens je char door als je wil (en bij welke guild je speelt)

Comment

Ik speel vooral simulatie en strategie: Flight Simulator voor een goeie 80% en Age Of Empires, Empire Earth en World In Conflict 20%. Maar dat is als ik na de fotografie nog tijd heb ...
            Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
            Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hal-61 Bekijk bericht
              Sinds Doom ben ik verlekkerd op de FPS games. Op dit ogenblik staat Crysis en Crysis Warhead beide van Crytec nog regelmatig te draaien. Volgend jaar komt er een nieuwe uit. FarCry, de eerste, het debuut van Crytec ook zot gespeeld (wel met cheats). FarCry 2 (Ubi Soft) toch een teleurstelling (2 keer uitgespeeld) het vuur is wel een leuke toevoeging.

Ben ondertussen al een jaar of 30 ne gamer gestart met een Atari console en nadien een Commodore64. Elite was toen mijn favorite game.
              Ik vind het multi player gedeelte van FPS games leuk en wel omwille van dit ...
              http://twitpic.com/35sgmu

mmm Elite ... dat was dat spel waarbij je moest rondvliegen in de ruimte en handel drijven, leuke tijden! Het docken was wel een beetje moeilijk vond ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                Ik vind het multi player gedeelte van FPS games leuk en wel omwille van dit ...
                http://twitpic.com/35sgmu
                Ja, daar heb je een punt misschien de reden waarom STALKER in mijn smaak valt, daar loop je even vrij rond als in uwen hof.

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                mmm Elite ... dat was dat spel waarbij je moest rondvliegen in de ruimte en handel drijven, leuke tijden! Het docken was wel een beetje moeilijk vond ik
                Yep oefening, een goeie joystick en als je centjes genoeg had een docking computer hé. De windows variant, jaren later, heb ik na een dag gewoon terug naar de winkel gebracht. Privateer mnja was te doen. Op men 486 heb ik nog Wingcommander 3 en 4 gespeeld, waren op dat moment knappe games. Men laaste space shooter was Freespace, zat bij één of andere videokaart, dezehad wel een goed plot en voor dat moment knappe graphics.
                Rudy,

Comment

Ik denk dat Eve online de opvolger is van elite. Is alweer een paar jaartjes oud. Ik ben er niet aan begonnen wegens gevaar voor verslaving

Comment

Op men 486 heb ik nog Wingcommander 3 en 4 gespeeld, waren op dat moment knappe games. Men laaste space shooter was Freespace, zat bij één of andere videokaart, dezehad wel een goed plot en voor dat moment knappe graphics.
                    Inderdaad, heb ook de hele reeks van Wing Commander gespeeld, van 1 tem 5 (WC4 - The Price of Freedom en WC5 - Prophecy waren super). Ook Freespace 1 & 2 waren super (nu nog te spelen met upgraded graphics dankzij een open source project !) en de hele reeks X-Wing en TieFighter games.

Space combat, joystick in je hand en blasten maar. Geweldige ervaring. Van dit soort games maken ze er gewoon geen meer. Enkel nog strategy en FPS. Oh ja, FPS games speel je op een PC of Mac, met muis en keyboard. Sommigen zeggen dat een controller even goed is, maar dat is dikke zever. Net zoals je een fighting game met een keyboard zou spelen, is even dikke zever.

Het enige FPS-game dat specifiek voor een controller is gemaakt is Metroid Prime (1 & 2) op de Gamecube. Maar dat is technisch gezien geen puur FPS-game. Maar in elk geval voor mij één van m'n favoriete games aller tijden (en ik game al sedert Pong op de markt kwam, dus dat kan tellen ).
                    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
                      Inderdaad, heb ook de hele reeks van Wing Commander gespeeld, van 1 tem 5 (WC4 - The Price of Freedom en WC5 - Prophecy waren super).
                      Wat vond je van de Wingcommander film ? Toen we stonden aan te schuiven viel het meteen op dat het gros van de toeschouwers Wingcommander gamers waren
                      Hij zit ondertussen in mijn DVD collectie en moet toegeven dat ik het leuk vind om hem nog eens te bekijken. De sfeer OK de Kilrathi vergeleken met de game waardeloos

Oh ja, FPS games speel je op een PC of Mac, met muis en keyboard. Sommigen zeggen dat een controller even goed is, maar dat is dikke zever. Net zoals je een fighting game met een keyboard zou spelen, is even dikke zever.
                      Ook mijn gedacht, heb sinds enkele jaren een Belkin n52 Nostromo keypad bijgezet voor FPS games zat te veel op de verkeerde toetsen te rammen...

(altijd leuk te horen dat ik niet de enige "ouwe" ben die graag fragt)
                      Last edited by Rudy M.; 14 november 2010, 23:38.
                      Rudy,

Comment

Wat vond je van de Wingcommander film ?
                        Tja, niet slecht voor een film die in Luxemburg werd opgenomen...

Wat ze hadden moeten doen, is de cast van WC3 & 4 gebruiken en DAAR een film mee gemaakt. Maar daar hadden ze vast het budget niet voor.
                        Ik ben zeker dat het wat had kunnen worden : Mark Hamill, Tom Wilsen, John Rhys Davies, Malcolm McDowell... die cutscenes waren geweldig, vond ik en beter dan de film ooit kon zijn.
                        Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Tja, niet slecht voor een film die in Luxemburg werd opgenomen...

Wat ze hadden moeten doen, is de cast van WC3 & 4 gebruiken en DAAR een film mee gemaakt. Maar daar hadden ze vast het budget niet voor.
                          Ik ben zeker dat het wat had kunnen worden : Mark Hamill, Tom Wilsen, John Rhys Davies, Malcolm McDowell... die cutscenes waren geweldig, vond ik en beter dan de film ooit kon zijn.
                          inderdaad, natuurlijk was er een tweede probleem hé. De film speelt zich af tijdens het begin van de oorlog... de cast van WC3 & 4 zaten qua leeftijd niet echt goed. Chris Roberts zijn budget was dan ook nog erg beperkt en dan moet je natuurlijk naar een onbekende cast en beperkte special effects grijpen. Ik wist trouwens niet dat hij in Luxemburg was opgenomen.
                          Rudy,

Comment

Waar is de tijd. Ik vraag me af of ik me al die spellen nog herinner die ik ooit gespeeld heb.

Ergens in een ver verleden begonnen met video games op de kermis, pacman meestal ^^

Op de eerste pc stond dan de allereerste Prince of Persia. In willekeurige volgorde zijn de volgende de revue gepasseerd, Duke Nukem, King's Quest, Commander Keen en Gabriel Knight. Later Quake, Doom, Half-Life, Splinter Cell en nog een paar shooters waarvan ik de titel vergeten ben.

Tussendoor ontdekte ik Baldur's Gate, Icewind Dale, Neverwinter Nights (1) en was m'n zin in RPG geboren. Vijf jaar terug via een vriend met Guild Wars begonnen en dat is ongeveer het enige wat ik nog speel momenteel, meer voor de gezelligheid van de guild dan voor het spel zelf.

Vorig jaar nog een beetje Allods gespeeld, maar dat viel dik tegen. Dragon Age was leuker, maar als je gewend bent samen met anderen te spelen, is het een beetje "eenzaam" ^^

Tegenwoordig staat het allemaal op een laag pitje. Het wachten op GW2 duurt lang.
                            Computer nerds don't byte, they just nibble a bit

Be careful who you shoot; they may shoot back

Comment

Hmm... Spellekes

Op het moment niet zo veel meer wegens tijdsgebrek.
                              Wow - Horde (80 mage en een bende alts)

Comment

Ik wist trouwens niet dat hij in Luxemburg was opgenomen.
                                Ook al omwille van het budget, denk ik.

Als je eens alle cutscenes van WC3 en WC4 wil gemonteerd zien (met daartussen de gevechten in 3D), neem dan hier eens een kijkje. Onmisbaar voor Wing Commander fans.

The center of the Wing Commander community features news, information, tech support and conversation about the computer game series.

WC3
                                The center of the Wing Commander community features news, information, tech support and conversation about the computer game series.

WC4
                                Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Working...
                                X