Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wintertijd, klokken juist zetten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wintertijd, klokken juist zetten

Oorspronkelijk geplaatst door mil1 Bekijk bericht
    Daar zijn ze dus dik in de fout, ze moeten je de kans geven om het pakket te gaan ophalen en zelfs een rappel in de bus gooien. Als ze, zoals ze beweren, het pakket daags nadien al terug gestuurd hebben dan is er dikke str... aan de knikker en mag je zeker zijn dat er nu iemand anders met een goede fietsverlichting rond rijdt!

Ik had een abonnement op humo. Om de twee weken stak hij niet in de bus.... na meerdere telefoontjes én mailtjes naar de post staken ze de schuld op Sanoma ( die verdeelt onder andere humo). Ik heb die mensen dan ook gecontacteerd en die hebben, mij verzekerd dat ze élke maandag de humo verstuurd hebben naar mijn adres. Die hebben de ontbrekende humo's trouwens altijd ten tweede male verstuurd

In mijn laatste mail, aan de post, vroeg ik hen of ze nu echt dachten dat Sanoma om de veertien dagen mijn humo niet verstuurde. En ze misschien eens in eigen rangen moesten gaan kijken of er daar niets verkeerd liep? Sindsdien niets meer gehoord van de post....geen reactie meer op volgende mails. Telefonisch van het kastje naar de muur....

Ik ga nu de humo halen in de krantenwinkel...waarom? Soms moet je stoppen met de kat bij de melk te zetten
    Ken ook iemand die zoiets heeft meegemaakt..
    De fakteur is op staande voet aan de deur gezet..
    Die had een schemaatje uitgewerkt om systematish
    tijdschriften te verdoezelen op meerdere adressen
    zodat hijzelf wel een complete reeks bij elkaar had
    (van meerdere en duurdere tijdschrifte)
    grts Peter
    BD1754BE / Body & glass

Comment

schaf het winteruur maar af, gooit iedere keer opnieuw mijn bioritme danig overhoop...

van klokjes juist zetten heb ik niet zoveel last;

-in de auto (jaja, is nog een analoog klokje)
      -GSM
      -twee klokken in de woonkamer

PC en camera (jaja ook Pentax is hi-tech) gebeurt automatisch.
      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk bericht
        schaf het winteruur maar af, gooit iedere keer opnieuw mijn bioritme danig overhoop...
        Beperkt je bioritme je dan niet bij het kiezen van vakantiebestemmingen?

2 keer per jaar klagen mensen over het zomer/winteruur maar als je dan in het subforum "reisfotografie" kijkt zijn er toch veel die niet op een uurtje kijken
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

Comment

Ik vlieg niet omdat dat slecht is voor t milieu.
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            Beperkt je bioritme je dan niet bij het kiezen van vakantiebestemmingen?

2 keer per jaar klagen mensen over het zomer/winteruur maar als je dan in het subforum "reisfotografie" kijkt zijn er toch veel die niet op een uurtje kijken
            nee niet echt nee, ben éénmaal in mijn leven buiten de EU geweest (Turkije 2007)
            en daar was denk ik, een uur tijdverschil...
            Mijn favo's zijn La Douce France of Italia (zomer), Oostenrijk of Duitsland (wintersport).
            "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
            Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
              Ik vlieg niet omdat dat slecht is voor t milieu.
              als ge alle passagiers een auto geeft en laat rijden is nog veel erger...
              en , de uitlaatgassen van de fuel verbrand door een turbinemotor (straalmotor) is zuiverder dan van een auto ... dus zoveel mogelijk vliegen ipv met de auto op verlof te gaan ...
              grts Peter
              BD1754BE / Body & glass

Comment

1 van onze katten heeft nog steeds last van het uurverschil. Staat al een hele week steevast om 5.30 uur te miauwen dat het tijd is om op te staan, terwijl we pas om 6.30 uur eruit moeten

Comment

Working...
                X