Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

telenet - belgacom

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: telenet - belgacom

oh, scarlet is nog goedkoper maar hoe betrouwbaar zijn die ?

Iemand ervaring ?

en wat gebeurt er met die modems die tegen de muur hangen en de digicorder? (van telenet)
    Last edited by zaiko2000; 28 oktober 2010, 00:47.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zaiko2000 Bekijk bericht

Iemand ervaring ?

en wat gebeurt er met die modems die tegen de muur hangen en de digicorder? (van telenet)
      Scarlet is overgenomen door Belgacom, en gebruikt de infrastructuur van Belgacom. Zie niet direct reden waarom ze minder betrouwbaar zouden zijn.

Als Telenet niet vraagt naar die dingen : gewoon houden zeker... Meestal zijn ze toch al verouderd, tegen dat je ze niet meer gebruikt...
      Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
        Ook omgekeerd hebben ze problemen met de post. De voorbije jaren al 3 keer een "afrekening" niet ontvangen. Bij geen enkel ander bedrijf heb ik dat voor.
        Telenet laat je dan iedere keer 7 € betalen (of ze doen toch een poging), want een factuur die je niet gekregen hebt, kan je moeilijk betalen...
        Bij Telenet kunt ge uw facturen/afrekeningen online raadplegen als je wil ... flauw excuus dat je ze dan niet kon betalen.
        Verder weet je dat je een factuur moet krijgen, als dat niet zo is kunt ge er ook naar vragen.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zaiko2000 Bekijk bericht

Iemand ervaring ?

Met de oude ADSL modem van Scarlet heb ik heel wat problemen gehad, maar na de overschakeling naar VDSL in januari is er nog helemaal niets verkeerd gegaan.
          Ik heb telefoon, internet, GSM-abonnement en digitale TV voor 50 euro per maand. De gesprekskosten komen daar nog bij (dat is hier maar een paar euro per maand), in de daluren bel ik ook gratis naar een ander vast toestel.

De installatie was helemaal gratis, een technieker is hier alles komen installeren.
          Op de modem kan je twee computers aansluiten, en draadloos internet is ook voorzien.
          Last edited by Black B@ndit; 28 oktober 2010, 15:12.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Bij Telenet kunt ge uw facturen/afrekeningen online raadplegen als je wil ... flauw excuus dat je ze dan niet kon betalen.
            Verder weet je dat je een factuur moet krijgen, als dat niet zo is kunt ge er ook naar vragen.
            Je kan maar de factuur betalen als je de "gestructureerde mededeling" kent. Een bedrijf dat er niet in slaagt me de factuur te bezorgen, moet niet verwachten dat ik ga betalen. Zeker niet omdat telenet het ultieme muggezift-bedrijf is als het op betalen aankomt. Al eens de betaling gedaan met een foutieve gestructureerde medeling ? Of de uiterste dag is de zaterdag en je betaalt op maandag, omdat dat de eerste dag is dat je bank de betaling dan uitvoert ?
            Als Telenet muggezift, doe ik vrolijk mee...
            Bij geen enkel ander bedrijf kom je die zever tegen, bij Telenet : betaal maar je 7 €... Die andere bedrijven slagen er ook in om die factuur bij mij te krijgen, en die worden dan ook betaald...

Wil je nog een voorbeeldje : Telenet is het enige bedrijf dat de adresgegevens van de klant niet invult op de overschrijving. Doe je je betaling nog manueel, dan mag je dat dus helemaal invullen.
            Een bedrijf dat er ook niet in slaagt om facturen juist op te stellen (zelfs mijn 1e factuur van die gasten was verkeerd), ga ik zeker niet op domiliëring zetten...

Ik heb ooit met de WVEM (tijdens de omschakeling naar luminus dacht ik), 7 maanden niet betaald, omdat ze ook 7 maanden geen factuur hadden gestuurd. Ze hadden trouwens toen heel wat klanten die ze niet bediend hadden. Na 5 maanden heb ik eens mailtje gestuurd : antwoord : yep, dat is onze fout, wat je niet krijgt moet je niet betalen. Maar niet paniekeren, de afrekening volgt .
            Last edited by polleke_cgc; 28 oktober 2010, 16:37.
            Groeten,

Polleke

Comment

.. en Telenet is het enige bedrijf dat potentieele klanten buiten gooit nog voor ze klant zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                .. en Telenet is het enige bedrijf dat potentieele klanten buiten gooit nog voor ze klant zijn
                En bij Belgacom hieeft iedereen voor zijn telefoon jaaaaren veel te veel betaald. Toen Belgacom concurentie kreeg kreeg je er plots ook alles gratis. Hier zal Belgacom NOOIT binnenkomen. NOOIT? Mijn mening.

Comment

Ook ik heb Belgacom buitengegooid en alles via Telenet ( pc- tv én telefonie).
                  Ik ben zééééér tevreden over Telenet.

Mijn dochter heeft Belgacom en doet niet anders dan klagen : internet zééér traag, tv ontvangst valt regelmatig uit. Zij is van plan om naar Telenet over te stappen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                    Ook ik heb Belgacom buitengegooid en alles via Telenet ( pc- tv én telefonie).
                    Ik ben zééééér tevreden over Telenet.

Mijn dochter heeft Belgacom en doet niet anders dan klagen : internet zééér traag, tv ontvangst valt regelmatig uit. Zij is van plan om naar Telenet over te stappen.
                    lees het TIK forum en ween ...

Comment

Ik volg niet zo goed !

Comment

Citaat:
                        Oorspronkelijk geplaatst door regulus
                        Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                        Ik volg niet zo goed !
                        beste, dat is een discussieforum wat oa bedoeld is om alle facetten van Telecommunicatie aan te kaarten .. dat staat daar echter bol van de klachten van alle oh zo gelukkige mensen zonder problemen, die niet meer weten op welke voet ze moeten dansen om bij de door u zo geroemde provider toch maar een klein voetje tussen de deur te krijgen om gehoord te worden .. ze weten niet eens meer aan welke muur ze eerst moeten gaan wenen .. en ze worden om de haverklap van het kastje naar de muur gestuurd, of voor dommekl... versleten ... .. maar 't zal maar anecdotisch zijn zeker?

Comment

Hallo,

Ikzelf ben ook aan het twijfelen om overstap te maken als snelheid internet wat meevalt. Ben je nu uiteindelijk overgestapt naar Belgacom ? Wat zijn je bevindingen ? Problemen gehad met Telenet ivm opzegging ? mvg

Comment

Ik ben altijd Belgacom geweest, wou overstappen naar Telenet met een Gold shake, werd er uitgegooid zonder boe of bah nog voor ik klant was maar nadat ik alles had toegezegd en installatiedatums waren afgesproken en Belgacom had opgezegd natuurlijk! ... Telenet weigert elke vorm van uitleg!! geen idee waarom! it sucks ... klacht ingediend bij de Ombudsdienst, terug naar Belgacom met enig paniekvoetbal, maakten geen enkel probleem ... van Telenet geen enkele verklaring behalve een kompleet debiel verhaal over technische problemen en blah blah blah, 4-5 maanden na de klacht bij de Ombudsdienst en de opmerking dat ik terug klant kon worden .. ja dat had je gedacht ... mijn goeie geld geven aan zo'n zooitje ongeregeld? daar zal veel volk komen naar kijken !
                            Ondertussen uiterst tevreden klant van Bcom .. upgrade naar VDSL2 = gratis (ik had een ADSL-Go abo), aangesloten op Bcom Dig TV = gratis ... gaat zelfs zo goed dat ik een 2e decoder bijgekoch heb voor 2e TV .. en vandaag gezien dat nPVR (simultane opname op de Bcom servers) geactiveerd werd voor mijn zone ... lekker St Niklaasgeschenk.
                            Mij hoor je niet klagen. (..en volgens de info op userbase komt er nog meer snelheidsverhoging aan dus ...)

Comment

gaat zelfs zo goed dat ik een 2e decoder bijgekoch heb voor 2e TV
                              En wat is uw downloadsnelheid :

1) Zonder decoders
                              2) Aangesloten + actieve decoders (TV kijken, opnemen, ...)

Ben curieus naar het verschil alsook om te weten hoe dikwijls je terug moet inloggen met uw internet (of uw router in uw plaats).
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

Comment

Ik heb mijn dl snelheden hier al n-tig keer gepost ..

en wat bedoel je met "terug inloggen" ? ik moet nooit terug inloggen. period.

mijn bbox2 zegt .. uptime 1277 hours 27 min ..

edit: maar omdat ge aandringt .. nu met 1 sd stream .. de grap is dat alle speed metingen op mijn PC er ver over zijn .. geen idee hoe dat komt ..
                                Last edited by Guest41; 7 december 2010, 22:27.

Comment

Working...
                                X