Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

inductie kookplaat

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: inductie kookplaat

    Oorspronkelijk geplaatst door Rouwkema Bekijk bericht
    Ik vraag me af hoe je aan deze wijsheid komt, want volgens mij kookt een beetje chef nog steeds op gas hoor. Inductie kan dan wel snel zijn, maar je mist de feedback (geluid en zicht) die je met gas wel hebt. Daarnaast wordt in een goed restaurant over het algemeen gebruik gemaakt van koperen pannen. En helqaas, die zijn niet compatibel met inductie
    Zoek eens onder Maes Inox, ik zie daar toch heel wat realisaties chefs als Vicky, Sergio Herman, Peter Goosens, de zoon van Van Hecke e tutti quanti. dat zijn toch geen kneusjes, dacht ik zo...
    Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

    Comment


    • #17
      Re: inductie kookplaat

      Oorspronkelijk geplaatst door Rouwkema Bekijk bericht
      Ik vraag me af hoe je aan deze wijsheid komt, want volgens mij kookt een beetje chef nog steeds op gas hoor. Inductie kan dan wel snel zijn, maar je mist de feedback (geluid en zicht) die je met gas wel hebt. Daarnaast wordt in een goed restaurant over het algemeen gebruik gemaakt van koperen pannen. En helqaas, die zijn niet compatibel met inductie
      Wat bedoel je met geluid en zicht ? Boter en olie sissen net zo goed op inductie als op gas. Dat van die koperen pannen is al lang achterhaald. Ik zie hier de laatste tijd toch niet veel kookprogramma's waarbij men gebruik maakt van koperen pannen. Misschien in Nederland ?
      Het waarneembare is slechts een schijn van de realiteit

      Comment

      Working...
      X