Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
We kunnen voorlopig alleen maar wachten of ze weer online geraken, ze hebben er al wel meer problemen gehad...
Aanpassing: ik zie net dat de foto's terug zichtbaar zijn op Fotopic.
De technische problemen zijn weer bijna allemaal opgelost:
Yesterdays problems were due to a power problem at our data centre. I'm happy to report that everything was back online this morning, and our checks have shown everything to be working with the exception of one fileserver and our search database which both suffered power supply failures. We're hoping to have these back in service later today. (jon @ 2010-10-17 12:17:18)
Last edited by Black B@ndit; 17 oktober 2010, 14:48.
Ik kan enkel nog mijn oudste foto's (ouder dan 4 jaar) op vol formaat zien, al mijn nieuwe collecties bevatten enkel nog thumbnails, heeft nog iemand dat probleem?
Ook gemerkt dat ze niet bereikbaar was, nu voor de moment zéér traag.
Was ook een beetje ongerust omdat ik op een vraag voor evtl. update (van gratis naar betalend) na 4 weken (5mails) nog steeds geen antwoord heb ontvangen.
Het is blijkbaar moeilijk voor Fotopic een antwoord te geven?
Mijn vertrouwen zit hiermee in een dipje.
Ben eigelijk daardoor ook aan het uitkijken voor een eigen website met hosting.
Ook bij One.com bv. maar omdat ik niet veel kaas gegeten heb van html (en die andere moeilijke woorden ) ben ik een beetje schuw,
wss is het bij One. Com niet zo eenvoudig als bij Fotopic, of stel ik mij dat te ingewikkeld voor?
EOS 40D; EFs17-85; EF70-300; EF100LIS; CPS A430 en wa accessoires debruri.be
Comment