Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moderne motorfietsen worden niet geflitst

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Moderne motorfietsen worden niet geflitst

    Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
    dit schrijf jij..geen woorden in mijn mond leggen aub.
    Krol ... dat ben jij toch?
    Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
    sneller rijden dan de toegelaten snelheid...en dan nog tussen de lussen slalommend voorbij de lichten?
    Zie hier in #9.
    Last edited by VerSeg; 15 oktober 2010, 11:16.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #17
      Re: Moderne motorfietsen worden niet geflitst

      Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
      Het gaat wel over de nieuwe motorfietsen die uit veelal plastiek bestaan, niet over allemaal.
      Daarom niet uit plastiek maar uit non-ferrometalen en carbon kan ook natuurlijk.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #18
        Re: Moderne motorfietsen worden niet geflitst

        Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Krol ... dat ben jij toch?

        Zie hier in #9.
        niet uit de context trekken he verseg...en stop nu maar biker

        Comment


        • #19
          Re: Moderne motorfietsen worden niet geflitst

          Oorspronkelijk geplaatst door Doc_Holiday Bekijk bericht
          Worden plastiek auto's zoals de lotus exige dan ook niet geflitst?
          Dat zou wel eens kunnen tegenvallen, denk ik, tenzij het chassis uit composiet bestaat.
          Vergelijk het eens met een slagboom op een parking. Als je ervoor staat met de fiets gaat ie niet omhoog. Even de fiets platleggen en hup. Toch die hier op mijn werk.

          Comment


          • #20
            Re: Moderne motorfietsen worden niet geflitst

            Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
            Dat zou wel eens kunnen tegenvallen, denk ik, tenzij het chassis uit composiet bestaat.
            Vergelijk het eens met een slagboom op een parking. Als je ervoor staat met de fiets gaat ie niet omhoog. Even de fiets platleggen en hup. Toch die hier op mijn werk.
            Het chasis is aluminium, weet niet of dat zou werken of niet.
            Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
            http://www.stevevandegaer.be

            Comment


            • #21
              Re: Moderne motorfietsen worden niet geflitst

              Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
              Als je ervoor staat met de fiets gaat ie niet omhoog.
              Even de fiets platleggen en hup.
              Dat kunt ge moeilijk met een motor of auto doen hé ... efkes plat leggen.
              Nu ja ... ik veronderstel dat ge het wel over die slagboom hebt want anders ...

              Last edited by VerSeg; 15 oktober 2010, 23:02.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #22
                Re: Moderne motorfietsen worden niet geflitst

                let maar op met de lussen , ik heb ooit eens wat aan het spelen geweest met de gevoeligheid van een lus en we kregen deze zelfs zo ver dat deze reageerde op wel of niet stalen zolen in de werkschoenen!!!!!!!!
                Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

                Comment


                • #23
                  Re: Moderne motorfietsen worden niet geflitst

                  Ik herinner mij een top gear test. Als je 280km/u rijdt ziet de flitspaal je ook niet

                  Comment


                  • #24
                    Re: Moderne motorfietsen worden niet geflitst

                    De beste oplossing is gewoon de bumperklever.

                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Moderne motorfietsen worden niet geflitst

                      Oorspronkelijk geplaatst door dewiene Bekijk bericht
                      let maar op met de lussen , ik heb ooit eens wat aan het spelen geweest met de gevoeligheid van een lus en we kregen deze zelfs zo ver dat deze reageerde op wel of niet stalen zolen in de werkschoenen!!!!!!!!
                      Ook als die tegen 150km/u over de lus vloog?
                      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
                      http://www.stevevandegaer.be

                      Comment


                      • #26
                        Re: Moderne motorfietsen worden niet geflitst

                        Niet alle flitscamera's werken met een lus, ik denk dat het vooral de camera's aan de lichten zijn die met zo'n detectielus werken.

                        Toen ik nog met de motor reed hebben we met de motorclub ergens in Nederland een flitscamera gezien die wel degelijk reageerde op onze motoren.
                        Gelukkig fotografeerde die alleen de voorkant...
                        Zo'n flitser herlaadt zeer snel, ik denk niet dat mijn 580EX zo snel na elkaar kan flitsen.

                        Als er een lus ligt, en je weet dat op voorhand, dan kan je er wel naast rijden met de motor. Maar dan wordt het meestal nog wat gevaarlijker.

                        Tenzij ze de motorfiets volledig van niet-metalen onderdelen maken zal de camera er altijd wel op reageren. Het moet geen ijzer zijn, op aluminium reageert dat systeem even goed (er zijn ook wagens met aluminium plaatwerk).
                        Het laagje plastiek (of composietmateriaal voor de hele dure motoren) zorgt er niet voor dat de motorfiets "onzichtbaar" wordt voor de radar of een ander soort detector.
                        http://barthuysmans.smugmug.com/
                        BD0338BE

                        Comment


                        • #27
                          Re: Moderne motorfietsen worden niet geflitst

                          Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
                          Even de fiets platleggen en hup. Toch die hier op mijn werk.
                          Dan zou ik maar maken da'k rap vanonder die slagboom ben. De moment dat je je fiets terug rechtzet valt die detectie weg, en denkt het systeem "ha die auto is vertrokken" en als je dan niet snel genoeg bent, heb je die slagboom op je knikker.

                          De bodemplaat van zo'n Exige lijkt me ook wel een mooi stuk metaal te zijn.
                          pixelpusher

                          Comment

                          Working...
                          X