Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Smartphone met gps gezocht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Smartphone met gps gezocht

Kleine schermen? U vergelijkt waarschijnlijk met een echte "smartphone", meer naar gsm gericht en wap, maar de HTC's die ik koop zijn meer "PDA-phones", die waren al van in het begin groter.
    Ik heb nog de Qtek 2020i gehad en E-Ten G500, ook supertoestellen, maar scherm te groot of te dik.

M'n vroegere P3300 was 2.8 inch en mijn huidige Touch Pro II is 3.6", das meer dan genoeg voor een pda-phone!
    Daarmee dat ik niet voor de HTC Touch HD2 koos wegens te groot, maar voor de Touch Pro II.
    Perfect van afmetingen, niet te groot, niet te klein, volledig internet, mooi design en toch volledig verlicht toetsenbord, comfortabel om in de breedte te surfen.

Het gaat hier dus wel om een combinatie gsm/gps, dus meer naar gsm gericht, deze steekt men meestal in een broekzak of een tasje aan je riem.
    Te groot is ook niet leuk om een halve laptop aan je broek te hangen

Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
    PurePhotography: vind je de kleine schermen niet onhandig dan? Ik kijk als de gesproken aanwijzingen niet duidelijk zijn toch regelmatig even naar de "plaatje" op m'n scherm. Dat lijkt me bij een telefoon (zelfs een met een groot scherm) toch lastiger.
    Last edited by PurePhotography; 9 oktober 2010, 11:42.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door antoinette Bekijk bericht
      Ik heb de samsung galaxy S, bevalt prima. Maar voor de navigatie vind ik een apart systeempje toch handiger. Vraag me eigenlijk ook af hoelang je batterij meegaat als je bijvoorbeeld 2 uur lang je gsm werkend hebt staan omdat je een route rijd.
      Ben ik het mee eens Antoinette.
      Ik heb nog niet gezocht maar wellicht bestaat er een adapter waarmee je de Galaxy
      kan verbinden en van stroom voorzien via de sigaretten-aansteker.
      En dan moet je nog een houder hebben.

Zelf gebruik ik een aparte TomTom XXL: groot scherm en vooral goed geluid.

PS. De Galaxy in openlucht = geen knijt waard, je ziet praktisch niets.
      Kan het weten want ik heb er eentje.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht

PS. De Galaxy in openlucht = geen knijt waard, je ziet praktisch niets.
        Kan het weten want ik heb er eentje.
        Dan is er iets mis met je galaxy, het scherm van mijn galaxy blijft mooi leesbaar, zelfs in de zon.

Ik zou het maar terug binnenbrengen in garantie.
        Mijn blog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
          Wat ik me bij de nokia's afvraag, er staat overal bij, geintegreerde assisted gps, nu weet ik wel wat dat inhoud, maar mijn huidig toestel heeft dit ook, maar heeft geen interne ontvanger, dus ja kan enkel navigeren via je internetverbinding... Ik vermoed dat er bij de e5, of e72 ofzo wel zo'n interne inzit??

Y.
          Bij de C6 en E5 heb je in elk geval een ingebouwde GPS-ontvanger. A-gps is ook mogelijk maar dan heb je natuurlijk internet nodig en dus eigenlijk niet meer gratis. Zonder A-gps werkt ook perfect, duurt gewoon wat langer om een fix te bepalen...
          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kaneda Bekijk bericht
            Bij de C6 en E5 heb je in elk geval een ingebouwde GPS-ontvanger. A-gps is ook mogelijk maar dan heb je natuurlijk internet nodig en dus eigenlijk niet meer gratis. Zonder A-gps werkt ook perfect, duurt gewoon wat langer om een fix te bepalen...
            Bedankt dat moest ik dus weten want er staat tegenwoordig bij veel toestellen dat er 'gps' inzit, terwijl het eigelijk enkel kaarten zijn waar je dan via 3g een routebeschrijving op kan krijgen, en da's dus niet wat ik zoek

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sorrow Bekijk bericht
              Dan is er iets mis met je galaxy, het scherm van mijn galaxy blijft mooi leesbaar, zelfs in de zon.

Ik zou het maar terug binnenbrengen in garantie.
              Bij de instellingen zag ik net dat je de helderheid kunt instellen op automatisch.
              Zal morgen tijdens de dag nog eens een test doen.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Bij de instellingen zag ik net dat je de helderheid kunt instellen op automatisch.
                Zal morgen tijdens de dag nog eens een test doen.
                Toevallig geen beschermfolie opgeplakt? Dat reflecteert veel meer dan het scherm op zich.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Toevallig geen beschermfolie opgeplakt? Dat reflecteert veel meer dan het scherm op zich.
                  Nee nee VerSeg.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yakke Bekijk bericht
                    Bedankt dat moest ik dus weten want er staat tegenwoordig bij veel toestellen dat er 'gps' inzit, terwijl het eigelijk enkel kaarten zijn waar je dan via 3g een routebeschrijving op kan krijgen, en da's dus niet wat ik zoek
                    De C6 heb ik zelf. Van de E5 staat er bij alle reviews en de technische specificaties bij dat hij een ingebouwde GPS-reveiver heeft.
                    Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Working...
                    X