Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zien wij hetzelfde beeld op onze pc...?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zien wij hetzelfde beeld op onze pc...?

Oorspronkelijk geplaatst door krisdg Bekijk bericht
    Hoet en consoorten al eens bezig gehoord?
    uitleg is voor hen 90% van het (kunst)werk.
    Man man.... Kris, als er iets is dat op mijn heupen werkt he dan is het juist dat.
    Last edited by theokus; 6 oktober 2010, 14:44.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Theokus , Met moeilijk te kal. zeg ik ook niet dat zoiets onmogelijk is, info ingewonnen en toch beslist om een ander beeldscherm te gebruiken (lacie elecron blue)
      Ikzelf werk op een gecal. toestel maar wou duiden op het feit dat imac ook zijn mindere kanten kent. Het is natuurlijk op te lossen maar zoiets kost centen vandaar een ander scherm gekozen .
      Voor mezelf kan ik toch die dingen inbrengen maar kan aannemen dat niet iedereen dat kan.
      Ps. artistieke vrijheid of niet, RGB waarden zijn voor ieder progje hetzelfde .
      Maar het had bij deze foto veel gescheeld als de ts. zijn bedoelingen kenbaar had gemaakt, terwijl hij zijn mindere foto gebruikt om een disc. te voeren .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door micka Bekijk bericht
        Theokus , Met moeilijk te kal. zeg ik ook niet dat zoiets onmogelijk is, info ingewonnen en toch beslist om een ander beeldscherm te gebruiken (lacie elecron blue)
        Ikzelf werk op een gecal. toestel maar wou duiden op het feit dat imac ook zijn mindere kanten kent. Het is natuurlijk op te lossen maar zoiets kost centen vandaar een ander scherm gekozen .
        Voor mezelf kan ik toch die dingen inbrengen maar kan aannemen dat niet iedereen dat kan.
        Ps. artistieke vrijheid of niet, RGB waarden zijn voor ieder progje hetzelfde .
        Maar het had bij deze foto veel gescheeld als de ts. zijn bedoelingen kenbaar had gemaakt, terwijl hij zijn mindere foto gebruikt om een disc. te voeren .
        Juist.

Zoals intussen iedereen hier weet en reeds moe gehoord is, heb ik een goeie vriend
        die al jaren met Apple werkt.
        Maar nooit werkt met een Apple-scherm.
        Die zweert ook bij Lacie en liever nog een crt dan een lcd.
        Zware, logge en ook dure schermen
        Maar ja, hij voelt zich daar goed bij en zijn klanten hoor ik zelden klagen
        Kalibreren doet hij met de Eye-One.
        Last edited by theokus; 6 oktober 2010, 17:32.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Working...
        X