Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Vanavond tussen Sint-Niklaas en Destelbergen (R4) toch een paar truckers gezien die in de pletsende regen op de E17 NIET aan het inhalen waren.....
Dankzij die witte raven kon ik nu en dan even het derde rijvak verlaten.
Vanavond tussen Sint-Niklaas en Destelbergen (R4) toch een paar truckers gezien die in de pletsende regen op de E17 NIET aan het inhalen waren.....
Dankzij die witte raven kon ik nu en dan even het derde rijvak verlaten.
een zeldzaamheid... zeker op de E17
Mijn Blog
D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX
Ik dacht nochtans dat er zoiets bestond als een inhaalverbod voor trucks bij regenweer.
Het was bovendien ook al donker op dat ogenblik.
tussen bestaan en gevolgd worden is een hemelsbreed verschil zunne, zeker op de E17 vanwege de vele buitenlandse trucks.
GSMen achter het stuur mag ook ni en da zie je er ook velen doen
Mijn Blog
D3100 - AF-S DX Nikkor 18-55 mm - AF-S DX NIKKOR 55-300mm f/4.5-5.6G ED VR -Nikkor AF-S 35mm f/1.8 G DX
Ik dacht nochtans dat er zoiets bestond als een inhaalverbod voor trucks bij regenweer.
Het was bovendien ook al donker op dat ogenblik.
Voor zover ik weet heeft Schouppe dat enige tijd geleden alweer afgeschaft omdat het "onduidelijk" zou zijn en omdat het in de ons omliggende landen ook niet toegepast wordt.
Het was/is anders een goede maatregel ALS er gecontroleerd zou worden.
Ik heb deze morgen een enkele trein gezien die GEEN vertraging had... ik neem nog maar enkele maanden het openbaar vervoer om me naar het werk te verplaatsen, maar ik kan al bijna een boek schrijven over de belevenissen met de nmbs.
Eigenlijk zouden de passagiers eens moeten staken
Comment