Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt
Re: Waar een man /vrouw als eerste in een vrouw /man naar kijkt
om maar eens te antwoorden op mijn eigen vraag.
Gezicht ( vooral tanden en ogen )
Benen
En dan weet ik al veel , maar bij nadere kennismaking gaat al dat moois toch verdwijnen als er een karaktertje inzit dat niet bij mij past ...
Ik hoop nu dat ik eerlijk geweest ben
Ogen, haar gezicht...en daarna de rest
Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm Flickr
Borsten, kont , gezicht.
Waar ik heel hard op afknap :
- lijfgeur
- ongewassen haar (niet elke dag gewassen)
- zagerige stem
- roken
- dialect spreken
- ongemanierd, niet intelligent, ordinair, geen algemene ontwikkeling, nergens over kunnen meepraten, geen hobby's
- niet mooi gekleed
- geen make up, teveel make up
- zwaar
- vlees eten
- flirten met andere mannen
Oorspronkelijk geplaatst door johan de manBekijk bericht
Borsten, kont , gezicht.
- lijfgeur
- zagerige stem
- roken
- dialect spreken
- ongemanierd, niet intelligent, ordinair, geen algemene ontwikkeling, nergens over kunnen meepraten, geen hobby's
- niet mooi gekleed
- zwaar
- vlees eten
Oorspronkelijk geplaatst door johan de manBekijk bericht
Borsten, kont , gezicht.
- lijfgeur
- zagerige stem
- roken
- dialect spreken
- niet mooi gekleed
- zwaar
- vlees eten
Noch het een noch het ander zal me het respect ontnemen waarmee ik geleerd heb een
mens, man of vrouw, tegemoet te treden. En ik moet er nog aan toevoegen dat ik heel
veel geleerd heb van mensen die jij vrijwel spontaan uit de buurt gaat. Net zoals ik al
van fris gewassen, heerlijk geurende, niet rokende, verstandig pratende mensjes, heb
geleerd dat schijn soms zeer bedrieglijk kan zijn.
Net zoals ik geleerd heb dat geen vlees of vis etende medemensen (ik doe dit al sedert
1975) ook gewone, doordeweekse *****zakken kunnen zijn.
Dus neem me niet kwalijk dat ik mensen niet tracht te beoordelen of te veroordelen bij
een oogopslag, bij een geurtje, bij de staat van hun tanden of bij hun lichaamsgewicht.
Ik wacht dus liever even af. En op die manier houden medemensen nooit op om me te
verbazen. Enerzijds én anderzijds.
Er is namelijk niet zo'n groot verschil om je leed en liefde te delen met een bedelaar of
een prinses want met een tikkeltje meeval zouden ze het beiden kunnen zijn. En soms
zijn ze het ook beiden. Zelfs mensen met mega grote vooroordelen ga ik niet uit de weg
omdat ik weet dat zij het meeste nood hebben aan een vleugje liefde of vriendschap.
Comment