Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ga eens naar deze computer > eigenschappen > hardware. Staan er vraagtekens bij de USB apparaten? Zo ja kan je proberen om de USB apparaten opnieuw te installeren. Indien dit niet lukt klinkt dit naar een defect op het moederbord.
Oorspronkelijk geplaatst door Pink Floyd fanBekijk bericht
Ga eens naar deze computer > eigenschappen > hardware. Staan er vraagtekens bij de USB apparaten? Zo ja kan je proberen om de USB apparaten opnieuw te installeren. Indien dit niet lukt klinkt dit naar een defect op het moederbord.
ik heb alle usb poorten gedesinstalleerd
pc heropgestart en die installeerde de nieuwe hardware opnieuw
opnieuw heropgestart en terug geen herkenning ubs stick of hd
Oorspronkelijk geplaatst door Pink Floyd fanBekijk bericht
Staan er vraagtekens bij de USB apparaten in je apparaatbeheer?
neen , software wordt herkend maar zodra een usb stick erin gaat wordt het niet meer herkend. Het blijkt op google een moeilijk te verhelpen probleem te zijn door een onveilige verwijdering van een stick ( wat ik als duizend keer deed)
Niet dat ik direct een oplossing weet, maar wil je iets verduidelijken, Devid?
Wanneer je een USB-stick inbrengt, gebeurt er niets? Of komt er een foutmelding?
Niet dat ik direct een oplossing weet, maar wil je iets verduidelijken, Devid?
Wanneer je een USB-stick inbrengt, gebeurt er niets? Of komt er een foutmelding?
alle poorten werken normaal maar zodra je een stick inbrengt wordt de melding gegeven dat het apparaat niet wordt herkend en dus ook niet verschijnt in je overzicht van toegangen.
Hey all, was hoping to get some answers Yesterday morning i went to buy a 4 port powered usb hub. . ( i only have 2 spare ports at the back of my PC) So i plugged it in, and it seemed to work initially, but with only one of my USB devices which was plugged into it: My ADSL modem.
What do you do when your USB drive is not showing up after plugging it in? USB is an extensively adopted technology that allows you to plug lots of devices [...]
vlug eens gelezen: alle stroom loskoppelen zou moeten helpen en een half uurtje wachten.
Comment