Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vista: ALLE afbeeldingen en muziek plots weg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vista: ALLE afbeeldingen en muziek plots weg

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
    Lees anders misschien dit eens door...
    Hmmm ... er heeft ene een goede uitleg gemaakt precies.

Ik snap wel niet hoe die bestanden plots "weg" kunnen zijn, want zelf heb ik het nog niet meegemaakt. Dat is niet direct nieuwe functionaliteit van het NTFS bestandssysteem .
    Schijf dat corrupt wordt, bestandssysteem om zeep door een of ander, beestjes van alle aard, menselijke fout, ...

Ook met updates van windows te installeren, heb ik nog niet meegemaakt dat plots files weg waren.
    Er was een partitie die MP3 had van naam ... na het installeren van een bepaalde update werden alle bestanden in deze partitie verwijderd en kreeg de partitie zo'n standaard naam.
    Is al een paar jaar geleden met XP en hebben kunnen reproduceren op een paar pc's..
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Niets werkt dus... Alles staat goed van indexen, checkdisk gedaan, etc., maar ik zie mijn foto's nergens. C laten doorzoeken, spoorloos! Maar denk niet dat er nu plek op de HDD is vrijgekomen, ha neen, dat ook weer niet

Denk dat ik dus een backup zal moeten terugzetten... want gewoon de foto's en muziek er terug naartoe slepen vanuit de backup, bezorgt me nog niet de schrijfruimte op de C he.

Man, wat is dit toch alweer...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
        Niets werkt dus... Alles staat goed van indexen, checkdisk gedaan, etc., maar ik zie mijn foto's nergens. C laten doorzoeken, spoorloos! Maar denk niet dat er nu plek op de HDD is vrijgekomen, ha neen, dat ook weer niet

Denk dat ik dus een backup zal moeten terugzetten... want gewoon de foto's en muziek er terug naartoe slepen vanuit de backup, bezorgt me nog niet de schrijfruimte op de C he.

Staat er een map "temp" in de map "c:\users" of "c:\gebruikers"?

Data Recovery Software for Windows, Apple, and Linux File Systems, Recover Deleted Files, Hard Drive Data Recovery, RAID Data Recovery, NAS Recovery, Free Download.
        Last edited by theokus; 25 september 2010, 12:06.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht

zoek eens naar de oude gratis versie van spacemonger, als je wel wat muziek hebt, zal die wel opvallen.

Comment

Staan je "hidden files" zichtbaar (ook de systeemfiles) ? Als je zeker bent, dat je geen ruimte hebt bijgekregen, moet dat dus door iets anders zijn volgezet...
            En nog een domme : je "vuilbak" is toch leeg ?

Heb een tijdje geleden nog een computer gehad waar een groot deel van de C: vol stond met check-files na een schijfcontrole. Alleen waren dat wel hidden systeemfiles (en daar kan je dus efkens achter zoeken)...
            Groeten,

Polleke

Comment

Om jullie op de hoogte te houden: niets heeft gewerkt. Waar ik nog een beetje aankon, heb ik gebackupped, en voor de rest heb ik gewoon de vorige backup teruggezet. Werkt nu opnieuw volledig zonder probleem. Enkel de data van tussen de backups is grotendeels weg, maar dat is nu niet zo'n probleem deze keer!

Bedankt voor het proberen mee te helpen oplossen.

Comment

Volgende keer via een ERD schijfje proberen ofzo.. die kan file recovery aan (waarmee hij je MFT niet gebruikt dacht ik).

Sinds Vista vind je die in de MSdart suite.
                ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Even op gegoogled, lijkt me wel iets goeds. Ik ga het onthouden en meenemen voor later!

Comment

Working...
                  X