Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik begrijp eigenlijk niet goed wat de bedoeling is (het zal wel aan mij liggen)
Zoek je zoiets als devid voorstelt ?
Of is het de bedoeling dat het een agenda is voor jouw activiteiten ?
het is een specifieke agenda waarop activiteiten komen te staan die ik eraan toevoeg.
dus een kalender, opgedeeld, naar keuze van de bezoeker, per week, maand of dag. waarop dan vermeld staat wat er die dat te doen is, waar, van hoelaat tot hoelaat en eventueel een link naar desbetreffende activiteit.
Tja, als je een agenda in een bestaande website wil invoegen, dan zal je een agenda moeten "programmeren" denk ik.
Tenzij je je website gemaakt hebt met een CMS zoals Wordpress, dan kan je een agenda-plugin installeren.
Edit : net even gaan kijken. Google calendar kan je inderdaad via een iframe insluiten in je website, maar hoe je dat praktisch moet doen is niet zo simpel om dit in 1-2-3 uit te leggen hier.
Gaat prima met de google calender. De uitleg hiervoor staat hier en hier
Andere oplossing is de site opbouwen met Joomla en dan JEvents installeren.
zie www.ttcalken.be
Hier heb je dan nog de keuze dat je de gegevens rechtstreeks op de site invult of dat je hiervoor ook een gcalendar gebruikt.
Comment