Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

online agenda

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: online agenda

    Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
    Andere oplossing is de site opbouwen met Joomla en dan JEvents installeren.
    zie www.ttcalken.be
    Hier heb je dan nog de keuze dat je de gegevens rechtstreeks op de site invult of dat je hiervoor ook een gcalendar gebruikt.
    dit is zo een beetje wat ik bedoel, alleen is Joomla niet gratis helaas.
    EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
    https://sites.google.com/view/pdh65/

    Comment


    • #17
      Re: online agenda

      Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
      ...alleen is Joomla niet gratis helaas.
      Joomla is toch open source, niet ?
      Ander alternatief is, zoals ik al aanhaalde, wordpress.

      Comment


      • #18
        Re: online agenda

        in wordpress doe je dat zo

        Google Calendar howto video
        Dynamic Drive scripts

        Comment


        • #19
          Re: online agenda

          Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
          heb dit al eens bekeken maar het is chinees voor mij
          De taal kan je kiezen hoor.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #20
            Re: online agenda

            bedankt voor alle tips.
            Zal deze eens grondig doorspitten.
            EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
            https://sites.google.com/view/pdh65/

            Comment


            • #21
              Re: online agenda

              Hoezo? Joomla niet gratis?
              Voor zover ik weet is Joomla toch wel degelijk gratis. En die JEvents ook.
              Wel kan je club member worden op de site van JEvents en dan een nieuwere versie downloaden maar dat is niet noodzakelijk.

              Er zijn wel componenten voor Joomla die betalend zijn maar dan bestaan er meestal wel varianten die ongeveer hetzelfde doen en die wel gratis zijn.

              Opgelet, binnenkort komt de versie 1.6 uit van Joomla welke enkele interessante verbeteringen brengt. Vooral het systeem om de rechten van de gebruikers te regelen gaat helemaal veranderen en bied dan veel meer mogelijkheden.
              Groetjes,
              FilMar, Beeldbrouwer ;-)
              * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

              Comment


              • #22
                Re: online agenda

                Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
                Hoezo? Joomla niet gratis?
                Voor zover ik weet is Joomla toch wel degelijk gratis. En die JEvents ook.
                Wel kan je club member worden op de site van JEvents en dan een nieuwere versie downloaden maar dat is niet noodzakelijk.

                Er zijn wel componenten voor Joomla die betalend zijn maar dan bestaan er meestal wel varianten die ongeveer hetzelfde doen en die wel gratis zijn.

                Opgelet, binnenkort komt de versie 1.6 uit van Joomla welke enkele interessante verbeteringen brengt. Vooral het systeem om de rechten van de gebruikers te regelen gaat helemaal veranderen en bied dan veel meer mogelijkheden.
                Ik heb joomla en jevents inderdaad al meermaald met volle tevredenheid gebruikt. Met google calendar kan je ook beperkt enkele dingen doen. Die google gebruik ik om een verhuurkalender van chirolokalen bij te houden.
                Zie: http://chirowoka.be/site/index.php/lokalenverhuur

                Comment

                Working...
                X