Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IE9 beta

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: IE9 beta

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
    Volgens mij niet want Windows 7 word geleverd zonder browser dacht ik.
    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
    Niks te vinden op die DVD, alleszins toch niet in een te installeren vorm.
    Tjien 't is mogelijk hoor, maar onlangs deed ik een fresh install en IE8 stond er toch op hoor.
    Maar dan kwamen de updates en IE8 was verdwenen en in de plaats daarvan kreeg ik op het bureaublad een icoontje waarop je moest klikken om de browser van uw keuze te installeren.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
      Volgens mij niet want Windows 7 word geleverd zonder browser dacht ik.
      Die staat hier gewoon standaard mee op de DVD.
      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Maar dan kwamen de updates en IE8 was verdwenen en in de plaats daarvan kreeg ik op het bureaublad een icoontje waarop je moest klikken om de browser van uw keuze te installeren.
      Dat icoontje komt er inderdaad bij maar als je dat negeert blijft uw IE8 gewoon verder werken.
      Dit icoontje geeft u bij gebruik ervan de keuze om een browser te kiezen en deze te downloaden en installeren. Kies je voor IE, dan wordt deze niet helemaal opnieuw geïnstalleerd maar behouden.
      Er zouden ook WIndows 7 DVD's moeten bestaan zonder browser en waar je dit icoontje direct krijgt ... maar als uw IE er al op staat, dan blijft die staan. Dat spel doet wel alsof hij die opnieuw installeert maar eigenlijk bevestigt die gewoon uw keuze.
      Het einige dat je misschien zien gebeuren hebt is de snelkoppeling op de taakbalk dat even verdween maar daarom is IE8 niet weg.
      Last edited by VerSeg; 19 september 2010, 04:22.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Maar ik denk dat we naast mekaar zitten babbelen: ik heb IE9 geïnstalleerd, er wat mee bezig geweest en vervolgens verwijderd. Ik heb nu géén IE meer, ik heb de IE8 niet terug.
        Straf ...
        Support for Internet Explorer 11 has ended on June 15, 2022. Make the switch to Microsoft Edge to experience the web in a whole new way.

Toch herstart wanneer het voorgesteld werd?
        Er is blijkbaar geen enkele versie van IE 8 te downloaden voor Win7.
        Heb je nooit die update gekregen waarmee je een browser kon kiezen? Icoontje nergens meer staan?
        C:\Windows\System32\browserchoice.exe /launch

Anders system restore al geprobeerd naar een punt voor de installatie van IE9?
        Als andere oplossing uw wekelijkse BU terugzetten hé.
        Last edited by VerSeg; 19 september 2010, 05:00.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
          Die snap ik niet. Je hebt een browser nodig om je site te bewerken???? Me confused...
          Ik hou het simpel en gebruik de interface van One.com en die eist IE
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik heb dus een beetje zitten slapen denk ik , ik zat altijd bij programma's te kijken en niet bij updates. Heb nu de IE9 kunnen uninstallen, maar na reboot geen spoor van IE8.
            Als ik naar "program files" ga en daar op ieexplore.exe klik gebeurt er niets.
            Maar ik heb de versie 9 nu tenminste terug kunnen installeren.

Comment

Ik vrees dat je bij het kuisen van je register wat te enthousiast zal bezig geweest zijn...
              PS wat vind je eigenlijk zo slecht aan IE 9, dat je zelfs de 8 beter vond (behalve dat het een beta is natuurlijk) ?
              Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                Ik vrees dat je bij het kuisen van je register wat te enthousiast zal bezig geweest zijn...
                PS wat vind je eigenlijk zo slecht aan IE 9, dat je zelfs de 8 beter vond (behalve dat het een beta is natuurlijk) ?
                Leek me heel "kaal", misschien te vroeg geoordeeld.

Ik heb dus te vroeg gejuicht: IE9 via "geïnstalleerde updates" propertjes verwijderd en daarna terug geïnstalleerd. Na reboot nergens een spoor van IE9 behalve in een map "Internet Explorer". Maar ook daar geen reactie als ik het exe bestand dubbelklik.

Dus keer ik terug naar mijn basisvraag: hoe kan ik ergens (als update) IE8 downloaden en op win7 installeren ? (ik heb geen zin om een voor de rest prima werkende Win7 te gaan herinstalleren).

Comment

Ik hou het simpel en gebruik de interface van One.com en die eist IE
                  Maar die zullen toch ook FTP access toelaten niet?
                  Lijkt me een pak veiliger dan blijven werken via IE.
                  Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Ik heb al veel updates tegen gekomen waar je niet meer terug kan naar de oudere versie.
                    IE 8 blijkt ook verdwenen te zijn, overal is het IE9, ik heb ze nog wel ergens staan op een USB stick ofzo.
                    Last edited by Sus; 19 september 2010, 14:11.
                    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

1) Register cleanen met ccleaner (freeware en goed), eventueel met Advanced system Care (ook freeware)
                      2) download IE8 vanaf WIndows.com (http://www.microsoft.com/netherlands...hniek/IE8.aspx)

3) installatie uitvoeren ...
                      https://www.fotospotter.be
                      Je suis content d’être heureux

Comment

Dus keer ik terug naar mijn basisvraag: hoe kan ik ergens (als update) IE8 downloaden en op win7 installeren ? (ik heb geen zin om een voor de rest prima werkende Win7 te gaan herinstalleren).
                        Zoals reeds gezegd ... restore punt gebruiken van voor uw gepruts of een wekelijkse BU terugplaatsen!
                        Maar vermoedelijk heb je geen van beiden staan?

En dit al geprobeerd?
                        C:\Windows\System32\browserchoice.exe /launch

Je hebt zitten foeffelen in het register, ben je zeker dat na een installatie van IE8 alles terug gaat werken zoals het moet?

Zoals bij alle beta-versies (eigenlijk bij elke aanpassing) wordt steeds aangeraden om vooraf een BU te maken ... puntje overgeslagen vermoedelijk?
                        Last edited by VerSeg; 19 september 2010, 15:29.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                          2) download IE8 vanaf WIndows.com (http://www.microsoft.com/netherlands...hniek/IE8.aspx)
                          Zie jij daar Windows 7 tussen staan?
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

Comment

[QUOTE=purlut;2823120]1) Register cleanen met ccleaner (freeware en goed), eventueel met Advanced system Care (ook freeware)

En dan kom je voor de keuze van besturingssysteem waar geen spoor is van win7

volg de stappen maar eens....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                              Die staat hier gewoon standaard mee op de DVD.
                              Dat icoontje komt er inderdaad bij maar als je dat negeert blijft uw IE8 gewoon verder werken.
                              Dit icoontje geeft u bij gebruik ervan de keuze om een browser te kiezen en deze te downloaden en installeren. Kies je voor IE, dan wordt deze niet helemaal opnieuw geïnstalleerd maar behouden.
                              Er zouden ook WIndows 7 DVD's moeten bestaan zonder browser en waar je dit icoontje direct krijgt ... maar als uw IE er al op staat, dan blijft die staan. Dat spel doet wel alsof hij die opnieuw installeert maar eigenlijk bevestigt die gewoon uw keuze.
                              Het einige dat je misschien zien gebeuren hebt is de snelkoppeling op de taakbalk dat even verdween maar daarom is IE8 niet weg.
                              Als je Win 7 installeert staat IE 8 er inderdaad op, maar zodra je de updates download is het icoontje verdwenen in "Alle programma's" en in de "Taakbalk".
                              Best mogelijk dat hij dan nog op de "C" staat maar hoe start je die dan nog op?
                              Ik heb er nu niet op gelet of die dan nog te zien is bij de "Software".
                              Dit is in ieder geval zo bij mijn Win 7, gekocht enkele dagen nadat Win 7 te verkrijgen was bij Academic Download.
                              Volgens mij, en ik kan er glad naast zijn, eenmaal de updates geïnstalleerd op de PC kunt ge IE 8 niet meer vanaf de DVD weer actief maken.

Grtz, RF
                              Last edited by Red Falcon; 19 september 2010, 17:30.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                              Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                                Zoals reeds gezegd ... restore punt gebruiken van voor uw gepruts of een wekelijkse BU terugplaatsen!
                                Maar vermoedelijk heb je geen van beiden staan?
                                Staan beiden uitgeschakeld, begrijp het ook niet

Met de regel C:\Windows\System32\browserchoice.exe /launch krijg ik wel het keuzemenu, maar kom ik terecht op de Microsoft site voor IE8, dus weer voor XP en Vista... Grrrr....

En waarom die vers geïnstalleerde IE9 niet wil werken is me ook niet duidelijk.

Comment

Working...
                                X