Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

IE9 beta

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: IE9 beta

    Oorspronkelijk geplaatst door pdrke Bekijk bericht
    Neem anders eens contact op met microsoft !! http://support.microsoft.com/contact...LN=nlr-be#tab0

    Zij moeten toch kunnen helpen
    Dan moet je wel een retail versie hebben van WIndows 7 want met een OEM-versie moet ge naar uw dealer.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #47
      Re: IE9 beta

      In the heart of Mexico's central highlands, a colo

      Canon EOS Digital
      BD0479BE

      Comment


      • #48
        Re: IE9 beta

        helaas: "deze Microsoft Fix it is niet van toepassing op de versie van uw besturingssyteem of toepassing".

        Voor de goede orde: ik werk met Win7 32 bit.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #49
          Re: IE9 beta

          Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
          helaas: "deze Microsoft Fix it is niet van toepassing op de versie van uw besturingssyteem of toepassing".

          Voor de goede orde: ik werk met Win7 32 bit.
          Straf ... was een link voor Windows 7 ... precies wel meer aan de hand bij u.
          Het blijft natuurlijk maar gissen zonder verder onderzoek ... ge kunt maar proberen hé.
          De algemene link is : http://support.microsoft.com/fixit
          Mvg,
          Last edited by VerSeg; 20 september 2010, 23:19.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #50
            Re: IE9 beta

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Straf ... was een link voor Windows 7 ... precies wel meer aan de hand bij u.
            Het blijft natuurlijk maar gissen zonder verder onderzoek ... ge kunt maar proberen hé.
            De algemene link is : http://support.microsoft.com/fixit
            Mvg,
            Hoe en wat je ook probeert, uiteindelijk kom je ALTIJD terecht bij de downloadpagina van IE8 en daar houden ze het voor bekeken bij Vista.

            Toch bedankt hoor !
            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

            Comment


            • #51
              Re: IE9 beta

              Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
              En als je de setup draait onder de compatibiliteitsmodus voor Vista ?
              Niet dat ik er veel hoop op heb...
              En heb je dit al geprobeerd ? Je kan nooit weten...
              Groeten,

              Polleke

              Comment


              • #52
                Re: IE9 beta

                Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                En heb je dit al geprobeerd ? Je kan nooit weten...
                Die tip stond ergens op een forum ook en ene bevestigde dat hij die zo aan de praat gekregen heeft.
                Maar rare is dat ook de IE9 niet meer wil werken ... zal wel een of ander ook om zeep zijn nu maar toch de moeite om te proberen.
                Of dit een propere oplossing is laat ik er even buiten.
                Canon EOS Digital
                BD0479BE

                Comment


                • #53
                  Re: IE9 beta

                  Er is geen mogelijkheid om Internet Explorer 8 te installeren op Windows 7 omdat dit een essentieel onderdeel is van Windows 7 en standaard geinstalleerd is.
                  Via onderstaande stappen kunt u wel Internet Explorer 8 opnieuw inschakelen.

                  - Druk op start
                  - Klik op Configuratiescherm
                  - Klik op Programma's
                  - Klik op Windows onderdelen in- of uitschakelen
                  - Schakel Internet Explorer 8 in- of uit
                  Met vriendelijke groet,

                  MicrosoftHelpt

                  Comment


                  • #54
                    Re: IE9 beta

                    Bij XP kon je vroeger IE herinstalleren door rechts te klikken op C:\Windows\inf\ie.inf en installeren te kiezen.

                    Geen idee of dit nu nog steeds zo is...(geen Win 7 machine bij de hand hier)
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                    Comment


                    • #55
                      Re: IE9 beta

                      Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                      Bij XP kon je vroeger IE herinstalleren door rechts te klikken op C:\Windows\inf\ie.inf en installeren te kiezen.

                      Geen idee of dit nu nog steeds zo is...(geen Win 7 machine bij de hand hier)
                      Geen ie.inf te bespeuren....
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                      Comment


                      • #56
                        Re: IE9 beta

                        Oorspronkelijk geplaatst door WindowsNL Bekijk bericht
                        Er is geen mogelijkheid om Internet Explorer 8 te installeren op Windows 7 omdat dit een essentieel onderdeel is van Windows 7 en standaard geinstalleerd is.
                        Via onderstaande stappen kunt u wel Internet Explorer 8 opnieuw inschakelen.

                        - Druk op start
                        - Klik op Configuratiescherm
                        - Klik op Programma's
                        - Klik op Windows onderdelen in- of uitschakelen
                        - Schakel Internet Explorer 8 in- of uit
                        Geen Internet Explorer te bespeuren...
                        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                        Comment


                        • #57
                          Re: IE9 beta

                          Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                          En als je de setup draait onder de compatibiliteitsmodus voor Vista ?
                          Niet dat ik er veel hoop op heb...
                          Versie voor Vista gedownload, ingesteld op Vista compatibiliteitsmodus en waarempel, de installatie gaat door. Ik vind wel enkel een map terug met een "signup" directory waar enkele "ico" en "xml" bestanden in staan. Nog altijd geen spoor van iexplore.exe....
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #58
                            Re: IE9 beta

                            Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                            Versie voor Vista gedownload, ingesteld op Vista compatibiliteitsmodus en waarempel, de installatie gaat door. Ik vind wel enkel een map terug met een "signup" directory waar enkele "ico" en "xml" bestanden in staan. Nog altijd geen spoor van iexplore.exe....
                            Burp...

                            Normaal zou je in C:\Program Files (x86)\Internet Explorer toch meer moeten staan hebben (en in de tegenhanger (zonder die (x86) dus de 64 bit versie)...
                            Die "signup" is hier zelfs quasi leeg (op 1 file na).

                            Moet eerlijk zeggen dat mijn latijn ook op begint te geraken !
                            Groeten,

                            Polleke

                            Comment


                            • #59
                              Re: IE9 beta

                              Ben dit hier ook aan het volgen en het is inderdaad straf dat het niet lukt. Ik zou toch eens proberen om een mail te sturen naar microsoft.
                              I love my D500

                              Comment


                              • #60
                                Re: IE9 beta

                                Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht

                                Moet eerlijk zeggen dat mijn latijn ook op begint te geraken !
                                Het mijne ook. Ik heb de andere bestanden van de IE9 (denk ik) teruggezet in die map, een snelkoppeling aangemaakt, maar er gebeurt niks als ik er op dubbelklik. Of toch, want als ik bij processen ga kijken zie ik daar "internet explorer" staan.
                                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                                Comment

                                Working...
                                X