Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Diefstal GPS

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Diefstal GPS

Wat voor sleutels jullie hebben weet ik niet maar bij de auto's die wij hebben wordt de code telkens anders bij de volgende druk ... twee keer dezelfde code na elkaar wordt niet gebruikt.
    Je moet dan ook al het algoritme kennen dat in het systeem ingebouwd is om te weten wat de volgende code is dat je moet uitzenden.
    Ook de "betere" garagepoortopeners en allerhande afstandsbedieningen werken zo.
    Of maken al deze fabricanten iets wijs dat de code telkens anders is?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Zolang "MENEER" zelf niet geraakt wordt door het effect van de diefstal van uw goederen zal er niks veranderen in Belgie. Straffer nog ...indien je iets van waarde in je auto laat liggen kan je hiervoor zelf reeds een boete krijgen.Jaarlijks betalen honderdduizendenden mensen voor allerhande verzekeringen .....als je als brave burger de som maakt ben je meestal beter af zonder enige verzekering......maar dat laatste blijkt alsmaar moeilijk verwezenlijkbaar omdat een verzekering nemen tegenwoordig een verplichting geworden is. De realiteit is heel dikwijls wanneer je aanspraak wil maken op de één of andere vergoeding via verzekering je al sterk in je schoenen moet staan om je schade uitgekeerd te krijgen. Er zal altijd wel de één of andere bijkomende regel in kleine lettertjes mee in je polis zitten waardoor men als verzekeraar kan afzien van uitbetaling. Verzekering blijkt al te dikwijls= jaarlijks door de staat toegestane diefstal van uw centen. Deze topic is uberhaupt ook geen lang leven beschoren om de simpele reden dat alle kritiek tegen het systeem verboden is op gelijk welke fora.
      Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
      http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

Comment

Uit mijn vorige auto hebben ze ook ooit een laptop gestolen.
        Blijkt dat je bij een VW met een licht aangepaste schroevendraaier in het slot gewoon het slot forceert en de deur open gaat.
        Wat dan nog echt verwonderlijk is, is dat alle deuren open gaan, EN HET ALARM uitgezet wordt!

De dief is waarschijnlijk gewoon naar de deur gegaan, heeft daar dan het slot geforceerd. Centrale vergrendeling open. Koffer opengedaan en boekentas gepikt. Niemand die dit als verdacht kan opmerken.

Het is gewoon een schande dat zo een systeem mag verkocht worden als alarm systeem.
        Eigenlijk had ik toen klacht moeten indienen bij VW...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Peter,

Mijn eigen fout ook omdat ik te lui was om de auto in de garage te zetten.
          mmmm daar krijg ik de kriebels van.
          "ls er iets gestolen wordt van je, ben jezelf de oorzaak." Dat is de omgekeerde wereld.
          Ze hebben met hun handen van andermans eigendom af te blijven. Niet meer en niet minder. Eigenlijk zou ook het principe moeten gelden dat wie 's nachts ergens binnenbreekt vogelvrij wordt verklaard in huis. Ik heb een bel aan mijn voordeur voor alle andere gevallen.
          [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Mijn vader zaliger hoorde op een morgen de zijruit van zijn auto in slaan, tegen dat hij beneden was hadden ze zijn auto gepikt.
            Hij had direkt een taxi gepakt naar de flikkenresidentie van Antwerpen om de diefstal aan te geven, hij heeft twee uur moeten wachten om te mogen zeggen dat zijn auto gepikt was.
            Mijn vader had een hartkwaal en kon niet zonder auto dus er moest snel een andere auto komen maar in de verzekeringspollis stond dat als ze de auto binnen de 1of 2 maanden terugvinden het nog altijd uw auto is en ze dus niet moeten uitbetalen.
            Na een tijdje had mijn vader zijn nieuwe wagen en een week voor de termijn van de verzekering verviel vonden ze de auto terug omdat er een bewoner gereklameerd had dat hij daar al weken stond.
            Hij stond op nog geen km van waar hij gepikt was in Antwerpen zonder dat de flikken die er dagelijks misschien 20 keer naast reden hem zagen staan, dat zegt toch al genoeg he.
            D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
              Wat voor sleutels jullie hebben weet ik niet maar bij de auto's die wij hebben wordt de code telkens anders bij de volgende druk ... twee keer dezelfde code na elkaar wordt niet gebruikt.
              Je moet dan ook al het algoritme kennen dat in het systeem ingebouwd is om te weten wat de volgende code is dat je moet uitzenden.
              Ook de "betere" garagepoortopeners en allerhande afstandsbedieningen werken zo.
              Of maken al deze fabricanten iets wijs dat de code telkens anders is?
              Sorry, maar dit is technisch imo onmogelijk.
              Eenmaal die code is ingesteld blijft die uniek voor de ontvanger.

Comment

Working...
              X