Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Code rinkeltijd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Code rinkeltijd

Oorspronkelijk geplaatst door Animalshot Bekijk bericht
    Heb je gewoon de 5555 gebruikt? Of het volledige nummer?
    Het is 5555 zoals aangegeven, dat voorbeeld met lang nummer (0495 51 51 51) is hoe je moet doorschakelen naar een ander nummer i.p.v. naar je voicemail.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Het is 5555 zoals aangegeven, dat voorbeeld met lang nummer (0495 51 51 51) is hoe je moet doorschakelen naar een ander nummer i.p.v. naar je voicemail.
      Dacht ik toch ook...
      Soit, bij mij schijnt het dus niet te werken

Dan moet ik maar zien dat ik snel genoeg opneem

Grtz,
      K.

Comment

Tiens, zou het kunnen zijn dat Proximus die rinkeltijd onlangs verkort heeft? Gisteren kloeg m'n vrouw dat haar iPhone al na tweemaal overgaan stopte en overschakelde op de voicemail. Vind nergens in de handleiding terug hoe dat te verlengen, en -waarschijnlijk omdat wij Pay&Go gebruiken- die code werkt bij ons niet (we krijgen een error boodschap). Gechronometreerd, en de rinkeltijd is bij ons beiden (ik gebruik een Sony-Eriksson) <20 sec. In die tijd is het haast onmogelijk op te nemen als de GSM in de handtas steekt.
        Weet iemand ergens op de Proximus site meer uitleg te vinden hierover?
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Die code heeft niets met het toestel te maken.
          Dus die code is voor een iPhone net hetzelfde.
          Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Zou het dan kunnen liggen aan het feit dat wij "pay & go" hebben ipv een abonnement? Het lukt namelijk op mijn GSM evenmin.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
            X