Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

met digicordervan telenet opgenomen programma via HDMI op PC zetten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: met digicordervan telenet opgenomen programma via HDMI op PC zetten

Kan je de HD van een Digicorder aansluiten op een PC of is die beveiligd met encriptie?
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
      Kan je de HD van een Digicorder aansluiten op een PC of is die beveiligd met encriptie?
      Deze is beveiligd, al zou je aan de data kunnen, je bent er niks mee wegens de encriptie. Lijkt mij trouwens sterk dat er nog steeds niemand dit heeft weten te kraken...

Y.

Comment

Ik heb juist het draadje van Red Falcon eens doorgelezen en de HD lezen zou inderdaad niet gaan, spijtig genoeg.
        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

Comment

Als je TV Vlaanderen Digitaal had, kon je met dit gewoon alles van antenne rechtstreeks op schijf opslaan, zonder encryptie, en overzetten op een externe schijf met behulp van het toestel zelf.
          pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
            Als je TV Vlaanderen Digitaal had, kon je met dit gewoon alles van antenne rechtstreeks op schijf opslaan, zonder encryptie, en overzetten op een externe schijf met behulp van het toestel zelf.
            dank u
            Last edited by dréten; 13 september 2010, 13:00.

Comment

het lukt niet

ik heb mijn laptop aangesloten met een hdmi kabel aan mijn tv.
              toen kreeg ik een schrempje met of het beeld ling of rechts moet staan en zo ik ik kon op de achter grond ook mijn bestanden zien.
              toen ik bij het schermpje op oke drukte ging het weg en zie ik op de tv alleen nog maar de achtergrond. dus geen bestanden.
              als ik op de laptop op bijv internet ga dan zie je dat niet terug komen op de tv.
              alleen de achtergrond. en nu probeer ik om dat ene schermpje weer terug te krijgen zodat ik het goed kan instellen.

plz help me.

Comment

Re: het lukt niet

Oorspronkelijk geplaatst door helphelp aub Bekijk bericht
                ik heb mijn laptop aangesloten met een hdmi kabel aan mijn tv.
                toen kreeg ik een schrempje met of het beeld ling of rechts moet staan en zo ik ik kon op de achter grond ook mijn bestanden zien.
                toen ik bij het schermpje op oke drukte ging het weg en zie ik op de tv alleen nog maar de achtergrond. dus geen bestanden.
                als ik op de laptop op bijv internet ga dan zie je dat niet terug komen op de tv.
                alleen de achtergrond. en nu probeer ik om dat ene schermpje weer terug te krijgen zodat ik het goed kan instellen.

plz help me.
                In Windows 7: Windows toets + P.
                pixelpusher

Comment

Working...
                X