Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Turkije.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Proficiat Turkije.

    Och ja het is toch waar hé..Moeten we weeral via Nederlandse hulp een WK afleveren en dan nog met weer eens twee verliezen op rij daar het schoon weer gaan maken..Als je nu het verschil niet kan maken tegen Turkije dan kan je op het WK maar beter thuis blijven..
    IK snap dus ook niet waarom ze nu voor de tweede keer zo een domme fout maken met deze trainer..Voor mij de arogantie zelf..Maarja das mijn gedacht.Maar wie ben ik...
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

    Comment


    • #17
      Re: Proficiat Turkije.

      Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
      Maar wie ben ik...

      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #18
        Re: Proficiat Turkije.

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        en wat voor hulp zouden jullie eventueel kunnen bieden)(.
        grt,bouk.
        wc-madammen.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #19
          Re: Proficiat Turkije.

          Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          IK snap dus ook niet waarom ze nu voor de tweede keer zo een domme fout maken met deze trainer..Voor mij de arogantie zelf.
          Ach, arrogant is misschien wat sterk uitgedrukt
          Het is weer die oeroude Belgische mentaliteit vooral als je zijn commentaar hoort
          na de wedstrijden.
          "Niet ontgoocheld, wel ontmoedigd". Ja, zo moet je maar beginnen he.
          "Ik laat mijn spelers niet vallen". Spijtig dat ik het moet zeggen maar dat is praat
          van de vakbond als het te laat is....
          Van Buyten: "Wij zijn ook maar mensen. Als ik die commentaren lees in de media,
          dat doet pijn".
          Hoeveel mensen zouden al lachend een veertigjarige loopbaan hebben overleefd?
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #20
            Re: Proficiat Turkije.

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Ach, arrogant is misschien wat sterk uitgedrukt
            Het is weer die oeroude Belgische mentaliteit vooral als je zijn commentaar hoort
            na de wedstrijden.
            "Niet ontgoocheld, wel ontmoedigd". Ja, zo moet je maar beginnen he.
            "Ik laat mijn spelers niet vallen". Spijtig dat ik het moet zeggen maar dat is praat
            van de vakbond als het te laat is....
            Van Buyten: "Wij zijn ook maar mensen. Als ik die commentaren lees in de media,
            dat doet pijn".
            Hoeveel mensen zouden al lachend een veertigjarige loopbaan hebben overleefd?
            Tja ik denk niet dat ik 1 kans extra zou krijgen van mijn werkgever Theo..
            Nu is het nog wel iets te vroeg om te zeggen maar ik denk niet dat de Belgen op een kwalificatie voluit gaan..Het is al bewezen dat ze in een echt tornooi wel goed presteren maar dan moeten ze er wel eerst inzitten hé?
            Waar zijn de mannen met ballen van vroeger...Met een dikke voiture rondrijden is allemaal goed maar er moet toch ook gepresteerd worden hé..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #21
              Re: Proficiat Turkije.

              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
              Tja ik denk niet dat ik 1 kans extra zou krijgen van mijn werkgever Theo..
              Nu is het nog wel iets te vroeg om te zeggen maar ik denk niet dat de Belgen op een kwalificatie voluit gaan..Het is al bewezen dat ze in een echt tornooi wel goed presteren maar dan moeten ze er wel eerst inzitten hé?
              Waar zijn de mannen met ballen van vroeger...Met een dikke voiture rondrijden is allemaal goed maar er moet toch ook gepresteerd worden hé..
              Och, mannen met boeletten?
              Eerder een paar erwtjes ja
              Ik vind het jammer van het talent dat we nu hebben en jonge spelers ook nog.
              Met Dick Advocaat zou het heel anders zijn.
              Seg.... en waar is Stijn Stijnen nu?
              Die vond ik nu eens het toppunt van arrogantie.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #22
                Re: Proficiat Turkije.

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Och, mannen met boeletten?
                Eerder een paar erwtjes ja
                Ik vind het jammer van het talent dat we nu hebben en jonge spelers ook nog.
                Met Dick Advocaat zou het heel anders zijn.
                Seg.... en waar is Stijn Stijnen nu?
                Die vond ik nu eens het toppunt van arrogantie.
                Ja lol..Nog zo een labbekak....Och laat me nie lachen..
                Och we zullen wel zien zeker..Effe afwachten op de volgende pandoering.
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #23
                  Re: Proficiat Turkije.

                  Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                  Ik volg al jaren geen Belgisch voetbal meer.
                  Maar goed zoals Jos zegt hebben we nog onze Kim in het Tennis..
                  Belgie staat al lang nie meer op de kaart van Europa als he om voetbal gaat...
                  België haalt toch zijn spelers uit Afrika.
                  't ziet zwart van 't volk.

                  Henri
                  lidnummer: BD0435BE

                  Comment


                  • #24
                    Re: Proficiat Turkije.

                    't zou moeten zijn...eerst presteren en dan het (over)betaald loon uitkeren.
                    ze zullen dan wel lopen.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Proficiat Turkije.

                      Oorspronkelijk geplaatst door krol Bekijk bericht
                      't zou moeten zijn...eerst presteren en dan het (over)betaald loon uitkeren.
                      ze zullen dan wel lopen.
                      Betalen per gepresteerde meter, zoals de kasseienleggers.
                      Minder glas dan vroeger, maar beter.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Proficiat Turkije.

                        Mij moet je toch eens uitleggen waarom een trainer van een ploeg die maar een paar weken per jaar samen spelen het klaar speelt of het nodig vind om zoveel spelers op een plaats te zetten waar ze in hun ploeg bijna nooit of gewoon nooit spelen ?
                        Een club heeft daar weken of maanden voor nodig om die gasten op mekaar ingespeeld te krijgen ... hoe krijg je dat dan in godsnaam klaar als je maar een paar dagen hebt ??
                        Ik ken niet veel van voetbal maar zou het niet beter zijn om ons een bepaalde speelstijl eigen te maken en waar je met 7 of 8 basis spelers speelt die altijd op dezelfde plaats staan, liefst nog een plaats waar ze ook bij hun club spelen en van daaruit de tegenstander ons spel proberen op te leggen.
                        Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
                        http://album.zoom.nl/user/lindberg/

                        Comment


                        • #27
                          Re: Proficiat Turkije.

                          Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                          Mij moet je toch eens uitleggen waarom een trainer van een ploeg die maar een paar weken per jaar samen spelen het klaar speelt of het nodig vind om zoveel spelers op een plaats te zetten waar ze in hun ploeg bijna nooit of gewoon nooit spelen ?
                          Een club heeft daar weken of maanden voor nodig om die gasten op mekaar ingespeeld te krijgen ... hoe krijg je dat dan in godsnaam klaar als je maar een paar dagen hebt ??
                          Ik ken niet veel van voetbal maar zou het niet beter zijn om ons een bepaalde speelstijl eigen te maken en waar je met 7 of 8 basis spelers speelt die altijd op dezelfde plaats staan, liefst nog een plaats waar ze ook bij hun club spelen en van daaruit de tegenstander ons spel proberen op te leggen.
                          Juist Erwin.
                          Ik heb geen vleugelspelers gezien in onze ploeg.
                          Trouwens we hebben géén ploeg.
                          We hebben een aantal spelers, meer niet.
                          Met het jonge talent dat er nog steeds is en met de nieuwe elan via Advocaat
                          had het gekund.
                          DIE man en hij alleen gaf ook de spelers hoop... eindelijk een vakman die zich
                          van de bond, de clubs en al de rest NIKS aantrok.
                          Trouwens er was al interne ruzie omdat Advocaat niet met de gangbare flow meedeed
                          Waarom? Bij Advocaat telt het werk dat wilde die voluit doen.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #28
                            Re: Proficiat Turkije.

                            Ik heb de indruk dat ze toch onder Leekens hun truitjes al iets meer nat maken dan vroeger. Nu die domme fouten er nog uit...
                            En misschien Lukaku eerst nog wat laten rijpen, want hij loopt er op het ogenblik meestal maar voor spek en bonen bij.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                            Comment


                            • #29
                              Re: Proficiat Turkije.

                              Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Ik heb de indruk dat ze toch onder Leekens hun truitjes al iets meer nat maken dan vroeger. Nu die domme fouten er nog uit...
                              En misschien Lukaku eerst nog wat laten rijpen, want hij loopt er op het ogenblik meestal maar voor spek en bonen bij.
                              Ach ach
                              Lukaku is goed op nationaal vlak en dat is het dan ook nete.
                              Nationaal "loopt" er toch niks rond die Lukaku het moeilijk kan maken he.

                              Zelfs onze spelers met klasse, die in het buitenland spelen, konden er niets van terecht
                              brengen > géén ploeg, geen eenheid (en sommige met geen verstand).

                              Sorry he nete dat ik zo zeg
                              Ik heb niks tegen u he
                              Was het vroeger beter? Ja.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

                              Comment


                              • #30
                                Re: Proficiat Turkije.

                                Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                                Ik heb de indruk dat ze toch onder Leekens hun truitjes al iets meer nat maken dan vroeger. Nu die domme fouten er nog uit...
                                En misschien Lukaku eerst nog wat laten rijpen, want hij loopt er op het ogenblik meestal maar voor spek en bonen bij.
                                Dit is ook mijn mening.

                                Op de vraag waarom spelers in de Nat. 11 niet op dezelfde plaats spelen als in hun club kan zijn omdat ze niet complementair zijn met de spelers naast hen.
                                De taak van een trainer is dus een ploeg te bouwen die volledig complementair is, wat natuurlijk niet zo simpel is.
                                Om een ploeg goed te laten spelen heb je een goede spelverdeler nodig en die zijn eerder heel zeldzaam.
                                Na W. Van Moer hebben we nog de Caje gehad en dat was het.
                                Frank Vercauteren was ook een uitzonderlijke speler, wie herinnert zich niet zijn uitstekende kromme voorzetten, ook zo iemand hebben we niet.
                                Met vernoemde spelers in een ploeg heb je een elftal die ver boven de middelmaat uitsteekt.
                                Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                                Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                                Comment

                                Working...
                                X